logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 15 000 absolwentów Akademii Nikona

  PR 19.02.2019, przeczytano 151 razy

Zdania „Trzeba wywołać zdjęcia.” lub „O nie, skończyła się klisza!” zniknęły z naszego życia. Media społecznościowe zastąpiły papierowe albumy. Kamery w smartfonach pozwalają upamiętniać momenty szybko i w dobrej jakości. Jednak bardzo wiele osób od ujęć oczekuje czegoś więcej. Chcą wykonywać zdjęcia wychodzące poza ramy mobilnej fotografii. Do tej grupy należy 15 000 absolwentów Akademii Nikona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-15-000-absolwentow-akademii-nikona,381314,artykul.html

Projekt edukacyjny Akademia Nikona działa już od 10 lat. W tym czasie przeprowadzono ponad 1 500 szkoleń – kursów i warsztatów dla amatorów, a także masterclass dla zaawansowanych  fotografów. We wszystkich spotkaniach uczestniczyło ponad 15 000 osób. Wykładowcy Akademii Nikona edukują zarówno amatorów, którzy chcą pogłębić wiedzę na temat aparatu oraz sztuki robienia zdjęć, jak i profesjonalistów pragnących wypróbować zaawansowany technologicznie sprzęt oraz skorzystać z wiedzy cenionych fotografów. Do grona szkoleniowców należą m.in. Adam Nurkiewicz, Grzegorz Płaczek, Łukasz Sokół, Beata Łyżwa- Sokół, Paweł Duma, Tomasz Tomaszewski oraz Piotr Chara.

Kursy są przeznaczone dla początkujących fotografów. Największą popularnością cieszą się te dotyczące obsługi lustrzanek cyfrowych i podstaw fotografii. Programy szkoleń stanowią fundament wiedzy każdego fotografującego, niezależnie od tematyki zdjęć. Kolejne cenione tematy kursów to obsługa światła sztucznego - lamp błyskowych oraz obróbka graficzna w programie Adobe Lightroom. Ukończenie kursów stanowi pierwszy krok do opanowania sztuki fotografii.  

Warsztaty są skierowane do osób, które znają podstawy fotografii i potrafią wykorzystywać możliwości swojego sprzętu. Podczas warsztatów fotografowie mogą sprawdzić zdobytą wiedzę w praktyce. Absolwenci Akademii najczęściej uczęszczali na warsztaty z fotografii ulicznej, następnie portretowej oraz produktowej. Po przetestowaniu praktycznych umiejętności absolwent jest gotowy na poszukiwanie swojego unikalnego stylu w fotografii.

Najbardziej zaawansowaną formą szkoleń jest masterclass stworzone z myślą o fotografach żądnych nowych wyzwań oraz poszukujących inspirujących spojrzeń na już wykorzystane tematy. Na tych szkoleniach uczestnicy nabywają umiejętność nieszablonowego postrzegania od samych mistrzów fotografii. Udział w masterclass wymaga wiedzy o sprzęcie i umiejętności praktycznych. Dotychczas największym zainteresowaniem cieszyły się masterclass fotografii dziecięcej i noworodkowej, ślubnej, przyrodniczej oraz lotniczej. Ten ostatni etap szkoleń pomaga w nieustającym doskonaleniu stylu fotografa.

- Projekt edukacyjny Akademia Nikona odpowiada na zapotrzebowania amatorów i zawodowych fotografów chcących poznać i doskonalić tajniki fotografii cyfrowej. Szkolenia są dostosowane do różnego poziomu zaawansowania i tematyki. Akademia Nikona chce, aby każdy miłośnik fotografii niezależnie od posiadanego sprzętu dostał szansę na wykonanie kadrów swoich marzeń – podkreśla Katarzyna Romaniuk z Akademii Nikona.

Akademia Nikona powstała w 2009 roku po rynkowym sukcesie podręczników „Radość fotografowania” i „Kadruj z głową”. Firmie Nikon zależało na dalszym rozwoju kompetencji fotografów, dlatego stworzono projekt szkoleniowy - Akademia Nikona. Obecnie Akademia Nikona pod marką Nikon School działa również we Włoszech, Francji, Niemczech, Szwecji, Danii, Norwegii, Danii, Czechach, Rosji, USA i Anglii.

Źródło: NIKON Corporation

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
Awans i nowy dział strategii w Imagine
Zmiany w zespole IMAGINE: Paweł Smolarz awansuje na szefa działu client service,  a Justyna Izydorczyk będzie budowała dział strategii.
Bazarnik w gronie Członków PIAP
Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.
Epson: pokaz najnowszych urządzeń do druku fotograficznego na Film Video Foto 2019
Tegoroczna edycja najstarszej imprezy w branży fotograficznej i filmowej w Polsce, zostanie zorganizowana od 23 do 25 maja w Łodzi. Na targach oczywiście nie zabraknie firmy Epson, która zaprezentuje najnowsze rozwiązania z zakresu druku fotograficznego.
Monday - agencja komunikacji rozpoczyna współpracę w zakresie PR i digital z nowymi klientami z obszaru gamingu. Do portfolio dołączają wydawcy gier Ubisoft oraz Quantic Dream.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764