logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 26-procentowy wzrost Stopklatki w kwietniu 2020

  PR 05.05.2020, przeczytano 487 razy

W kwietniu 2020 roku Stopklatka osiągnęła 1,05% udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49), co oznacza 26,5-procentowy wzrost kanału w porównaniu z kwietniem 2019.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-26-procentowy-wzrost-stopklatki-w-kwietniu-2020,386888,artykul.html

W minionym miesiącu kanał zanotował ponadto 1,11% udziału w oglądalności widowni z tzw. grupy ogólnej (SHR%, All 4+), czyli o ponad 13% więcej niż rok temu.

W kwietniu 2020 Stopklatka zaprezentowała widzom m.in. takie hity filmowe, jak Predator, Speed i Czarny łabędź. Ponadto już w maju, a dokładnie w piątek, 1 maja 2020 roku, Stopklatka osiągnęła 2,11% udziału w oglądalności (SHR%, All 16-49), notując drugi najlepszy wynik dzienny w swojej historii.

Dyrektor programową Stopklatki jest Jowita Buchman.

Źródło: Kino Polska TV SA.

www.kinopolska.pl

Dodatkowe informacje:

Dane: Nielsen Audience Measurement; wszystkie dane live.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najbardziej opiniotwórcze media: październik 2024
W październiku liderem publikowanego przez Instytut Monitorowania Mediów rankingu została „Rzeczpospolita”. Dziennik awansował o jedną pozycję i zanotował ponad 4,7 tys. cytowań. Drugie miejsce zajęła „Gazeta Wyborcza”, generując ponad 4,2 tys. wzmianek. Trzecie miejsce należy do Wirtualnej Polski, która zyskała dwie pozycje, osiągając...
Strefa wolna od Jingle Bells w radiu Eska ROCK
Jak co roku Eska ROCK zaprasza słuchaczy do unikalnej „Strefy wolnej od Jingle Bells”. W ramach akcji radio rezygnuje z grania jakichkolwiek świątecznych piosenek, stanowiąc alternatywę dla innych rozgłośni radiowych.
Smakosze drugim serwisem kulinarnym w listopadzie
Serwis Smakosze.pl (Iberion) zamknął listopad na drugiej pozycji wśród serwisów kulinarnych w Polsce. Jak wynika z danych Mediapanel, serwis odwiedziło w ubiegłym miesiącu 5,1 mln realnych użytkowników, co czyni go jednym z liderów kategorii tematycznej. 
My wiemy, o co zapytać: kampania wizerunkowa TOK FM
Radio TOK FM, lider wśród stacji radiowych oferujących merytoryczne dziennikarstwo i pogłębioną analizę wydarzeń, wystartowało z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „My wiemy, o co zapytać”. Jej celem jest podkreślenie wyjątkowej roli stacji jako medium, które stawia najważniejsze pytania i prowadzi dialog na najwyższym...
Świąteczne niespodzianki stacji Grupy Eurozet
Gwiazdkowy pociąg, pachnące choinki, legendarne wory Mikołaja, czytanie dzieciom w Mikołajki, adrenalina na torze samochodowym i kosze prezentów to tylko część niespodzianek, które czekają na słuchaczy stacji należących do Grupy Eurozet w okresie przedświątecznym. Ruszyły świąteczne akcje i konkursy antenowe,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764