logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Pomagamypomagać – reakcja branży motoryzacyjnej na koronawirus

  PR 07.04.2020, przeczytano 788 razy
ilustracjastrzałka

Wszystkie dane jasno wskazują, że światowa gospodarka stoi przed największym wyzwaniem ostatnich dekad. Wiedzą to też producenci części i dostawcy, jednak nikt z nich nie zamierza biernie przyglądać się tej sytuacji. Każdy chce pomóc mechanikom utrzymać ruch w warsztatach, aby wspólnie przetrwać ten ciężki okres. Czołowi dostawcy wspólnie z Inter Cars zorganizowali akcję #pomagamypomagać, która rusza wraz z początkiem kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pomagamypomagac-%E2%80%93-reakcja-branzy-motoryzacyjnej-na-koronawirus,386481,artykul.html

#pomagamypomagać to doraźna pomoc dla właścicieli warsztatów, którzy zmagają się dzisiaj z wieloma problemami. Z jednej strony jest to zmiana podejścia do prowadzenia biznesu i reagowania na zmiany, a z drugiej są to problemy wnikającej ze zmniejszającej się liczby klientów w warsztacie w czasie pandemii koronawirusa. Inter Cars wspólnie ze swoimi Partnerami biznesowymi proponuje warsztatom wsparcie i chęć niesienia pomocy w rozwiązywaniu  problemów, na które nikt nie był przygotowany.

Program pomocy #pomagamypomagać jest oparty na trzech filarach, w skład których wchodzą:

  • PAKIET OCHRONNY zawierający 5 litrów płynu antybakteryjnego, 5 sztuk maseczek ochronnych, 100 rękawiczek ochronnych, który pozwoli warsztatom stosować zasady bezpieczeństwa, pozwalające chronić się przed zarażeniem oraz spełnić wymogi, które polski rząd rekomenduje, aby zachować podczas kontaktu z klientem.
  • Bezpłatne webinary – pierwsze szkolenie odbyło się 31.03.2020, o tematyce: „Zarządzanie warsztatem w kryzysie”, kolejne tematy są już w przygotowaniu. Jest to bezpłatna WIEDZA dla właścicieli warsztatów i mechaników, tak bardzo potrzebna i trudna do zdobycia w czasach ogólnej kwarantanny.
  • Gotowe do użycia treści marketingowe, tj. posty do mediów społecznościowych (tekst i grafiki), które pomogą dotrzeć z przekazem do kierowców, wykorzystując nowoczesne NARZĘDZIA ONLINE. Te obecnie stanowią najlepszą formę kontaktu z klientem, który szuka informacji na temat dostępnych usług. Wszystko wskazuje na to, że obecna sytuacja jeszcze mocniej ugruntuje pozycje Internetu, jako podstawowego narzędzia komunikacji. Warto to wykorzystać i wyjść frontem do konsumenta.

Pakiety ochronne dostarczone będę za pośrednictwem filii Inter Cars do 10 tysięcy warsztatów już w tym tygodniu! Pozostałe materiały dystrybuowane będą bezpłatnie drogą elektroniczną.

Inicjatorzy akcji pracują już nad dodatkowymi krokami, które mają pomóc mechanikom utrzymać ich biznesy w czasie trwania pandemii koronawirusa.Kampania #pomagamypomagać zainicjonowana została przez producentów części samochodowych wspólnie z Inter Cars. Ma ona na celu zachęcić kierowców do korzystania z usług warszatatów. 

Źródło: Inter Cars SA

www.intercars.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu
Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.
We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy
Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem. Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o młodych konsumentach, którzy szukają prostych,...
VerdeAgency przygotuje nową komunikację dla marki Bonduelle
VerdeAgency wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej nowej kampanii marki Bonduelle w Polsce. To kolejna znana marka, która powierza obsługę agencji założonej Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla w połowie ubiegłego roku.
DubleVerify: narzędzia Brand Safety & Suitability oparte na AI dla TikTok
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła uruchomienie list wykluczeń wideo pre-bid dla TikTok - rozszerzając zakres zaufanych, niezależnych narzędzi z obszarów brand suitability i media performance na tej platformie. Pozwoli to reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za budzące...
Performance Group dla Medistore na TikToku
Po wygranym przetargu agencja Performance Group rozpoczyna obsługę działań na TikToku dla Medistore, platformy e-commerce należącej do Medicover. Agencja odpowiada całościowo za strategię i realizację komunikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764