logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 660 tys. odsłon serwisu Agawa.pl

DariaKostera  PR 26.02.2003, przeczytano 964 razy

Firma AGAWA.PL SP. Z O.O. kończy 4 lata swojej działalności. Rynek uległ zmianie. Konkurencja się rozrosła. Co jednak zmieniło się w jednym z krajowych sklepów internetowych http://www.agawa.pl przez ten okres?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-660-tys.-odslon-serwisu-agawa.pl,1495,artykul.html

Na dzień dzisiejszy założycielka sklepu - Firma AGAWA.PL Sp. z o.o. jest jedną z prężniej rozwijających się firm na rynku polskim. Poczynając od roku 1999, kiedy to po raz pierwszy weszła do świata internetu, jej obroty, ilość klientów oraz odwiedzających stronę www.agawa.pl wciąż pną się w górę.
Droga do sukcesu była długa, lecz nie wyboista. Na przełomie 4 lat właściciele firmy oraz pracownicy osiągnęli niemalże wszystkie cele. Wystarczy spojrzeć na statystykę odwiedzin strony http://www.agawa.pl , której średni wzrost szacuje się w obrębie kilkuset procent wejść więcej w stosunku do poprzedniego roku. To w konsekwencji wpływa na wzrost zakupów w jej sklepie oraz odbija się pozytywnie na całkowitych obrotach. W porównaniu do pierwszego roku działalności firmy jej obroty wzrosły w sumie o 2360%. W samym 2001 roku wzrost, który wyniósł cca 400% w porównaniu do roku poprzedniego, był znacznie wyższy od tego, jaki firma planowała. Jaki wzrost osiągnie w roku 2003? Zobaczymy.
Cała idea działalności firmy AGAWA.PL Sp. z o.o. opiera się na dynamice, elastyczności oraz szybkiej reakcji na zmiany otoczenia. Dzięki bardzo dobrze wykwalifikowanej, młodej kadrze, w swoich wszelkich przedsięwzięciach firma osiąga prawie zawsze cel ściśle określony w swoich planach operacyjnych.
Głównych założeniem Zarządu, w momencie zakładania Spółki była sprzedaż internetowa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Na dzień dzisiejszy cel ten został osiągnięty. Wprawdzie dystrybucja towarów sklepu odbywa się nie tylko drogą internetową, jednakże jej większy obrót przypada na tę właśnie formę sprzedaży. Pozainternetowa forma handlu była wynikiem potrzeb rynku polskiego, który jeszcze niezbyt wciągnięty w tajniki internetu obawiał się tej metody robienia zakupu. Z czasem jednak, gdy dotychczasowi klienci sklepu www.agawa.pl przekonali się o całkowitym bezpieczeństwie swoich transakcji i danych osobowych, ich zaangażowanie w zamówienia przez internet znacznie wzrosło. Nie ma się czemu dziwić. Pracownicy firmy, a zwłaszcza jej informatycy bardzo przywiązują uwagę do eliminacji jakichkolwiek zagrożeń związanych z przesyłaniem informacji łączami internetowymi. Z tego też względu strona www.agawa.pl jest przykładem bardzo dobrze funkcjonującego sklepu internetowego, w którym bezpieczeństwo, informacje, kolorystyka oraz szerokość ofert współgrają bardzo dobrze z tematyką bardziej pozahandlową.
Konkursy, możliwość zarobku, wortal dyskusyjno-specjalistyczny www.druknet.pl - to tylko niektóre dodatki do sklepu WWW.AGAWA.PL .
Jak już zostało wspomniane - działalność sklepu, jak i cała ,,ekipa" tworząca go jest bardzo dynamiczna.
Tutaj nie kolory, wielość bannerów wpływają na dobrą ocenę strony, lecz częstość zmian, promocji, rożnego rodzaju akcji marketingowych oraz przede wszystkim poruszanie się po sklepie, oraz dokonywanie w nim zakupów decydują o pozytywnym nastawieniu klientów i gości. Zawsze i o każdej porze mogą oni być pewni, iż dokonywane zakupy będą tym, co widzieli na stronie. Ponadto w każdym momencie mogą skorzystać z bezpłatnych porad Product Managera, lub też zapoznać się z tekstami szczegółowo opisującymi działalność sklepu (http://www.agawa.pl/onas/dla_prasy/). Dodatkowo mogą oni zapoznać się z aktywnością firmy na Targach Międzynarodowych (http://www.agawa.pl/onas/targi/), natomiast w wolnych chwilach spróbować swojego szczęścia w konkursach organizowanych na portalu www.agawa.pl .
W swojej zaledwie 4-letniej działalności sklep www.agawa.pl osiągnął naprawdę wiele:

  • 3 miejsce w rankingu sklepów internetowych przeprowadzonym przez czasopismo INTERNET;
  • 3 miejsce w rankingu PC KURIER-a;
  • Nominacja w konkursie TERAZ INTERNET 2002
  • istnienie na kilkunastu portalach internetowych, na których na bieżąco ukazują się artykuły o nowościach przygotowywane przez Specjalistę ds. PR firmy;
  • aktywność w akcjach sponsorujących nowe domeny internetowe;
  • pomoc przy organizacji akcji charytatywnych ( we współpracy z Fundacją „DAR SERCA”)
  • udostępnianie magazynom internetowym materiałów / towarów do różnego rodzaju testów;
  • otwartość na wszelkiego rodzaju pomoc w zakresie zaopatrywania szkół, domów dziecka, organizacji społecznych.
    O dynamicznej aktywności firmy AGAWA.PL Sp. z o.o. nie trzeba wiele pisać. Wystarczy odwiedzić jej strony www.agawa.pl, www.druknet.pl , dokonać zakupu, wziąć udział w konkursie, umieścić jej banner na swojej stronie oraz na bieżąco przyglądać się jej działalności, aby osobiście ocenić jej dynamiczną działalność na rynku polskim.
    Oczywiście zdarzają się także minusy w aż tak szybkim rozwoju. Jak wiadomo istnienie w świecie internetu, zdobywanie coraz szerszej rzeszy klientów, zwłaszcza w przypadku sklepu internetowego wiąże się z ostrą reklamą w sieci. Ogłoszenia, maile reklamowe, artykuły na większości portalach, bannery, stopki reklamowe to główne źródło wiedzy o firmie. Niestety nie zawsze postrzegane pozytywnie przez odbiorców reklam. Pracownicy firmy AGAWA.PL Sp. z o.o. robią jednak wszystko, aby ich ofensywna strategia działania postrzegana była jako skuteczna droga do zaspokojenia potrzeb swoich klientów i gości serwisów www.agawa.pl oraz www.druknet.pl .


  • + + +

    Tekst opublikował użytkownik: DariaKostera

    Więcej informacji o użytkowniku

    PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
    Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
    Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
    Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
    Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
    W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
    Rogalik na drogę w kampanii 7Days
    W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
    Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764