logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pomaganie przez tankowanie: Kubica w kampanii Lotos

  PR 16.11.2015, przeczytano 973 razy
ilustracjastrzałka

Rusza właśnie nowa kampania społeczno-wizerunkowo-sprzedażowa Grupy LOTOS pod hasłem „Pomaganie przez tankowanie”. Każdy litr zatankowanego paliwa na stacjach LOTOS i LOTOS Optima w terminie od 16 listopada do 5 grudnia pomoże spełnić marzenia dzieci i młodzieży, które tego potrzebują.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pomaganie-przez-tankowanie%3A-kubica-w-kampanii-lotos,26547,artykul.html

Nowa przedświąteczna kampania jest wspólną inicjatywą spółki LOTOS Paliwa, Grupy LOTOS oraz Fundacji LOTOS. To pierwsza na taką skalę akcja z zakresu marketingu zaangażowanego społecznie zorganizowana przez firmę z branży paliwowej.

Celem akcji jest wsparcie realizacji pasji i marzeń podopiecznych partnerów społecznych Fundacji LOTOS. Zebrane w jej trakcie pieniądze zostaną przekazane wychowankom Gdańskiej Fundacji Innowacji Społecznej oraz podopiecznym projektu „Osiedle Sitowie”, który realizowany jest przez Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku. Głównym elementem kampanii „Pomaganie przez tankowanie” jest zachęcenie kierowców do tankowania na stacjach LOTOS oraz LOTOS Optima, gdyż każdy litr zatankowanego paliwa oznacza pomoc w zebraniu środków na spełnienie marzeń oraz remonty i doposażenie obiektów mieszkalnych służących dzieciom i młodzieży.

- Obok szeregu programów społecznych skierowanych do lokalnej społeczności postanowiliśmy wykorzystać potencjał stacji paliw znajdujących się na terenie całego kraju i włączyć w realizowane przez nas działania CSR marketing zaangażowany społecznie. To nowy etap w realizowanej przez Spółkę długofalowej strategii CSR – podkreśla Jowita Twardowska, dyrektor ds. Komunikacji i CSR, Z-ca Dyrektora Generalnego ds. korporacyjnych Grupy LOTOS.

W ramach kampanii został przygotowany spot reklamowy z udziałem Roberta Kubicy oraz szereg materiałów służących wsparciu sprzedaży paliw. Na wszystkich stacjach LOTOS oraz LOTOS Optima umieszczone zostały charakterystyczne dla akcji liczniki informujące o tym, ile pieniędzy zostało zebranych na daną chwilę. Ponadto, każdy klient otrzyma od sprzedawcy naklejkę z symbolem akcji. - Współpraca pomiędzy spółką LOTOS Paliwa, Grupą LOTOS oraz Fundacją LOTOS dowodzi, że działania biznesowe, marketingowe i cele społeczne mogą się wzajemnie uzupełniać, a przyświecać im może ten sam cel - pomoc osobom potrzebującym – dodaje prezes zarządu LOTOS Paliwa.

Kampanię wspiera radio RMF FM, które oprócz spotów, przez cały okres trwania akcji wyemituje specjalny program z udziałem sportowców i dzieci. Podczas wejść antenowych usłyszymy opowieści podopiecznych partnerów społecznych Fundacji LOTOS, którzy zdradzą swoje marzenia oraz głosy znanych sportowców, którzy będą zachęcać do udziału w akcji. Przez pierwszy tydzień trwania kampanii zrobi się o niej głośno również w telewizji. Reklama z udziałem Roberta Kubicy pojawi się w ok. 60  wybranych stacjach telewizyjnych:

- Kampania „Pomaganie przez tankowanie” pokazuje, że nasza wspólna inicjatywa może być naprawdę inspirująca. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby zmienić zwykłą czynność, jaką jest tankowanie samochodu w niezwykły uczynek, który ma siłę sprawczą w spełnianiu marzeń. Jako firma pragniemy korzystać z potencjału naszej marki, by móc angażować naszych klientów i wspólnie pomagać innym - mówi Anna Goliszewska, dyrektor Biura Zarządzania Marką Grupy LOTOS.

Nowo powstała Fundacja LOTOS, która zbiera środki w ramach akcji „Pomaganie przez tankowanie” realizuje zaplanowaną działalność związaną m.in. z wyrównywaniem różnic społecznych wśród dzieci i młodzieży. - Misją Fundacji LOTOS jest m.in. wszechstronna działalność prospołeczna, wnosząca pozytywny wkład w rozwój otoczenia, co wpisało się w cel akcji „Pomaganie przez tankowanie”. To dobroczynne i świąteczne zarazem działanie ma szansę stać się cyklicznym, długofalowym programem Fundacji LOTOS – podkreśla Patrycja Zbytniewska, prezes Fundacji LOTOS.

Finałem kampanii będzie emisja spotu podczas bloku „mikołajkowego” w telewizji Polsat. Dochód z reklam wyemitowanych podczas tego pasma będzie w całości przeznaczony przez stację na cele charytatywne.

Za strategię oraz kompleksową obsługę promocji akcji "Pomaganie przez tankowanie" odpowiada agencja OS3. Spot zrealizował dom produkcyjny F25. Wiodącą Agencją Grupy LOTOS do obsługi full service jest niezmiennie od 2013 r. agencja Grey Group.

Źródło: Grupa LOTOS S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764