logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 1500 profili kolorystycznych dla ploterów Mutoh

  PR 09.04.2009, przeczytano 1225 razy
ilustracjastrzałka
Tabela kolorów

Użytkownicy wielkoformatowych drukarek firmy Mutoh otrzymali bezpłatny dostęp do ogromnej bazy profili kolorystycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-1500-profili-kolorystycznych-dla-ploterow-mutoh,8755,artykul.html

Udostępniona biblioteka profili została podzielona na kategorie: typ plotera, rodzaj atramentu, konfiguracja kolorystyczna. Profile przystosowane są do współpracy ze wszystkimi liczącymi się programami RIP, m.in. Onyx, Caldera, EasySign.

Lista produktów obejmuje szeroką gamę materiałów: folie samoprzylepne, banery, backlity, papiery fotograficzne, papiery blueback, materiały artystyczne, itd.

Ponad półtoratysięczna baza profili jest wynikiem współpracy działu technicznego Mutoh z firmami zewnętrznymi. Efektem tego są profesjonalnie przygotowane ustawienia kolorystyczne dla wielu kombinacji ploter – atrament – materiał. Profile wykorzystują możliwości technologi druku falą z przeplotem – w którą wyposażone są wszystkie plotery firmy Mutoh.

Aby uzyskać dostęp do biblioteki profili należy zarejestrować się poprzez stronę Atrium Centrum Ploterowe - wyłącznego dystrybutora firmy Mutoh w Polsce – lub na witrynie producenta.

Źródło: Atrium
www.atrium.com.pl


avatar użytkownika
+ + + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: atrium

(ATRIUM Centrum Ploterowe sp. z o.o.)

atrium o sobie:

W maju 1993 roku powstała firma - Atrium Centrum Ploterowe. Od początku działalności, jest czołowym dostawcą maszyn i materiałów do druku wielkoformatowego.

Atrium jest wyłącznym dystrybutorem japońskich ploterów MUTOH a także takich marek jak EFI, SUMMA, NEOLT, ONYX i wiele innych.

Obecnie Atrium zatrudnia ponad 100 pracowników w całym kraju. Główna siedziba firmy znajduje się w Opolu. Do dyspozycji naszych klientów pozostają także oddziały: w Warszawie, Gdańsku, Poznaniu i Krakowie.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764