logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pomoc na cały rak - kampania Maczfit i Fundacji Herosi

  PR 18.12.2023, przeczytano 560 razy
ilustracjastrzałka

Według badania „Barometr humanitarny” Lekarzy bez Granic, jedynie 9% Polaków pomaga regularnie1. Dlatego Maczfit wspólnie z Fundacją Herosi wystartował z kampanią „Podaruj pomoc NA CAŁY RAK”, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę systematycznego wspierania dzieci chorych na nowotwór. W ramach kampanii, Maczfit do 23.12.2023 r. będzie przekazywał 5 zł od każdego złożonego zamówienia na rzecz młodych podopiecznych Fundacji. Dowiedz się więcej i zobacz, jak Ty możesz pomóc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pomoc-na-caly-rak---kampania-maczfit-i-fundacji-herosi,402500,artykul.html

Według badań aż 52% Polaków angażuje się w akcje dobroczynne. Większość z nas wspiera je jednak jednorazowo (przekazując datki w trakcie zbiórek, 1,5% z podatku, czy włączając się w konkretne zbiórki internetowe)2. Tymczasem, jak raportują fundacje i organizacje, aby móc pomagać, potrzebne jest stałe wsparcie, które umożliwia długofalowe planowanie działań. Dlatego też Maczfit wraz z Fundacją Herosi, wystartowali z kampanią pod hasłem „Podaruj pomoc NA CAŁY RAK”, która zachęca do systematycznej pomocy. Bo w sztuce pomagania, tak samo jak w dbaniu o zdrowie i samopoczucie, liczy się regularność i dobre nawyki.

Podaruj pomoc NA CAŁY RAK – możesz zrobić coś dobrego!

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na potrzebę regularnego wspomagania podopiecznych Fundacji Herosi oraz zachęcenie jak największej liczby odbiorców do wsparcia Herosów nawet drobnymi, ale cyklicznymi kwotami. W ramach akcji Maczfit po raz kolejny dołącza do grona darczyńców Herosów, a oprócz tego do 23.12.2023 r. będzie przekazywał 5 zł od każdego zamówienia złożonego przez klientów.

W Maczfit wiemy, jak ważna jest regularność – niezależnie od tego, czy mówimy o zdrowiu dobrym samopoczuciu czy wspieraniu osób w potrzebie. Dlatego w tym miesiącu w ramach działań społecznych skupiamy się na zachęceniu do cyklicznego angażowania się w pomaganie. Wiemy, jak wiele na rzecz swoich podopiecznych robi Fundacja Herosi, tworząc wspólnie nową kampanię „Podaruj pomoc NA CAŁY RAK”, chcemy pomóc w zrobieniu jeszcze więcej dla chorych dzieci – komentuje Anna Chylewska Dyrektor Operacyjno-Wykonawcza w Maczfit.

Pomoc, która jest niezbędna

Fundacja Herosi kompleksowo wspiera młodych pacjentów onkologicznych, wspomagając ich w takich obszarach jak: innowacyjny sprzęt medyczny, leki, chemia czy lepsze życie na oddziale. Cykliczne darowizny pozwalają z wyprzedzeniem planować działania, kreować stabilność finansową, przewidywalność budżetu, zmniejszają koszty, a w rezultacie zwiększają skuteczność działań pro publico bono.

Powstaliśmy po to, by umożliwić każdemu dziecku dostęp do najnowocześniejszego i najlepszego leczenia onkologicznego w Polsce. Działamy kompleksowo – wspierając również te codzienne elementy zmagania się z chorobą, których nie widać gołym okiem. Płynność finansowa to, zaraz oprócz naszego ogromnego zaangażowania, jeden z najważniejszych czynników pozwalających nam na sprawne i rzetelne niesienie pomocy. Bardzo się cieszymy, że mamy w naszej misji takiego sojusznika jak Maczfit – dodaje Małgorzata Dutkiewicz, Prezes Fundacji Herosi.

Kampania będzie widoczna w Social Mediach oraz na stronach Maczfit i Fundacji Herosi. Udział w niej wezmą również Influencerzy i Ambasadorzy związani z marką. Za koncept kampanii, kreacje graficzne oraz działania PR odpowiedzialna jest agencja Great Minds, będąca częścią Garden of Words Group.

Źródło: Maczfit

Dodatkowe informacje:

O firmie Maczfit: 
Założony w 2015 roku Maczfit jest liderem cateringu dietetycznego w Polsce. Dostarcza pełnowartościowe i zbilansowane posiłki konsumentom do blisko 3000 lokalizacji na terenie całego kraju. Firma oferuje 10 gotowych diet, ale także 3 warianty Diet z Wyborem Menu, w ramach których klienci decydują się na 5 z nawet 40 dostępnych dziennie posiłków. Wśród profesjonalnych jadłospisów znajdziemy m.in. diety dla osób z chorobą Hashimoto, wegetarian, wegan, diabetyków oraz klientów nietolerujących laktozy. O oferowanej jakości marki świadczą liczne certyfikaty i nagrody m.in.: Zdrowa Marka Roku 2023, Super Marka 2023 czy Konsumencki Lider Jakości 2023. Więcej o działaniach marki na stronie www.maczfit.pl/ oraz blogu Maczfit https://www.maczfit.pl/blog/.

O Fundacji Herosi: 
Fundacja Herosi jest organizacja pożytku publicznego, która od ponad 15 lat aktywnie wspiera dzieci z chorobami nowotworowymi z całej Polski – pacjentów Kliniki Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie. Celem nadrzędnym funkcjonowania Fundacji Herosi, poza niezwykle ważnym wsparciem duchowym i odwiedzaniem pacjentów na oddziale, oraz spełnianiem ich mniejszych i większych marzeń, jest działanie mające na celu pozyskiwanie funduszy na ich leczenie. Więcej o działaniach fundacji na stronie: https://www.herosi.eu.

1 „Barometr humanitarny” Lekarzy bez Granic, Fundacja Stocznia.

2 Tamże.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764