logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 2,2 mln złotych z „Reklamy Dzieciom” w TVP1

  PR 10.01.2025, przeczytano 239 razy
ilustracja

Dochód ze specjalnego bloku reklamowego Telewizji Polskiej wyniósł ponad 2,2 mln złotych, czyli o niemal 600 tys. złotych więcej niż w 2023 roku. TVP1 emitowała spoty 25 i 26 grudnia 2024, tuż po programie informacyjnym „19.30”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-2%2C2-mln-zlotych-z-_reklamy-dzieciom_-w-tvp1,407090,artykul.html

– Cieszę się, że dzięki wsparciu naszych partnerów biznesowych 32. edycja akcji „Reklama Dzieciom” przyniosła ponad 2,2 mln złotych, które w całości przekażemy potrzebującym dzieciom. To najlepszy wynik od 2006 roku i doskonałe świadectwo niezawodnego partnerstwa oraz zaangażowania firm, które wspólnie z nami pragną pomagać. Serdecznie dziękuję naszym partnerom za ich nieocenioną rolę w tej inicjatywie – mówi Marcin Gudowicz, dyrektor Biura Reklamy i Marketingu TVP.

W gronie reklamodawców, którzy wsparli 32. edycję akcji „Reklama Dzieciom” znalazły się firmy: Alior Bank, Carrefour Polska, Dolina Noteci, Biedronka, Lidl, Media Expert, Nivea Polska, Oponeo.pl, Orlen, Pepsico, PKO Bank Polski, Procter&Gamble Polska, Producent Leku Ibuvit Kids, Przedsiębiorstwo Produkcji Farmaceutycznej Hasco-Lek, SGB Bank, Soonly Finance, Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie, Tarczyński, Winiary i Żabka Polska.

Cały dochód z akcji Telewizja Polska przekaże instytucjom i organizacjom, które do 31 grudnia 2024 roku złożyły prawidłowo wypełniony wniosek i zostały zakwalifikowane przez Komisję ds. darowizn TVP. Pieniądze z tegorocznej edycji będą przeznaczone m.in. na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych, zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i edukacji młodzieży niepełnosprawnej, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych i szkolnych oraz organizację turnusów rehabilitacyjnych oraz wycieczek. Pełna lista beneficjentów zostanie opublikowana na stronie internetowej akcji.

W grudniu 2024 charytatywny blok reklamowy „Reklama Dzieciom” obejrzało łącznie 3,1 mln widzów. Zwiastuny akcji (razem z podziękowaniami) zobaczyło ponad 22,5 mln osób. W internecie spoty reklamowe wygenerowały 1,6 mln wyświetleń i dotarły do 1,1 mln użytkowników. Reklamy display zanotowały 2,6 mln emisji i zobaczyło je niemal 2 mln osób. Teasery reklamowe w HBB TV wygenerowały 18,5 mln wyświetleń.

spocie promocyjnym 32. akcji „Reklama Dzieciom” wystąpili: Katarzyna Dowbor, Andrzej Piaseczny, Marta Manowska, Paulina Chylewska, Natasza Urbańska, Joanna Dunikowska-Paź, Robert Stockinger, Robert Janowski oraz Agnieszka Dziekan i Błażej Stencel z „Koła Fortuny”.

Telewizja Polska od ponad 30 lat wspiera najbardziej potrzebujące dzieci. Dotychczas, dzięki hojności partnerów biznesowych, zebrała na ten cel niemal 37 milionów złotych. Z pomocy finansowej skorzystało już ponad tysiąc beneficjentów.

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sebastian Kucharski na czele portalu Dziennik.pl
Sebastian Kucharski, redaktor z 20-letnim doświadczeniem medialnym, został nowym szefem redakcji Dziennik.pl. Po roku spędzonym w Grupie DGP Infor w nowej roli będzie wzmacniał funkcję informacyjną portalu oraz pracował nad zwiększeniem zasięgu i wdrażaniem nowych projektów w poszczególnych działach.
TVN Warner Bros. Discovery dla WOŚP
TVN Warner Bros. Discovery już po raz dziewiąty zagra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy jako główny partner medialny wydarzenia. Relacje z 33. Finału będzie można śledzić przez cały dzień w TVN, TVN24 oraz TTV, na platformach Player i Max oraz w portalu tvn24.pl. Cel tegorocznego Finału wesprą także liczne aukcje wystawione przez dziennikarzy, gwiazdy oraz redakcje...
Była dziennikarka TVN poprowadzi portal Zdrowie.pl
Katarzyna Urbańska, była dziennikarka TVN, objęła stanowisko redaktor naczelnej oraz PR & Marketing Managera portalu Zdrowie.pl. Platforma typu Premium zadebiutuje w sieci we wrześniu 2025 roku.
TVN7: start drugiego sezonu programu „Królowa Przetrwania”
Drugi sezon „Królowej Przetrwania” emitowany jest od 6 stycznia br. na antenie TVN7. Popularny format, z udziałem najbardziej kontrowersyjnych gwiazd  polskiego Internetu, osiąga znakomite rezultaty! Po emisji trzech odcinków, format podnosi średnie wyniki stacji. Dobrze sobie radzi również w serwisie Max oraz Player.pl.
80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP
Telewizja Polska i Muzeum Auschwitz-Birkenau realizują międzynarodowe studio telewizyjne z okazji 80. rocznicy wyzwolenia Auschwitz. Gośćmi m.in. Ocalali Sir Frank Lowy i Stanisław Zalewski, marszałkini Senatu RP Małgorzata Kidawa-Błońska, prezydent Czech Petr Pavel oraz burmistrz Londynu Sadiq Khan
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764