logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 5mln spalonych kalorii w Akcji Pomagamy #Sprintem

  PR 12.01.2023, przeczytano 530 razy

Dzięki Akcji Pomagamy #sPRINTem wsparcie otrzymało już dwadzieścioro sześcioro potrzebujących dzieci. Członkowie branży poligraficznej wspólnie spalili ponad 5 mln kcal przyczyniając się do wielu uśmiechów. A to jeszcze nie koniec pomocy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-5mln-spalonych-kalorii-w-akcji-pomagamy-sprintem,398613,artykul.html

Firma LFP Industrial Solutions dwa lata temu wdrożyła autorski program Pomagamy #sPRINTem, którego celem była popularyzacja wśród branży poligraficznej zdrowia, aktywności fizycznej, a także idei wspólnego spalania kalorii, a co najważniejsze pomagania dzieciom i młodzieży w lepszym starcie w przyszłe, dorosłe życie.

Każdego dnia wielu uczestników akcji rejestruje swoją aktywność sportową, a osoba, która w danym miesiącu spali najwięcej kalorii otrzymuje tytuł „Wzorowego Pomagacza”. Tym samym firma LFP Industrial Solutions przekazuje każdego miesiąca dedykowane środki finansowe dla dzieci na poszerzanie ich wiedzy oraz rozwój zdolności.

Branża poligraficzna Pomaga #sPRINTem

Wspólnie przez dwa lata trwania Akcji spalono ponad 5mln kalorii! Biorących udział nie odstrasza żadna pora roku ani żadna pogoda, a kalorie nabijają w różnych dyscyplinach m.in. bieganie, jazda na rowerze, trening na siłowni, pływanie, wędrówki górskie, ale także podczas spaceru z rodziną, znajomymi czy też po prostu z pupilem. 42 035 - to największa ilość kalorii spalona przez jedną osobę podczas jednego miesiąca. Z kolei rekordzista, który ćwiczył miesiąc w miesiąc spalił z nami przez cały rok, aż 241 799 kalorii! Co ciekawe pośród osób rejestrujących swoje sportowe zmagania można było dostrzec również talent artystyczny w postaci robienia świetnych zdjęć z treningów.

Dzielenie się dobrem

W minionym roku firma LFP Industrial Solutions wsparła finansowo nie tylko wychowanków z Fundacji ESPA, ale także pomoc otrzymały ukraińskie dzieci z pieczy zastępczych przybyłe podczas trwającej wojny, a także firma przekazała środki finansowe na rozwój edukacji dla dzieci z Domu Dziecka im. J. Korczaka w Darłowie.

Decyzją zarządu Akcja Pomagamy #sPRINTem będzie również aktywna w roku 2023 roku.

Jak komentuje Maciej Bizoń, Prezes Zarządu LFP Industrial Solutions: - Po raz kolejny postanowiliśmy kontunuować Akcję Pomagamy #sPRINTem ponieważ wierzymy, że pomoc i działania na rzecz wyrównywania szans edukacyjnych dzieci przyczyniają się do ich lepszego startu w przyszłość.

Jak dodaje Marcin Wójcik, Wiceprezes Zarządu LFP Industrial Solutions: - Dziękujemy każdej osobie, która czynnie uczestniczy w Akcji lub wystarczy, że ciepło o niej myśli. Dodatkowo w tym roku chcemy spalić jeszcze więcej kalorii, a dla Wzorowych Pomagaczy przewidujemy nie tylko nadanie honorowego tytułu, ale również drobny upominek przypominający o idei wsparcia prosto z serca.

Źródło: LFP Industrial Solutions Sp. z o.o.

www.lfp-industrial.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: LFP_Industrial

(Joanna)

LFP_Industrial o sobie:

LFP Industrial Solutions Sp. z o.o. - to autoryzowany dystrybutor marek tj. Durst Group AG, Elitron IPM S.r.l, MASSIVit, Bullmer oraz integrator przemysłowych urządzeń cyfrowych, zarówno do druku, druku 3D jak i dalszych etapów przetwarzania.
Najlepsi inżynierowie serwisu, wyposażeni w profesjonalną wiedzę i wyspecjalizowane narzędzia, zapewnią bezpieczeństwo i ciągłość pracy każdej produkcji. Klienci zawsze mogą liczyć́ na wsparcie zespołu na każdym etapie wdrażania innowacyjnej technologii oraz na odpowiednie szkolenia w poznawaniu pełni możliwości zakupionych rozwiązań.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764