logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 40 kampanii reklamowych w akcji #Bizneskochabiznes

  PR 08.06.2020, przeczytano 993 razy

Trwa ogólnopolska akcja #BiznesKochaBiznes, którą Onet zainaugurował na początku maja br. Miesiąc od startu, budżet dla Zwinnych Przedsiębiorców wynosi już 1,5 mln PLN. Dzięki #BiznesKochaBiznes wsparcie otrzymało do tej pory ponad 40 Zwinnych Przedsiębiorców. Akcja nie zwalnia tempa. Firmy, w roli Wielkiego ReklamoDawcy lub Zwinnego Przedsiębiorcy, mogą dołączyć do projektu przez cały czerwiec.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-40-kampanii-reklamowych-w-akcji-bizneskochabiznes,387350,artykul.html

Do akcji #BiznesKochaBiznes przyłączyło się wiele firm będących klientami biura reklamy Ringier Axel Springer Polska. W gronie Wielkich ReklamoDawców znalazły się m.in.: Adamed Pharma, Agata S.A, Allegro.pl, Andreas Stihl, Apart, Audioteka, Bank Millenium, BNP Paribas Bank Polska, Carlsberg Polska, eobuwie.pl, Euro RTV AGD, Fortuna, Hyundai Motor Poland, IKEA, ITI Neovision, Kazar Group, Kompania Piwowarska/Lech Free, LV Bet, mBank, McDonald’s Polska, Media Expert, Ochnik, Podravka Polska, Renault Polska, Super-Pharm Poland, Volkswagen Group Polska, Volvo Car Poland, Woseba czy Xiaomi Technology.

– Jesteśmy podbudowani pozytywnym odzewem, jaki przyniosła inicjatywa #BiznesKochaBiznes. Otrzymujemy wiele zgłoszeń i niesamowitych historii od firm, które wprowadzają innowacje w dobie kryzysu. Liczba Wielkich ReklamoDawców ciągle rośnie, a budżet akcji wynosi już 1,5 mln PLN. Nie zwalniamy tempa – akcja #BiznesKochaBiznes będzie kontynuowana w czerwcu – mówi Olga Korolec, Dyrektor Marketingu oraz Group Sustainability Director, Ringier Axel Springer Polska.

Informacje nt. inicjatywy #BiznesKochaBiznes dla Wielkich ReklamoDawców oraz Zwinnych Przedsiębiorców, w tym dedykowany formularz zgłoszeniowy oraz regulamin akcji, znajdują się w serwisie www.bizneskochabiznes.onet.pl.

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764