logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Pomysły na reklamę sklepu internetowego

   16.02.2006, przeczytano 9696 razy

Chciałbym się dowiedzieć jakie kierunki reklamy w internecie można brać pod uwagę w promocji sklepu internetowego. W chwili obecnej zainwestowaliśmy w reklamę boksów na Onecie, WP i w Google.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pomysly-na-reklame-sklepu-internetowego,3548,artykul.html

ODPOWIEDŹ:
Pana obecna aktywność reklamowa (boksy w Onet.pl, WP oraz Google AdWords) to dobre rozwiązanie reklamowe, ponieważ może Pan sam kontrolować przebieg kampanii, ustawiać budżet reklamowy na krótki okres czasu.

Jednak równoczesna reklama w tych trzech miejscach jest nienajlepszym rozwiązaniem. Powinien Pan sprawdzić skuteczność dotychczasowych kampanii reklamowych (porównać jakie pieniądze Pan wydał, ile wejść miał Pan z nich oraz ile z tych wejść zakończyło się zakupem bądź rejestracją nowego klienta w Pana sklepie).

Inne kierunki reklamy jakie zalecam dla sklepów internetowych to:

1. Pasaże Handlowe (w Onet.pl, WP, Interii) - ale warto przed wydaniem tam pieniędzy skorzystać z fachowej porady, aby nie były to pieniądze źle wydane.

2. Zakup mailingów reklamowych (ważne aby ich emisja była za pomocą baz danych o nieposzlakowanym pochodzeniu, ponieważ emisja mailingu do użytkowników bazy, której pochodzenie jest wątpliwe może dać efekt odwrotny do zamierzonego).
Ważne jest tez profesjonalne przygotowanie kreacji reklamowej do wysłania.

3. Wortale i tematyczne serwisy WWW.
Warto w takich miejscach wykupić reklamę na 6-12 miesięcy (koszt takiej reklamy będzie zbliżony do 2-3-miesięcznej obecności w Pasażu Handlowym w portalu). Przed rozpoczęciem działań reklamowych należy uzyskać statystyki oglądalności danego serwisu WWW (liczbę unikalnych użytkowników oraz ilość odsłon).

4. Skuteczną i niedroga formą reklamy dla sklepów jest również wykonanie własnego systemu partnerskiego. W ramach takiego systemu reklamy sklepu emitowane są w różnych serwisach WWW, a opłata za taką reklamę rozliczana jest na podstawie wartości zamówień z tych reklam, bądź od liczby nowych zarejestrowanych klientów w sklepie.


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: ttt

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Ciekawa alternatywą promocji dla sklepów może być serwis typu www.okazyjni.pl. Nowy ale interesujący koncept.

Najnowsze w tym dziale

Zatrudnienie freelancera na „czarno” — jakie niesie zagrożenia?
W dynamicznie rozwijającym się świecie usług kreatywnych, takich jak copywriting, marketing, tworzenie wideo czy SEO, coraz więcej firm i przedsiębiorców decyduje się na współpracę z freelancerami. Choć taka forma zatrudnienia oferuje szereg korzyści, niektórzy dają się skusić na omijanie obowiązujących przepisów, oferując współpracę na...
Aż 87% firm potwierdza, że włączenie kart podarunkowych do sprzedaży miało wyraźnie pozytywny wpływ na ich wyniki finansowe. Tak wynika z badania przeprowadzonego przez Sparta Loyalty. Mimo tak obiecujących efektów nadal wiele firm nie wie, jak skutecznie wprowadzić to narzędzie do swojej oferty. Cały proces wdrożenia programu kart podarunkowych można zamknąć w czterech...
Powyborcze sprzątanie i recykling materiałów reklamowych
Zarówno 2023 rok, jak i 2024 obfitują w wybory. Za nami wybory do Sejmu i Senatu, a przed nami te samorządowe. W maju natomiast do Parlamentu Europejskiego. Podczas kampanii generowane są tysiące, a może nawet miliony materiałów wyborczych, które z czasem trafiają na śmietnik. Jak je zagospodarować w inny sposób? Są na to metody.
Przegląd narzędzi i metryk w ocenie wyników kampanii marketingowych
W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny wyników kampanii marketingowych. W poniższym artykule eksperckim wspólnie z założycielem agencji Sky Agency Igorem Walęckim przyjrzymy się bardziej szczegółowo narzędziom...
AI, CSR, storytelling, nieszablonowe działania...? Kampanie digitalowe 2024
Sztuczna inteligencja? Tak, ale nie tylko! CSR, nieszablonowe działania w social mediach, storytelling, focus na doświadczenie konsumenta - trendy w digital marketingu to mix nowych narzędzi technologicznych, które mocno namieszały na rynku cyfrowym, oraz uważności na człowieka i jego problemy. Kampanie digitalowe nagrodzone w IAB MIXX Awards 2023 pokazują, jak bardzo dziś...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764