logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 20 dodatkowych kanałów TV na Święta od Polsatu i Ipli

  PR 13.12.2019, przeczytano 687 razy
ilustracja

Jak co roku, Cyfrowy Polsat przygotował dla swoich abonentów świąteczną niespodziankę – nawet 27 kanałów bez dodatkowych opłat. Świąteczne „otwarte okno” dostępne będzie aż do 6 stycznia 2020 r. Prezent dostępny jest dla abonentów telewizji satelitarnej i kablowej w technologii IPTV, również mobilnie – w serwisie Cyfrowy Polsat GO (z aktywną opcją ON THE GO). Klienci sieci Plus po zalogowaniu w IPLI również otrzymają prezent – aż 22 dodatkowe kanały TV w bezpłatnym pakiecie IPLA PLUS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-20-dodatkowych-kanalow-tv-na-swieta-od-polsatu-i-ipli,385085,artykul.html

Wśród propozycji, które umilą długie zimowe wieczory, znalazły się filmowe hity, wciągające seriale, zapierające dech w piersiach dokumenty oraz przygotowane specjalnie dla najmłodszych bajki. W gwiazdkowym prezencie od Cyfrowego Polsatu znalazły się kanały:

  • filmowo-serialowe: 13Ulica HD, AMC HD, AXN Black, AXN HD, BBC First HD, Comedy Central HD, Epic Drama, FOX Comedy HD, FOX HD, Paramount Channel, Romance TV HD, SCI FI HD, TNT HD;
  • rozrywkowo-lifestylowe: BBC Brit HD, BBC Lifestyle HD, CBS Reality, E! Entertainment HD, MTV Polska HD;
  • bajkowe: Boomerang HD, Cartoon Network HD, CBeebies, Disney Channel HD, Disney Junior;
  • dokumentalne: BBC Earth HD, National Geographic HD;
  • edukacyjne: Da Vinci;
  • sportowe: Extreme Sports Channel HD.

Promocja dostępna jest dla abonentów telewizji satelitarnej od pakietu Darmowego HD oraz dla abonentów telewizji kablowej IPTV od pakietu Rodzinnego IP. Liczba otrzymanych w prezencie kanałów zależna jest od pakietu, z którego klient korzysta.

Świąteczny prezent dostępny jest również dla abonentów tych usług w serwisie Cyfrowy Polsat GO z aktywna opcją ON THE GO – na go.cyfrowypolsat.pl oraz mobilnie na urządzeniach z systemem Android lub iOS.

Magia świąt w IPLI

Na klientów sieci Plus po zalogowaniu do serwisu rozrywki internetowej IPLA również czeka świąteczna niespodzianka – aż 22 dodatkowe kanały TV.

W bezpłatnym pakiecie IPLA PLUS znalazły się kanały:

  • filmowo-serialowe: 13Ulica HD, AXN Black, AXN HD, BBC First HD, Epic Drama HD, FOX Comedy HD, FOX HD, Paramount Channel HD, Romance TV HD, SCIFI HD, TNT HD;
  • rozrywkowo-lifestylowe: BBC Brit HD, BBC Lifestyle HD, E! Entertainment HD;
  • bajkowe: Boomerang HD, CBeebies HD, Cartoon Network HD, Disney Channel HD, Disney Junior;
  • dokumentalne: BBC Earth HD, National Geographic HD;
  • edukacyjne: Da Vinci.

Są one dostępne na www.ipla.tv oraz dzięki aplikacji IPLA na: komputerach z systemem Windows, urządzeniach mobilnych z systemem Android, iOS oraz Windows Phone, a także wybranych Smart TV.

Źródło: Grupa Cyfrowy Polsat

www.grupapolsat.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

AB Europe Virtual Programmatic Day w listopadzie
Przed nami największa konferencja programatyczna - Virtual Programmatic Day, organizowane przez IAB Europe.
Telewizja Polsat, dzięki transakcji z Grupą ZPR Media, została większościowym udziałowcem spółki Spektrum TV Sp. z o.o., nadawcy kanałów Fokus TV i Nowa TV. Dotychczas Telewizja Polsat posiadała poniżej 50% udziałów (49,48%).
Morizon.pl i Gratka.pl, czołowe serwisy ogłoszeniowe w Polsce, działające w strukturach Ringier Axel Springer Media wprowadzają wspólną ofertę dla pośredników nieruchomości. Dzięki uruchomieniu nowych usług ogłoszeniodawcy zyskają możliwość dotarcia nawet do 90 proc. aktywnych użytkowników polskiego internetu.
Ringier Axel Springer Polska została członkiem Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce, która jest wiodącym głosem dla zagranicznych inwestorów w Polsce. Organizacja składa się z ponad 360 firm reprezentujących szeroką gamę sektorów, które zainwestowały w Polsce ponad 236 mld złotych i zatrudniają ponad 260 tysięcy pracowników. American Chamber of Commerce od 30 lat aktywnie...
WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764