logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 15 000 absolwentów Akademii Nikona

  PR 19.02.2019, przeczytano 386 razy

Zdania „Trzeba wywołać zdjęcia.” lub „O nie, skończyła się klisza!” zniknęły z naszego życia. Media społecznościowe zastąpiły papierowe albumy. Kamery w smartfonach pozwalają upamiętniać momenty szybko i w dobrej jakości. Jednak bardzo wiele osób od ujęć oczekuje czegoś więcej. Chcą wykonywać zdjęcia wychodzące poza ramy mobilnej fotografii. Do tej grupy należy 15 000 absolwentów Akademii Nikona.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-15-000-absolwentow-akademii-nikona,381314,artykul.html

Projekt edukacyjny Akademia Nikona działa już od 10 lat. W tym czasie przeprowadzono ponad 1 500 szkoleń – kursów i warsztatów dla amatorów, a także masterclass dla zaawansowanych  fotografów. We wszystkich spotkaniach uczestniczyło ponad 15 000 osób. Wykładowcy Akademii Nikona edukują zarówno amatorów, którzy chcą pogłębić wiedzę na temat aparatu oraz sztuki robienia zdjęć, jak i profesjonalistów pragnących wypróbować zaawansowany technologicznie sprzęt oraz skorzystać z wiedzy cenionych fotografów. Do grona szkoleniowców należą m.in. Adam Nurkiewicz, Grzegorz Płaczek, Łukasz Sokół, Beata Łyżwa- Sokół, Paweł Duma, Tomasz Tomaszewski oraz Piotr Chara.

Kursy są przeznaczone dla początkujących fotografów. Największą popularnością cieszą się te dotyczące obsługi lustrzanek cyfrowych i podstaw fotografii. Programy szkoleń stanowią fundament wiedzy każdego fotografującego, niezależnie od tematyki zdjęć. Kolejne cenione tematy kursów to obsługa światła sztucznego - lamp błyskowych oraz obróbka graficzna w programie Adobe Lightroom. Ukończenie kursów stanowi pierwszy krok do opanowania sztuki fotografii.  

Warsztaty są skierowane do osób, które znają podstawy fotografii i potrafią wykorzystywać możliwości swojego sprzętu. Podczas warsztatów fotografowie mogą sprawdzić zdobytą wiedzę w praktyce. Absolwenci Akademii najczęściej uczęszczali na warsztaty z fotografii ulicznej, następnie portretowej oraz produktowej. Po przetestowaniu praktycznych umiejętności absolwent jest gotowy na poszukiwanie swojego unikalnego stylu w fotografii.

Najbardziej zaawansowaną formą szkoleń jest masterclass stworzone z myślą o fotografach żądnych nowych wyzwań oraz poszukujących inspirujących spojrzeń na już wykorzystane tematy. Na tych szkoleniach uczestnicy nabywają umiejętność nieszablonowego postrzegania od samych mistrzów fotografii. Udział w masterclass wymaga wiedzy o sprzęcie i umiejętności praktycznych. Dotychczas największym zainteresowaniem cieszyły się masterclass fotografii dziecięcej i noworodkowej, ślubnej, przyrodniczej oraz lotniczej. Ten ostatni etap szkoleń pomaga w nieustającym doskonaleniu stylu fotografa.

- Projekt edukacyjny Akademia Nikona odpowiada na zapotrzebowania amatorów i zawodowych fotografów chcących poznać i doskonalić tajniki fotografii cyfrowej. Szkolenia są dostosowane do różnego poziomu zaawansowania i tematyki. Akademia Nikona chce, aby każdy miłośnik fotografii niezależnie od posiadanego sprzętu dostał szansę na wykonanie kadrów swoich marzeń – podkreśla Katarzyna Romaniuk z Akademii Nikona.

Akademia Nikona powstała w 2009 roku po rynkowym sukcesie podręczników „Radość fotografowania” i „Kadruj z głową”. Firmie Nikon zależało na dalszym rozwoju kompetencji fotografów, dlatego stworzono projekt szkoleniowy - Akademia Nikona. Obecnie Akademia Nikona pod marką Nikon School działa również we Włoszech, Francji, Niemczech, Szwecji, Danii, Norwegii, Danii, Czechach, Rosji, USA i Anglii.

Źródło: NIKON Corporation

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764