logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 10 milionów widzów Raw Air w TVN i Eurosporcie 1

  PR 21.03.2023, przeczytano 546 razy
ilustracja

W niedzielę w Vikersund zakończył się najbardziej wyczerpujący cykl w Pucharze Świata w skokach narciarskich. Przez 10 dni rywalizacja w cyklu Raw Air przyciągnęła do TVN i Eurosportu 1 prawie 10,5 mln widzów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-10-milionow-widzow-raw-air-w-tvn-i-eurosporcie-1,399358,artykul.html

TVN i Eurosport 1 pokazały w ostatnich dniach aż sześć konkursów – po dwa w Oslo, Lillehammer i Vikersund. Rywalizację oglądało średnio ponad 2,5 mln widzów, co przełożyło się na udział w rynku na poziomie ponad 25%. Podczas każdej relacji TVN był najchętniej oglądanym kanałem w Polsce, a Eurosport 1 zajął pierwsze miejsce wśród anten płatnych. Eurosport 1 pokazał dodatkowo wszystkie kwalifikacje, które przyciągnęły średnio 650 tys. osób. W trakcie Raw Air kanały TVN Warner Bros. Discovery wyemitowały ponad 26 godzin transmisji ze skoków narciarskich, które śledziło w sumie blisko 10,5 mln widzów. To o aż 35% więcej niż w roku ubiegłym.

W nadchodzący weekend skoczkowie będą rywalizować w Lahti. W sobotę rozegrany zostanie konkurs drużynowy, a w niedzielę kwalifikacje i konkurs indywidualny. Transmisje w TVN, Eurosporcie 1 i Playerze. Sezon zakończy się 2 kwietnia w Planicy.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764