logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pomysł na gadżet. Fortress Gifts partnerem Cederroth Polska SA

  PR 10.07.2014, przeczytano 1015 razy

Fortress Gifts nawiązał współpracę z Cederroth Polska SA, właścicielem marek kosmetycznych, takich jak: DERMIKA, SORAYA i EVITTE oraz wyłącznego dystrybutora marek Bio-Oil, Salvequick, Jordan, Allevo i Pharbio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pomysl-na-gadzet.-fortress-gifts-partnerem-cederroth-polska-sa,22152,artykul.html

Dzięki partnerstwu, w ofercie Fortress Gifts znajdą się nowe propozycje dla gadżetów - kosmetyki oraz zaproszenia upominkowe do salonów DERMIKA Salon&SPA. To propozycja gadżetu od Fortress Gifts jako nagród do konkursów ogólnopolskich, upominków dla pracowników czy gratyfikacji partnerów biznesowych.

Dzięki współpracy z Cederroth Polska SA, Fortress Gifts poszerzył ofertę produktów promocyjnych o kosmetyki jako propozycję dla gadżetów korporacyjnych, gadżetów dla eventów czy gadżetów dla akcji promocyjnych.

Propozycje Fortress Gifts obejmują ponad 600 produktów kosmetycznych marek DERMIKA, SORAYA, EVITTE dostępnych w stałej ofercie. Wśród nich znajdują się: kremy do twarzy / oczu, make upy, balsamy do ciała, peelingi, kremowe żele pod prysznic, roll-ony i wiele innych.

Wyjątkowość oferty podkreśla opcja przygotowania produktu kosmetycznego na indywidualne zlecenie, wg odrębnych uzgodnień z Klientem.

Niecodziennym gadżetem promocyjnym, który prezentuje Fortress Gifts jest również zaproszenie upominkowe do salonów DERMIKA Salon / SPA zlokalizowanych w 16 głównych miastach Polski. Do wyboru jest wariant wartościowy do dowolnej realizacji lub oferta przygotowana indywidualnie pod Klienta.

- Szukamy nowości, poszerzając ofertę produktów promocyjnych Fortress Gifts. Ogromnie cieszy nas nawiązanie współpracy z Cederroth Polska SA. Tym samym proponujemy naszym Klientom nowe produkty reklamowe do wykorzystania przez pracowników, kontrahentów oraz dedykowanych dla akcji promocyjnych i konkursów. Dobrze dobrane produkty reklamowe skutecznie wspierają rozwój sprzedaży i wizerunek firm naszych Klientów. Staramy się wspomóc Klientów i pomagamy dopasować gadżet na miarę. To nas wyróżnia. - podsumowuje Patrycja Maćkowska, Manager Działu Handlowego, odpowiedzialna za Fortress Gifts.

Źródło: Fortress Gifts

www.fortressgifts.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Blanka1210

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764