logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 26-procentowy wzrost Stopklatki w kwietniu 2020

  PR 05.05.2020, przeczytano 464 razy

W kwietniu 2020 roku Stopklatka osiągnęła 1,05% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49), co oznacza 26,5-procentowy wzrost kanału w porównaniu z kwietniem 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-26-procentowy-wzrost-stopklatki-w-kwietniu-2020,386888,artykul.html

W minionym miesiącu kanał zanotował ponadto 1,11% udziału w oglądalności widowni z tzw. grupy ogólnej (SHR%, All 4+), czyli o ponad 13% więcej niż rok temu.

W kwietniu 2020 Stopklatka zaprezentowała widzom m.in. takie hity filmowe, jak Predator, Speed i Czarny łabędź. Ponadto już w maju, a dokładnie w piątek, 1 maja 2020 roku, Stopklatka osiągnęła 2,11% udziału w oglądalności (SHR%, All 16-49), notując drugi najlepszy wynik dzienny w swojej historii.

Dyrektor programową Stopklatki jest Jowita Buchman.

Źródło: Kino Polska TV SA.

www.kinopolska.pl

Dodatkowe informacje:

Dane: Nielsen Audience Measurement; wszystkie dane live.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764