logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 1 mln 300 tys. widzów telewizji Wpolsce.pl miesięcznie

  PR 25.05.2018, przeczytano 1365 razy

Już kilka miesięcy nadaje swój program w Internecie telewizja wPolsce.pl. Jest to kanał publicystyczno-informacyjny, którego właścicielem jest spółka Fratria, kierowana przez prezesa Romualda Orła. W ostatnich tygodniach kanał ten odniósł spory sukces. Dzienny zasięg streaming'u stacji (a więc relacji na żywo) w serwisie Youtube sięgnął 80 tysięcy unikalnych użytkowników, a miesięcznie streaming ten dociera do ponad 1 300 000 unikalnych użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-1-mln-300-tys.-widzow-telewizji-wpolsce.pl-miesiecznie,36635,artykul.html

Programy publicystyczne prowadzone przez doświadczonych dziennikarzy tygodnika „Sieci” oraz portalu wPolityce.pl na antenie wPolsce.pl cieszą się sporą, stale rosnącą popularnością. Do hitów stacji zaliczyć można poranne rozmowy Wojciecha Biedronia, Marka Pyzy i Marcina Wikło, magazyny: „Tydzień Braci Karnowskich” Jacka i Michała Karnowskich, „Bardzo Ważna Sprawa” Piotra Barełkowskiego, „Proszę To Wyjaśnić” Edyty Hołdyńskiej i „Klub Ronina” Józefa Orła, a także WIECZORY Ryszarda Makowskiego, Piotra Barełkowskiego i Aleksandry Jakubowskiej.
 
– Konsekwentnie przekonujemy widzów do siebie doświadczeniem i wysokim poziomem przekazu. Nasi prowadzący są autorytetami dla widzów, którzy z chęcią ich oglądają – stwierdziła Agata Rowińska, redaktor naczelna wPolsce.pl. – Niebawem przedstawimy naszym widzom kilka niespodzianek, dlatego liczymy na dalszy wzrost oglądalności naszej stacji – dodaje.

Poza internetem telewizja wPolsce.pl dostępna jest na kanale 196 Cyfrowego Polsatu oraz w ponad 30 sieciach kablowych. Piotr Barełkowski, dyrektor ds. dystrybucji i rozwoju stacji, podkreśla, że stacja zabiega o dalsze poszerzenie zasięgu:

– Naprawdę warto włączyć wPolsce.pl do oferty każdej kablówki, to element wzbogacający ofertę, będący ciekawą propozycją dla abonentów ciekawych świata, wymagających i poszukujących nowości – podkreśla Barełkowski.

Źródło: Apella SA

www.apella.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w zarządzie Fundacji TVN
W związku z zakończeniem kadencji dotychczasowego zarządu Fundacji TVN, przypadającym na 14 kwietnia br., Rada Fundacji TVN podjęła decyzję o mianowaniu nowych członków zarządu. Katarzyna Kolenda-Zaleska, dotychczasowa prezes Fundacji TVN, zakończyła swoją 8-letnią kadencję. Z początkiem maja nowe stanowisko łączące funkcje prezesa i dyrektora zarządzającego Fundacji...
Tenesys transformuje koncern mediowy Bonnier
Stworzona w Polsce firma Tenesys przeprowadziła migrację i modernizację infrastruktury Grupy Bonnier. Usunęła przestarzałe systemy, poprawiając wydajność, stabilność i skalowalność. Dzięki partnerstwu z OVHcloud, Tenesys zwiększyła elastyczność i efektywność zarządzania zmianą technologiczną w dużych korporacjach.
Nowe cenniki Grupy Eurozet
Z dniem 29 kwietnia br. Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.  
Bilguun Ariunbaatar w Radiu ZET
W czwartek 11 kwietnia br. do ekipy porannego programu Radia ZET „Dzień dobry bardzo” dołączy Bilguun Ariunbaatar  
Udział Radia ZET najwyższy od 2014 roku
W fali I-III 2024 badania Radio Track udział w czasie słuchania Radia ZET wzrósł do 14,6 proc. To najlepszy wynik stacji od 10 lat. Ostatnia fala okazała się również rekordowa dla całej Grupy Eurozet.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764