W środę 27 Międzynarodowe Dni Reklamy RemaDays 2010 już po raz szósty otworzą odwiedzającym swoje podwoje. Rekordowa ilość ponad 550 wystawców z Polski i za granicy to wydarzenie bez precedensu. W dniach 27-29 stycznia wystawcy zaprezentują najnowsze rozwiązania z trzech sektorów: GiftDays (upominki i artykuły promocyjne), Out&IndoorDays (reklama zewnętrzna i wewnętrzna), TechnologyDays (specjalistyczne maszyny do wydruków wielkoformatowych, grawerowania i haftu, itp).
Kolejny raz organizatorzy oraz wystawcy RemaDays pokazują, że pasja, zaangażowanie i profesjonalizm to niezmiennie mocne argumenty biznesowe. Specjalnie na potrzeby targów organizatorzy przygotowali 15 tys. m2 powierzchni wystawowej. Do dyspozycji gości udostępniono dodatkowe parkingi łącznie na ponad 2000 miejsc w obrębie hal wystawowych, parking buforowy, bezpłatny autobus i strefę relaksu. Jak podkreśla Sławomir Giefing, prezes GJC Inter Media – mamy nadzieję, że tegoroczna impreza zachwyci, a w oczach spodziewanych blisko 11 tys. odwiedzających zabłyśnie reklamowym blaskiem.
VI Miedzynarodowe Dni RemaDays organizowane są w dniach od 27 do 29 stycznia w warszawskim Expo XXI przy ulicy Prądzyńskiego 12/14. Targi otwarte są dla zwiedzających 27, 28 lutego od 9:30 do 17:00 oraz 29 lutego od 9.30 do 16.00.
Firma GJC Inter Media, organizator targów już dziś, serdecznie zaprasza do udziału na to największe i najbardziej spektakularne wydarzenie rzeczywistości reklamy, RemaDays 2010 roku.
Portal signs.pl objął targi patronatem medialnym.
Więcej informacji na stronie internetowej: www.remadays.com
Źródło: GJC Inter Media