logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 230 profesjonalnych monitorów Panasonic w sieci Geco

  PR 01.09.2015, przeczytano 552 razy
ilustracjastrzałka

Około 230 profesjonalnych monitorów Panasonic TH-65LFE7 oraz TH-65LFE8 ma zostać zainstalowanych do końca roku w punktach sprzedaży czeskiej sieci Geco. W efekcie cały system komunikacji wizualnej sprzedawcy obejmie ok. 470 profesjonalnych wyświetlaczy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-230-profesjonalnych-monitorow-panasonic-w-sieci-geco,25836,artykul.html

Czeska firma Geco, zajmująca się głównie dystrybucją prasy oraz wyrobów tytoniowych, już w 2012 r. rozpoczęła wdrażanie w swoich salonach profesjonalnych monitorów Panasonic. Podczas modernizacji salonów podjęto współpracę z firmą Glance Media, która jako optymalne rozwiązanie wybrała monitory Panasonic. W tym roku sieć zostanie rozbudowana o kolejne modele Panasonic TH-65LFE7 i TH-65LFE8 w celu zwiększenia liczby kampanii i jednocześnie obniżenia kosztów oraz nakładów pracy.

Wybrane monitory Panasonic TH-65LFE7 i TH-65LFE8 to 65-calowe modele z podświetleniem LED, zapewniające wysoką jakość obrazu Full HD, jasność na poziomie 350 cd/m2 oraz współczynnik kontrastu na poziomie do 5000:1. Urządzenia wyróżnia smukła konstrukcja o grubości zaledwie 52 mm (dla modeli TH-65LFE7) oraz cienka ramka mająca ok. 10,5 mm. Dzięki temu ekrany sprawiają wrażenie wtapiających się w otoczenie, a sam przekaz zyskuje na wizualnej atrakcyjności.

W wyposażeniu modeli znajduje się szeroki zestaw złącz: wejścia-wyjścia (dwa porty HDMI oraz po jednym DVI-D oraz PC-IN) oraz sygnałów sterowania (RS232C, LAN, IR IN/OUT). Oprócz tego monitory mają wbudowane głośniki, co pozwala na odtwarzanie materiałów ze ścieżką dźwiękową bez konieczności podłączania zewnętrznych źródeł dźwięku.

Zarządzanie całą siecią ułatwia specjalne bezpłatne oprogramowanie Panasonic umożliwiające monitorowanie i sterowanie ponad 2 tys. urządzeń z jednego komputera za pośrednictwem sieci LAN. Dodatkowo możliwa jest instalacja oprogramowania Early Warning Software, dzięki któremu użytkownik zyskuje nie tylko dostęp do szczegółowych danych na temat pracy poszczególnych monitorów, ale także otrzymuje powiadomienia o wszelkich nieprawidłowościach w ich działaniu. W efekcie oprogramowanie pozwala z wyprzedzeniem zaplanować prace związane z konserwacją, minimalizując potrzebny na to czas oraz koszty.

Wśród korzyści wdrożenia profesjonalnych wyświetlaczy Panasonic firma Geco odnotowała obniżenie kosztów w ujęciu rocznym o 12 proc. w porównaniu z dotychczas stosowanymi tradycyjnymi rozwiązaniami opartymi na analogowych ekranach CLV (Citilight), ulotkach i stojakach. Jednocześnie liczba realizowanych kampanii wzrosła o 47 proc. Z kolei o wysokiej jakości urządzeń świadczy fakt, że w trakcie przeszło dwóch lat użytkowania zaledwie dwa z 236 ekranów zostały uszkodzone, co oznacza efektywność systemu na poziomie 99,2 proc.

- Firma Geco potrzebowała stabilnego i skutecznego systemu, a my poleciliśmy wypróbowaną i sprawdzoną technologię Panasonic - mówi Ondřej Kreidl, dyrektor generalny spółki Glance Media. - Obiecaliśmy, że realne koszty operacyjne nie wzrosną w trakcie całego okresu użytkowania systemu, a technologia Panasonic pomaga nam w realizowaniu tych obietnic – dodaje Ondřej Kreidl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764