logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Pomagamypomagać – reakcja branży motoryzacyjnej na koronawirus

  PR 07.04.2020, przeczytano 703 razy
ilustracjastrzałka

Wszystkie dane jasno wskazują, że światowa gospodarka stoi przed największym wyzwaniem ostatnich dekad. Wiedzą to też producenci części i dostawcy, jednak nikt z nich nie zamierza biernie przyglądać się tej sytuacji. Każdy chce pomóc mechanikom utrzymać ruch w warsztatach, aby wspólnie przetrwać ten ciężki okres. Czołowi dostawcy wspólnie z Inter Cars zorganizowali akcję #pomagamypomagać, która rusza wraz z początkiem kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pomagamypomagac-%E2%80%93-reakcja-branzy-motoryzacyjnej-na-koronawirus,386481,artykul.html

#pomagamypomagać to doraźna pomoc dla właścicieli warsztatów, którzy zmagają się dzisiaj z wieloma problemami. Z jednej strony jest to zmiana podejścia do prowadzenia biznesu i reagowania na zmiany, a z drugiej są to problemy wnikającej ze zmniejszającej się liczby klientów w warsztacie w czasie pandemii koronawirusa. Inter Cars wspólnie ze swoimi Partnerami biznesowymi proponuje warsztatom wsparcie i chęć niesienia pomocy w rozwiązywaniu  problemów, na które nikt nie był przygotowany.

Program pomocy #pomagamypomagać jest oparty na trzech filarach, w skład których wchodzą:

  • PAKIET OCHRONNY zawierający 5 litrów płynu antybakteryjnego, 5 sztuk maseczek ochronnych, 100 rękawiczek ochronnych, który pozwoli warsztatom stosować zasady bezpieczeństwa, pozwalające chronić się przed zarażeniem oraz spełnić wymogi, które polski rząd rekomenduje, aby zachować podczas kontaktu z klientem.
  • Bezpłatne webinary – pierwsze szkolenie odbyło się 31.03.2020, o tematyce: „Zarządzanie warsztatem w kryzysie”, kolejne tematy są już w przygotowaniu. Jest to bezpłatna WIEDZA dla właścicieli warsztatów i mechaników, tak bardzo potrzebna i trudna do zdobycia w czasach ogólnej kwarantanny.
  • Gotowe do użycia treści marketingowe, tj. posty do mediów społecznościowych (tekst i grafiki), które pomogą dotrzeć z przekazem do kierowców, wykorzystując nowoczesne NARZĘDZIA ONLINE. Te obecnie stanowią najlepszą formę kontaktu z klientem, który szuka informacji na temat dostępnych usług. Wszystko wskazuje na to, że obecna sytuacja jeszcze mocniej ugruntuje pozycje Internetu, jako podstawowego narzędzia komunikacji. Warto to wykorzystać i wyjść frontem do konsumenta.

Pakiety ochronne dostarczone będę za pośrednictwem filii Inter Cars do 10 tysięcy warsztatów już w tym tygodniu! Pozostałe materiały dystrybuowane będą bezpłatnie drogą elektroniczną.

Inicjatorzy akcji pracują już nad dodatkowymi krokami, które mają pomóc mechanikom utrzymać ich biznesy w czasie trwania pandemii koronawirusa.Kampania #pomagamypomagać zainicjonowana została przez producentów części samochodowych wspólnie z Inter Cars. Ma ona na celu zachęcić kierowców do korzystania z usług warszatatów. 

Źródło: Inter Cars SA

www.intercars.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764