logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 2,45 mln nazw w domenie .pl

  PR 25.05.2020, przeczytano 442 razy
ilustracja

Na koniec marca 2020 roku w Rejestrze domeny .pl znajdowały się 2 451 074 nazwy aktywne w DNS (o 2,48% mniej niż w poprzednim kwartale). W pierwszym kwartale 2020 roku zarejestrowano 196 124 nazwy w domenie .pl (najwięcej w marcu), o ponad 7 tys. więcej niż w kwartale poprzednim. Średnia dzienna liczba rejestracji wyniosła 2 155 nazw, co oznacza, że rejestrowano prawie 90 domen na godzinę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-2%2C45-mln-nazw-w-domenie-.pl,387147,artykul.html

Na koniec marca 2020 tego roku w Rejestrze domeny .pl było 1 066 668 abonentów – o 0,55% mniej niż w poprzednim kwartale.

W ramach intensywnych działań w obszarze cyberbezpieczeństwa Rejestr domeny .pl m.in. wdrożył w swoich systemach nowy sposób obsługi protokołu DNSSEC. Dzięki zmianom czas podpisywania i walidacji stref jest obecnie 9 razy szybszy niż w poprzednio wykorzystywanym rozwiązaniu. Na koniec marca 2020 roku, liczba domen zabezpieczonych tym protokołem wyniosła ponad 461 tys.

Trwająca pandemia wirusa COVID-19 miała oczywisty wpływ na rynek usług internetowych.

W pierwszym kwartale 2020 roku nastąpił wzrost zainteresowania domenami identyfikowanymi z edukacją ze względu na konieczność przeniesienia lekcji, wykładów oraz szkoleń do Internetu. Szczególnie w marcu zarejestrowano więcej nazw w domenie .edu.pl. Znacznie, bo aż 38-krotnie w stosunku do poprzedniego kwartału wzrosła liczba rejestracji nazw w domenie .rel.pl.

  • Cały raport za pierwszy kwartał 2020 roku można pobrać TUTAJ[PDF].

Źródło: NASK

www.nask.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764