logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 5000 osób skorzystało z porad chatbota Zieleniec Ski Areny

  PR 22.02.2018, przeczytano 688 razy
ilustracjastrzałka

Zieleniec SKI Arena to największy w Polsce ośrodek narciarski. W zimie odwiedza go blisko 400 000 turystów. I to właśnie w tym czasie goście zadają najwięcej pytań dotyczących np. aktualnych warunków na stokach. Odpowiedzi szukają z reguły w mediach społecznościowych ośrodka. Głównie na Facebooku i w Messengerze, gdzie od tego sezonu - w tym komunikatorze - wspiera ich chatbot, który pomógł już kilku tysiącom fanów białego szaleństwa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-5000-osob-skorzystalo-z-porad-chatbota-zieleniec-ski-areny,35540,artykul.html

Dlaczego Chatbot?

Przyjęte rozwiązanie to efekt dotychczasowych działań marki na Facebooku i kierunku rozwoju tego medium oraz jego komunikatorów.

- Od kilku lat w komunikacji na Facebooku stawiamy na transparentność. Szczerze rozmawiamy z fanami, nie boimy się wchodzić w dyskusje i odpisujemy niemal na każdy komentarz. I to wpływa znacząco na wzrost zaangażowania w postaci przede wszystkim komentarzy. - mówi Paweł Bielecki, CEO w be frank!, firmie obsługującej Zieleniec SKI Arenę - Wśród nich pojawia się sporo pytań. Trafiają one także do Messengera, z którego użytkownicy coraz powszechniej korzystają w codziennej komunikacji. Od dwóch lat je analizujemy, kategoryzujemy te najczęściej zadawane i w tym sezonie, zgodnie z przyjętą strategią, odpowiedzi umieściliśmy w chatbocie - dodaje Bielecki.

I tak chatbot SKI Areny od połowy grudnia stał się jednym z podstawowych źródeł informacji dla turystów odwiedzających Zieleniec. Do tej pory skorzystało z niego ponad 5000 użytkowników. Pozwala na spersonalizowaną komunikację tu i teraz - w dodatku całodobową. I co ważne, umożliwił automatyzację procesów związanych z obsługą gości, co znacznie przyśpieszyło pracę ośrodka. Użytkownicy chwalą rozwiązanie, bo czują się z nim komfortowo. Korzystają z aplikacji, którą mają zainstalowaną w smartfonach i nie muszą pobierać nowej, by uzyskać informacje potrzebne im do planowania i zarządzania pobytem w Zieleńcu. Co więcej, otrzymują odpowiednio wcześniej powiadomienia o aktualnych warunkach pogodowych jeśli skorzystają z subskrypcji.

Jak działa wirtualny asystent Zieleniec SKI Areny?

By z niego skorzystać wystarczy wejść na Messengera Zieleniec SKI Areny, kliknąć “rozpocznij” i dowiedzieć się więcej. Chatbot zawiera aktualne dane pogodowe ze stacji meteo w Zieleńcu i prognozę z najbardziej wiarygodnego źródła. Odpowiada także na pytania użytkowników dotyczące dostępnych tras, wyciągów, cennika, warunków na stokach, regulaminu, a nawet czynnych restauracji czy bazy hotelowej. Dzięki integracji z serwisem www.zieleniec.pl, do którego najczęściej linkuje, posiada bieżące informacje na temat wydarzeń odbywających się na terenie ośrodka i zmian zachodzących na stokach.

- Z wdrożeniem chatbota nie było najmniejszego problemu - odpowiada Mariusz Pełechaty, creative director w KODA Bots, twórcy rozwiązania - Zieleniec od początku był otwarty na współpracę i nie bał się naszych pomysłów. Dzięki danym, które otrzymaliśmy, udało nam się stworzyć bardzo sprawnie działający kanał komunikacji z użytkownikami, bo chatbot powstał właśnie z myślą o narciarzach, snowboardzistach i w ogóle turystach przyjeżdżających do Zieleńca. - dodaje.

To uczyniło Zieleniec SKI Arenę jednym z pierwszych ośrodków narciarskich w Polsce i Europie, które posiadają własnego chatbota, aktywnie wspierającego digitalową część obsługi klienta. Dziennie obsługuje średnio 90 zapytań i dociera z aktualnościami do 1400 stałych subskrybentów. Narzędzie kończy pracę wraz z zakończeniem sezonu narciarskiego. Przejdzie wówczas aktualizację, która wpłynie na rozwój przyjętego rozwiązania w przyszłości.

Chatbot powstał z inicjatywy be frank!, we współpracy z KODA Bots, w ramach kompleksowej obsługi Zieleniec SKI Areny.

Źródło: KODA Bots

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764