logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ile gospodarstw domowych korzysta z Samsung Smart TV?

  PR 09.07.2020, przeczytano 720 razy
ilustracja

Liczba wykorzystywanych telewizorów wzrosła w pierwszej połowie 2020 roku o ponad 25 procent w stosunku do tego samego okresu w 2019 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ile-gospodarstw-domowych-korzysta-z-samsung-smart-tv,387721,artykul.html

Globalna dominacja inteligentnych telewizorów jest faktem. Jak wynika z danych firmy badawczej Omdia1 – 8 na 10 sprzedawanych na świecie telewizorów to modele Smart TV. Co więcej dane pokazują także, że udział inteligentnych telewizorów w całkowitej sprzedaży telewizorów wzrósł z 68,3 procent w pierwszym kwartale 2018 r. do 81,2 procent w pierwszym kwartale 2020 r. Dla firmy Samsung, która w tym zestawieniu znalazła się na pierwszym miejscu, wskaźnik ten wynosi aż 93 proc.

Polacy stawiają na Smart TV

W pierwszej połowie 2020 roku Polacy kupili ćwierć miliona telewizorów Samsung i aż 95 procent z nich to modele Smart TV.

Na rodzimym rynku Samsung Smart TV stale zyskuje aktywnych użytkowników. Rok 2020 jest pod tym względem wręcz rekordowy ze wzrostem na poziomie ponad 25 proc. (w porównaniu rok do roku).

- Ostatnie miesiące to dla większości z nas czas spędzony głównie w domu. Szukając rozrywki i atrakcyjnych filmów, gier czy koncertów, chętniej odkrywaliśmy nowe możliwości swoich telewizorów Smart TV, co odzwierciedla wzrost liczby aktywnych użytkowników. W Samsung Smart TV znajdujemy najbardziej popularne aplikacje VOD, zarówno polskie, jak zagraniczne, które wraz z atrakcyjną ofertą, zawsze są pod ręką. Nie musimy czekać do wieczora, aby obejrzeć kolejny odcinek ulubionego serialu, zaplanowany w ramówce. Zobaczymy go wtedy, gdy chcemy. To inteligentne urządzenia zapewniające komfort, do którego szybko się przyzwyczajamy – mówi Grzegorz Stanisz, Szef działu RTV w Samsung Electronics Polska.

Dziś fakt, że oglądamy to, co i kiedy chcemy, wydaje się czymś całkowicie naturalnym. Telewizory Smart TV, czyli w uproszczeniu modele podłączone do Internetu, całkowicie zmieniły sposób, w jaki konsumujemy treści. A stało się to w ciągu zaledwie dekady.

Teraz sami tworzymy ramówkę, wykorzystując treści z serwisów VOD. Oglądamy filmy nagrane smartfonem, powstałe na drugim końcu świata czy na sąsiednim podwórku za pośrednictwem YouTube czy Vimeo. Gramy na konsoli i odtwarzamy filmy z dysku. I coraz powszechniej uczymy się korzystać z tych komfortowych możliwości. W nowych telewizorach QLED i Crystal UHD możemy oglądać mecz lub grać na konsoli i jednocześnie komentować w mediach społecznościowych zagrania zawodników, dzięki funkcji Multi View.

- Tym, co dodatkowo potwierdza ważną rolę tego największego domowego ekranu jest to, że obecnie częściej dyskutujemy o filmach i serialach, które mają premierę w serwisach VOD niż o tych, które oglądamy w kinie czy telewizji – dodaje Stanisz. - Oczekiwanie na ostatni odcinek finałowego sezonu potrafi przeistoczyć się w komentowane szeroko zjawisko kulturowe. To pokazuje, jak na przestrzeni lat zmieniała się rola telewizora i sposób konsumpcji treści.

Jeśli w czasie wakacji zostajemy w domu to mamy do dyspozycji największe na świecie kino. W zasięgu pilota znajdziemy tysiące filmów, seriali czy tworzonych na całym świecie za pomocą kamery czy telefonu relacji z koncertów muzycznych oraz transmisji sportowych. Wystarczy duży ekran telewizora Samsung Smart TV, dostęp do Internetu i można rozsiąść się wygodnie w fotelu.

Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

www.samsung.com/pl

Dodatkowe informacje:

[1] Źródło: Według danych firmy badawczej Omdia. Portal Business Korea, publikacja z dnia 29.06.2020 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764