logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 2 miliony pobrań aplikacji CDA

  PR 24.07.2019, przeczytano 1749 razy
ilustracja

Liczba pobrań aplikacji CDA na urządzenia mobilne oraz na Smart TV przekroczyła 2 miliony 200 tysięcy. Jak dotąd aplikacje najczęściej pobierali posiadacze tabletów i smartfonów, ale to wśród użytkowników telewizorów widać największy wzrost zainteresowania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-2-miliony-pobran-aplikacji-cda,383349,artykul.html

Najwięcej użytkowników aplikacji mobilnej CDA jest wśród posiadaczy telefonów i smartfonów z systemem Android, a potem z systemem iOS. Subskrybenci usługi CDA Premium mogą pobierać filmy na swoje urządzania i oglądać je w trybie offline. Największą dynamikę pobrań widać jednak po stronie użytkowników telewizorów. W kategorii Smart TV liczba pobrań zwiększa się z miesiąca na miesiąc średnio o 30 procent.

- Aplikacja mobilna dla telefonów i tabletów dostępna jest najdłużej, stąd największa ogółem liczba pobrań. Najpierw z dedykowanej aplikacji mogli korzystać użytkownicy systemu Android, a potem także iOS. Ale teraz to posiadacze telewizorów Smart TV instalują aplikacje najczęściej. Ma to związek z intensywną współpracą z producentami i pojawianiem się aplikacji na coraz to większej liczbie urządzeń. - komentuje Wolfgang Laskowski.

Pod koniec ubiegłego roku CDA nawiązało współpracę z firmą Vestel, producentem telewizorów Toshiba, JVC i Hitachi. W pierwszym kwartale tego roku dedykowana aplikacja CDA pojawiła się na telewizorach marki LG, a niedawno także marki Panasonic. Aktualnie aplikacja dostępna jest na wybranych urządzeniach LG, Philips, Toshiba, Panasonic, JVC, Sony Bravia, TCL oraz na konsolach Xbox One - pełna lista znajduje się na stronie www.cda.pl/smarttv

Aplikację CDA można instalować bezpłatnie, ale tylko posiadacze płatnej subskrypcji mają dostęp do ponad 6 300 filmów w usłudze CDA Premium i tylko oni mogą pobierać i oglądać filmy offline. Z usługi CDA Premium korzysta ponad 186 tys. osób (dane na koniec marca 2019).

Źródło: CDA

www.cda.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764