logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 15.000 osób wzięło udział w turniejach Monte Snack #BRB Cup

  PR 29.12.2020, przeczytano 421 razy
ilustracja

Cykl turniejowy Monte Snack #BRB Cup w roku 2020 dobiegł końca. Przez ostatnie trzy miesiące, w zawodach w sześć różnych gier, wzięło udział ponad 15.000 graczy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-15.000-osob-wzielo-udzial-w-turniejach-monte-snack-brb-cup,389711,artykul.html

22 września 2020 roku wystartowała seria zawodów esportowych Monte Snack #BRB Cup, skierowana do amatorskich graczy. Cykl turniejowy obejmował najpopularniejsze tytuły esportowe ostatnich lat, co udowodniła popularność zapisów do każdej z nich. Monte Snack #BRB Cup to jeden z największych tego typu cykli, jakie odbyły się Polsce w 2020 roku.

Seria została zainaugurowana meczem pokazowym w League of Legends, w którym wystąpiło dziesięciu influencerów. Drużyna Nervariena oraz zespół Kubona zmierzyły się w przyjacielskim pojedynku aby pokazać, że w rywalizacji zawsze najważniejsza jest dobra zabawa.

Jeszcze we wrześniu wystartowały zapisy do kwalifikacji w obrębie trzech tytułów - League of Legends, Clash Royale oraz Brawl Stars. Przez kolejne tygodnie, tysiące graczy z całej Polski, walczyli o udział w finałach, w których do zgarnięcia były atrakcyjne nagrody. Najliczniej zawodnicy zapisywali się do Monte Snack #BRB Cup 1v1 League of Legends, gdzie w ośmiu rundach kwalifikacyjnych zapisało się łącznie 10492 zawodników. Nie oznacza to, że wspomniane gry mobilne cieszyły się mniejszym zainteresowaniem, ponieważ wszystkie kwalifikacje zarówno w Clash Royale, jak i Brawl Stars, miały pełne obłożenie - łącznie zagrało w nich 2560 osób.

Kuriozum cyklu turniejowego Monte Snack #BRB Cup był esportowy Triathlon, składający się z kompetycji w trzy tytuły od Riot Games - League of Legends, Legends of Runtera oraz Teamfight Tactics. Do finałów turnieju można było awansować dzięki kwalifikacjom każdej produkcji i każdy z zawodników w finale miał równe szanse na główną wygraną.

Ważnym projektem, prowadzonym obok rozgrywek esportowych, była akademia casterów Monte Snack #BRB Casters Academy. Do konkursu wpłynęło ponad 420 poprawnych zgłoszeń, co czyni go jednym z największych w Polsce. Zwycięzca oprócz zestawu castera, czyli profesjonalnego mikrofonu oraz kamery internetowej, otrzymał niepowtarzalną szansę komentowania finału Monte Snack #BRB Triathlon wraz z Damianem “Nervarienem” Ziają.

Turnieje Monte Snack #BRB Cup okazały się świetną platformą turniejową, wypełniającą lukę w turniejach dla amatorów. Masa nagród przyciągnęła tysiące zawodników głodnych esportowych wrażeń. We wszystkich wydarzeniach sygnowanych marką Monte Snack zagrało dokładnie 15275 graczy. To pokazuje, że zainteresowanie esportem wśród graczy, nawet tych amatorskich jest naprawdę duże i pokazuje jedną z dróg dla komunikacji marek na następne lata.

Źródło: Fantasyexpo

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
Aż 22 pracowników Bluerank otrzymało awans w wyniku właśnie zakończonych rocznych rozmów rozwojowych. To blisko 20% osób zatrudnionych w agencji. Zmiana stanowisk to efekt realizacji celów przez pracowników oraz ich dalszego rozwoju w kierunku profilowanych ścieżek specjalistycznych. Bluerank wdrożył nowy model kompetencji, który wynika ze...
Nowy Lech Free 0,0% Arbuz z miętą w nowej reklamie

W najnowszej odsłonie kampanii „Lechendy mogą wszystko” pewien sympatyczny siłacz staje przed trudnym zadaniem. Do jego wykonania potrzeba nie tylko siły, ale i potężnej dawki poczucia humoru oraz puszki nowego, bezalkoholowego Lecha Free 0,0% Arbuz z miętą.
Bioseco promuje się animacją wizerunkową od Timecode Film Production
Firma Bioseco – właściciel innowacyjnego systemu, który monitoruje i chroni ptaki przed zderzeniami z farmami wiatrowymi, wzmacnia działania wizerunkowe, wykorzystując animowany explainer. Firma tym samym rozpoczyna działania komunikacyjne, mające na celu budowanie rozpoznawalności  marki oraz przygotowania do przyszłego wprowadzenia spółki na Giełdę...
Milion pełnych misek – Cheetos pomaga zwierzakom
Marka Cheetos aktywnie angażuje się w pomoc zwierzętom – w ramach akcji „Karmimy Psiaki” realizowanej we współpracy z Fundacją Sarigato, Cheetos chce napełnić karmą MILION MISEK dla psiaków i kociaków ze schronisk. Do pomocy Cheetos zachęca konsumentów, którzy mogą wziąć udział w akcji wpisując kody z promocyjnych paczek do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764