logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pomóc niewidzialnym – kampania Stowarzyszenia mali bracia Ubogich

  PR 17.11.2020, przeczytano 799 razy
ilustracja

Rozpoczęła się kampania bożonarodzeniowa Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za realizację tegorocznej akcji odpowiadają agencja Schulz brand friendly, Lemon Film oraz Zenith.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pomoc-niewidzialnym-%E2%80%93-kampania-stowarzyszenia-mali-bracia-ubogich,389202,artykul.html

Coroczna świąteczna akcja fundraisingowa Stowarzyszenia mali bracia Ubogich „Podaruj Wigilię” ma na celu zebranie funduszy na organizację dużych spotkań wigilijnych dla samotnych seniorów. W tym roku ze względu na pandemię wolontariusze dotrą do podopiecznych z wigilijnym posiłkiem, podarunkiem i świąteczną ozdobą.

– Kampania świąteczna każdego roku jest inna, ale zawsze dostarcza mnóstwa emocji i okazji do międzypokoleniowej rozmowy. To także pretekst do mówienia o tym, żebyśmy chociaż przy okazji świąt Bożego Narodzenia rozejrzeli się wokół siebie baczniej i dostrzegli osoby, które żyją w osamotnieniu, a być może nawet zapukali do nich i zapytali, jak się czują, zauważyli tych na co dzień niedostrzeganych – zachęca Joanna Mielczarek ze Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.

Samotność sprawia, że znikamy

Niewidzialność, zwłaszcza dla dzieci czy młodych osób, może się wydawać czymś niesamowitym i dawać nieograniczone możliwości. A co jeśli naprawdę przez wiele dni, a nawet lat nikt by nas nie dostrzegał? Nie interesował się naszymi potrzebami? Nie widział w nas człowieka? Wielu z nas namiastki samotności doświadczyło w trakcie lockdownu. Niestety, dla tysięcy seniorów to smutna codzienność.

W tym roku strategię, koncepcję kreatywną i realizację kampanii przygotowała agencja Schulz brand friendly, która kampanię społeczną realizuje pro publico bono. Wcześniej przez cztery lata kampania realizowana była przez BBDO Warszawa. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Lemon Film, a za strategię mediową i zakup mediów – Zenith. Spot wyreżyserował duet reżyserski Frydrych/ Zdanowski, zdjęcia zrealizowała Dominika Podczaska, a muzykę skomponował Tomasz Toczkowski.

– Jestem przekonany, że kampania przełoży się na otwarcie ludzkich serc i pomoc ludziom, którzy jej potrzebują, szczególnie w tych trudnych czasach. Aby to osiągnąć, nasz zespół dał z siebie wszystko – komentuje Wojciech Papuziński, associate creative director w Schulz brand friendly.

– Film „Moc niewidzialności” to prosta historia, która kontrastuje dziecięcą perspektywę z rzeczywistością samotnej kobiety. List do Świętego Mikołaja ilustrowany scenami z życia seniorki nie wymaga dodatkowych środków wyrazu. Czarno-biały obraz tylko wzmacnia przekaz o Bożym Narodzeniu, które straciło swój kolor i boleśnie wręcz odcina się od reklamowego blichtru kampanii świątecznych – zaznacza Emilia Czerwiec, senior copywriter, creative lead w Schulz brand friendly.

– Szczególnie ważne było dla nas znalezienie odpowiedniej lokacji, pasującej do głównej bohaterki i jej historii oraz oddającej klimat, w jakim utrzymana jest kampania. Przy produkcji tego spotu skupiliśmy się na realizacji konceptu konfrontacji dwóch światów, dziecięcego, radosnego, w kolorze, i tego smutniejszego, czarno-białego, w jakim żyją samotne starsze osoby – mówi Wojciech Klimczak, producent w Lemon Film.

W ramach kampanii 360° planowane są działania w telewizji, radiu, prasie, Internecie oraz OOH.

– Media zaplanowaliśmy w taki sposób, aby zapewnić kampanii możliwie szerokie dotarcie do odbiorców, a przede wszystkim zagwarantować efektywne przełożenie kontaktu na wpłaty od darczyńców. Jak w przypadku każdej komunikacji non profit i tym razem skupiliśmy się na zminimalizowaniu nakładów, co w znacznej mierze oznacza negocjowanie gratisowych emisji. Jesteśmy zadowoleni z efektu i zasięgów kampanii – dodaje Marta Marchlewska, communicatons & business director w Zenith.

Świąteczną akcję „Podaruj Wigilię” można wesprzeć za pośrednictwem strony www.podarujwigilie.pl

Źródło: Schulz brand friendly

www.schulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764