logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 1000 instalacji ploterów Colorado na świecie

  PR 08.11.2019, przeczytano 1321 razy
ilustracjastrzałka
Dirk Brouns

Już ponad 1000 drukarek z serii Colorado zainstalowano u klientów na całym świecie. Od września 2019 r., drukarki Colorado 1640 i 1650 produkowały łącznie średnio ponad 1 000 000 metrów kwadratowych miesięcznie. Co ciekawe, aż 16 proc. klientów korzystających z Colorado drukuje ponad 25 000 metrów kwadratowych rocznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-1000-instalacji-ploterow-colorado-na-swiecie,384632,artykul.html

Opinie użytkowników Colorado 1640 wskazują, że klienci doceniają wysoką wydajność tych urządzeń i ich użyteczność, szczególnie w sytuacjach wymagających szybkiego stworzenia wytrzymałej grafiki bez laminowania. Bartosz Świderski, właściciel Studio Bell przyznaje na przykład:

- Colorado 1640 to bardzo wydajna maszyna. Przy prędkości pracy ok. 40 m²/godzinę pozwala nam zaoferować klientom ok. 4-krotnie szybszą realizację zleceń niż dotychczas. A to oznacza, że zamiast drukować jeden projekt tapety do biura w ciągu czterech dni, mogę wydrukować go teraz w ciągu 24 godzin.

Podczas tegorocznych targów FESPA 2019 Canon zaprezentował Colorado 1650 – drugi model z rodziny Colorado, który cechuje się nowym atramentem o zwiększonej elastyczności. Rozwiązanie to dedykowane jest producentom aplikacji, które wymagają złożenia, zawinięcia lub zagięcia, takich jak płótna oprawione w ramy, miękkie oznakowania, grafika z podświetleniem przednim lub tylnym, aplikacje do dekoracji wnętrz (tapety i inne elastyczne pokrycia ścian) oraz aplikacje zewnętrzne – w tym grafiki samochodowe. Nowy model posiada również unikalną technologię wykończenia FLXfinish, która z poziomu maszyny pozwala wybierać między błyszczącym i matowym wykończeniem wydruków – bez konieczności wymiany atramentu lub nośników.

Jeffrey Vermaat, dostawca usług druku i współwłaściciel holenderskiej firmy De Resolutie, przyznaje:

- Szukamy ploterów, które pozwalają nam łączyć różne materiały, dzięki czemu możemy opracowywać nowe produkty i koncepcje – to stanowi naszą siłę. Dzięki Colorado 1650 możemy drukować błyszczące aplikacje na matowym papierze (oczywiście w kolorze) i na odwrót – matowe aplikacje na mediach błyszczących. To zaś otwiera przed nami wiele nowych możliwości biznesowych w zakresie projektowania wnętrz.

Constantin Serban, dyrektor ds. technologii graficznych w The Freeman Company (USA) rozbudował w ostatnim czasie flotę urządzeń o kolejne plotery Colorado. Obecnie posiada aż 10 urządzeń Colorado 1640 i 10 urządzeń Colorado 1650. Podczas wystawy PRINTING United 2019, firma Freeman Company została uznana przez Canon za Klienta Roku 2019 w obszarze rozwiązań druku na świecie, właśnie ze względu na największą liczbę zainstalowanych ploterów Colorado.

Dirk Brouns, Vice President Large Format Graphics, Océ Technologies, Canon, tak komentuje zainteresowanie klientów modelami z rodziny Colorado:

- Działamy na dynamicznym rynku, na którym nieustannie zmieniają się wymagania odnośnie aplikacji. Dlatego filozofią działań R&D w Canon jest stały dialog z naszymi partnerami i klientami oraz ścisła współpraca z nimi w celu dostarczania rozwiązań odpowiadających rzeczywistym potrzebom rynkowym. Po sukcesie Colorado 1640, zidentyfikowaliśmy dalsze możliwości rozwoju tej rodziny produktów, biorąc pod uwagę klientów, którzy potrzebują łatwiejszego dostępu do matowego wykończenia wydruków i bardziej elastycznego atramentu. Dzięki rozwiązaniom Colorado 1640 i 1650 jesteśmy w stanie odpowiedzieć na niemal wszystkie potrzeby w zakresie aplikacji druku produkowanych na urządzeniach typu roll-to-roll. Klienci czerpią dziś korzyści z naszego strategicznego programu innowacji, w którym skupiliśmy się na opracowaniu własnego urządzenia druku wielkoformatowego, unikalnego atramentu UVgel oraz własnych głowic drukujących – dodaje Dirk Brouns. - W efekcie, jako jeden z niewielu producentów ploterów do druku cyfrowego, stworzyliśmy zoptymalizowaną technologię druku, która idealnie spełnia potrzeby rynku.

Źródło: Canon Polska

www.canon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764