logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 20 awansów w Bluerank

  PR 13.04.2021, przeczytano 518 razy

Aż 22 pracowników Bluerank otrzymało awans w wyniku właśnie zakończonych rocznych rozmów rozwojowych. To blisko 20% osób zatrudnionych w agencji. Zmiana stanowisk to efekt realizacji celów przez pracowników oraz ich dalszego rozwoju w kierunku profilowanych ścieżek specjalistycznych. Bluerank wdrożył nowy model kompetencji, który wynika ze zmian biznesowych oraz dywersyfikacji oferty agencji. Bluerank aktywnie rekrutuje także nowych specjalistów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-20-awansow-w-bluerank,391023,artykul.html

- Rozwój pracowników jest wpisany w nasze firmowe wartości, dlatego jesteśmy szczególnie dumni z każdego awansu. Coroczne rozmowy rozwojowe to jeden z kluczowych elementów naszej strategii Działu People, której celem jest rozwój talentów i kompetencji naszych pracowników. Każdy awans to świadoma decyzja, która wiąże się z nowym zakresem odpowiedzialności i decyzyjności. Dodatkowo w ramach nowego modelu kompetencyjnego od tego roku proponujemy naszym pracownikom możliwość rozwoju w trzech obszarach: eksperckim, managerskim i produktowym. - Aleksandra Rychlik-Traczyk, Head of People Department, Bluerank

- Stawiamy na jakość w każdym wymiarze, również rozwoju naszego zespołu. Dlatego awans traktujemy jako zwieńczenie pewnego procesu zdobywania wiedzy, doświadczenia i samodzielności w działaniu. Cieszę się z dwóch rzeczy - faktu, że co piąta osoba osiągnęła w minionym roku ponadprzeciętne wyniki i zrealizowała swój plan rozwoju, ale i tego, że zyskujemy większą dojrzałość i kompetencje w praktycznie wszystkich liniach biznesowych, w których operujemy. Tym samym dostarczanie całego pakietu komunikacji marketingowej w ujęciu “Customer Journey” dla naszych Partnerów staje się lepsze. - Maciej Gałecki, CEO Bluerank

Najwięcej osób zmieniło stanowiska w Dziale SEO Bluerank. Awanse otrzymali: Piotr Wiernicki (SEO Team Lead), Jan Mikinka (Senior SEO Specialist), Agnieszka Chaninovic (Senior SEO Specialist), Jakub Lenart (SEO & Content Specialist). W dziale Content Paulina Ginalska objęła stanowisko Content Team Lead.

Swoje kompetencje rozwinęli także pracownicy Działu Performance Marketing: Agnieszka Derlatka i Dariusz Sapa awansowali na stanowisko Paid Search Specialist, Zuzanna Maciejewska została Paid Search Executive.

Firma zwiększyła liczbę specjalistów. Na stanowisko Media Buying Specialist awansował Bartosz Śląski. Social Media Specialist został Juliusz Gajewski, Marta Wodzyńska objęła funkcję Social Ads Specialist. W dziale Social Media Ewelina Dziębor zmieniła stanowisko na Social Media Executive.

Trzy osoby awansowały w Dziale Marketing Analytics: Rafał Przepióra (Marketing Data Scientist), Anna Marszał (Marketing Analytics Specialist), Patryk Kinel (Marketing Analytics Executive).

Mayyar Karkout oraz Bartłomiej Wójcik z działu R&D zmienili stanowiska na Software Developer.

Awanse nastąpiły także w działach wsparcia: Marta Kocięba została Senior Account Manager, W dziale People Department Izabela Pawlak pełni obecnie funkcję Senior Learning & Development Specialist, a Karolina Gazewska - People Operations Specialist. Agnieszka Kaczmarek awansowała na stanowisko Accountant Team Lead.

W związku z rozwojem nowej spółki Full Stack Experts - z Bluerank do FSE przeszedł Michał Pawłowski, gdzie objął nowe stanowisko Product & Business Consultant.

Agencja aktywnie poszukuje także nowych specjalistów. Obecnie prowadzone są rekrutacje na 11 stanowisk z obszaru SEO, Paid Search, Marketing Analytics, Client Service oraz New Business.:

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764