logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 15 000 absolwentów Akademii Nikona

  PR 19.02.2019, przeczytano 394 razy

Zdania „Trzeba wywołać zdjęcia.” lub „O nie, skończyła się klisza!” zniknęły z naszego życia. Media społecznościowe zastąpiły papierowe albumy. Kamery w smartfonach pozwalają upamiętniać momenty szybko i w dobrej jakości. Jednak bardzo wiele osób od ujęć oczekuje czegoś więcej. Chcą wykonywać zdjęcia wychodzące poza ramy mobilnej fotografii. Do tej grupy należy 15 000 absolwentów Akademii Nikona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-15-000-absolwentow-akademii-nikona,381314,artykul.html

Projekt edukacyjny Akademia Nikona działa już od 10 lat. W tym czasie przeprowadzono ponad 1 500 szkoleń – kursów i warsztatów dla amatorów, a także masterclass dla zaawansowanych  fotografów. We wszystkich spotkaniach uczestniczyło ponad 15 000 osób. Wykładowcy Akademii Nikona edukują zarówno amatorów, którzy chcą pogłębić wiedzę na temat aparatu oraz sztuki robienia zdjęć, jak i profesjonalistów pragnących wypróbować zaawansowany technologicznie sprzęt oraz skorzystać z wiedzy cenionych fotografów. Do grona szkoleniowców należą m.in. Adam Nurkiewicz, Grzegorz Płaczek, Łukasz Sokół, Beata Łyżwa- Sokół, Paweł Duma, Tomasz Tomaszewski oraz Piotr Chara.

Kursy są przeznaczone dla początkujących fotografów. Największą popularnością cieszą się te dotyczące obsługi lustrzanek cyfrowych i podstaw fotografii. Programy szkoleń stanowią fundament wiedzy każdego fotografującego, niezależnie od tematyki zdjęć. Kolejne cenione tematy kursów to obsługa światła sztucznego - lamp błyskowych oraz obróbka graficzna w programie Adobe Lightroom. Ukończenie kursów stanowi pierwszy krok do opanowania sztuki fotografii.  

Warsztaty są skierowane do osób, które znają podstawy fotografii i potrafią wykorzystywać możliwości swojego sprzętu. Podczas warsztatów fotografowie mogą sprawdzić zdobytą wiedzę w praktyce. Absolwenci Akademii najczęściej uczęszczali na warsztaty z fotografii ulicznej, następnie portretowej oraz produktowej. Po przetestowaniu praktycznych umiejętności absolwent jest gotowy na poszukiwanie swojego unikalnego stylu w fotografii.

Najbardziej zaawansowaną formą szkoleń jest masterclass stworzone z myślą o fotografach żądnych nowych wyzwań oraz poszukujących inspirujących spojrzeń na już wykorzystane tematy. Na tych szkoleniach uczestnicy nabywają umiejętność nieszablonowego postrzegania od samych mistrzów fotografii. Udział w masterclass wymaga wiedzy o sprzęcie i umiejętności praktycznych. Dotychczas największym zainteresowaniem cieszyły się masterclass fotografii dziecięcej i noworodkowej, ślubnej, przyrodniczej oraz lotniczej. Ten ostatni etap szkoleń pomaga w nieustającym doskonaleniu stylu fotografa.

- Projekt edukacyjny Akademia Nikona odpowiada na zapotrzebowania amatorów i zawodowych fotografów chcących poznać i doskonalić tajniki fotografii cyfrowej. Szkolenia są dostosowane do różnego poziomu zaawansowania i tematyki. Akademia Nikona chce, aby każdy miłośnik fotografii niezależnie od posiadanego sprzętu dostał szansę na wykonanie kadrów swoich marzeń – podkreśla Katarzyna Romaniuk z Akademii Nikona.

Akademia Nikona powstała w 2009 roku po rynkowym sukcesie podręczników „Radość fotografowania” i „Kadruj z głową”. Firmie Nikon zależało na dalszym rozwoju kompetencji fotografów, dlatego stworzono projekt szkoleniowy - Akademia Nikona. Obecnie Akademia Nikona pod marką Nikon School działa również we Włoszech, Francji, Niemczech, Szwecji, Danii, Norwegii, Danii, Czechach, Rosji, USA i Anglii.

Źródło: NIKON Corporation

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764