logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pomóż dzieciom spełniać marzenia

  PR 05.09.2014, przeczytano 862 razy
ilustracjastrzałka

3 września b.r. ruszyła akcja Henkel Polska sp. z o.o. pod hasłem „Pomóż dzieciom spełniać marzenia”. W ramach inicjatywy, Henkel Polska zdecydowała się przekazać część przychodu ze sprzedaży swoich produktów, dostępnych w sieci Carrefour, na edukację podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce. Akcja potrwa do 15 września b.r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pomoz-dzieciom-spelniac-marzenia,22537,artykul.html

Dokonując zakupu produktów takich marek jak: Persil, E, Silan, Perwoll, Pur, Somat, Bref, Clin, Gliss Kur, Palette, Taft, Syoss, Fa, Schauma, można wesprzeć podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

„Planując akcję w sieci Carrefour rozważaliśmy współpracę z kilkoma Fundacjami, Stowarzyszeniami spośród których działalność Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce okazała się nam najbliższa. W związku z tym, ogromnie cieszymy się, że Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce zechciało zostać naszym partnerem. Cel jest szczytny – część przychodu ze sprzedaży naszych produktów biorących udział w promocji w sieci Carrefour przekażemy na edukację podopiecznych z SOS Wiosek Dziecięcych. Mamy nadzieję, że możliwość pomocy dzieciom w trudnej sytuacji społecznej, przekona konsumentów do uczestnictwa w akcji.” – mówi Joanna Trzęsiok, Trade Marketing, Laundry & Home Care, Henkel Polska.

Dla podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych akcja realizowana przez Henkel Polska to rzeczywista szansa na spełnianie marzeń i zdobywanie wiedzy. Środki przekazane Stowarzyszeniu przez firmy zaangażowane społecznie są przeznaczane między innymi na rozwój i edukację dzieci przebywających w Wioskach Dziecięcych SOS w Polsce. Dla wielu z nich uzupełniająca nauka i rozwój zainteresowań jest istotnym elementem prawidłowego rozwoju oraz lepszego radzenia sobie w przyszłym, dorosłym życiu.

„Pod nasze skrzydła trafiają dzieci porzucone i osierocone, są zaniedbane pod różnymi względami, także pod względem edukacji. Dlatego jesteśmy bardzo wdzięczni Henkel Polska za pomoc i zaangażowanie, jakie wkładają we współpracę ze Stowarzyszeniem. Dzięki Henkel Polska nasi podopieczni będą mogli uczestniczyć w dodatkowych zajęciach, które z pewnością przyczynią się do wyrównania ich szans edukacyjnych” - dodaje Karolina Kamińska ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

Wszystkich zachęcamy do włączenia się do akcji. Potrzeba tak niewiele, aby pomóc!

Źródło: Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764