logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 70% powierzchni na Festiwalmarketingu.pl sprzedanej

  PR 14.04.2021, przeczytano 640 razy
ilustracja

AVANT Fabryka Porcelitu, Anda Present, Fabryka Prezentów, NOTEDECO oraz Buff – to kolejni TOP dostawcy, którzy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-70procent-powierzchni-na-festiwalmarketingu.pl-sprzedanej,391037,artykul.html

Grono wystawców wrześniowych targów stale się powiększa, a ponad 2/3 powierzchni z segmentu marketingu zostało już sprzedanych. – Cieszy nas zainteresowanie firm, które dołączają do grona wystawców edycji 2021. Nie tylko stałych bywalców, ale także firm, które po kilku latach wracają do nas, a także debiutantów, którzy po raz pierwszy pokażą swoją ofertę na wrześniowych targach reklamy. W reklamę należy inwestować przede wszystkim w trudnych czasach, to najlepszy moment, by przed gorącym okresem przedświątecznym zaprezentować swoje nowości – przekonuje Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine, organizatora targów FestiwalMarketingu.pl.

Jak co roku w FestiwalMarketingu.pl planuje uczestniczyć firma AVANT Fabryka Porcelitu.

– Większość imprez została odwołana, przełożona lub przesunięta do online więc planujemy wyjątkowo skrupulatnie skorzystać z możliwości pokazania się i spotkania z klientami. W obecnej sytuacji wszystkim nam jest to bardzo potrzebne – spotkania przed ekranem komputera nie są w stanie zastąpić rozmowy, wypróbowania gadżetów i zobaczenia ich na żywo. Jak zawsze zapewniamy dobrą atmosferę i nowe produkty – mówi Łukasz Bujanowicz z firmy AVANT Fabryka Porcelitu.

Wystawcy podkreślają także wagę bezpieczeństwa podczas eventu, w końcu Festiwal to jedyna impreza, która przeszła już „covidowy chrzest bojowy” podczas zeszłorocznej – bardzo udanej edycji.

– Już jesienią będziemy mieć okazję spotkać się znów podczas FestiwalMarketingu.pl. Niezwykle cieszymy się na tę możliwość, gdyż od kilku lat, co roku bierzemy udział w tej imprezie, bardzo wysoko oceniając jej organizację. Ten rok, tak jak poprzedni jest bardzo specyficzny i stoi pod znakiem zapytania, jeśli chodzi o Covid i kolejne obostrzenia. W zeszłym roku udało nam się spotkać na Festiwalu i byliśmy zadowoleni z jego frekwencji, dlatego mamy nadzieję, że uda się to nam i w tym roku pokazując tegoroczne nowości przed okresem świątecznym. Wiemy z autopsji, że wielu z naszych partnerów biznesowych bardzo tęskni za możliwością swobodnej rozmowy twarzą w twarz i my również nie możemy doczekać się tych spotkań. Oczywiście w miarę możliwości staramy się realizować wraz z moim kolegą Grzegorzem Sektą wyjazdy i widzimy jak istotnym jest bezpośredni kontakt  – mówi Maciej Jabłoński, Area Sales Manager w Anda Present.

– Wrzesień to dla nas zawsze początek intensywnych przygotowań do kluczowego dla naszej branży sezonu bożonarodzeniowego. Od lat z wielką przyjemnością uczestniczymy w FestiwalMarketingu.pl, który stanowi doskonałą platformę do podtrzymywania dotychczasowych i nawiązywania nowych relacji biznesowych. Jest również jedyną z niewielu okazji, aby w tych trudnych czasach zaprezentować na żywo naszą bogatą ofertę zestawów prezentowych. Czujemy, że nie może nas zabraknąć na Festiwalu, bo wiemy ile radości i uśmiechu wywołuje nasze kolorowe, pełne prezentów, świąteczne stoisko. Zbliżający się sezon niesie wiele niepewności, dlatego świadomość, że jako branża trzymamy się razem, jest bardzo ważna – dodaje Małgorzata Kosmalska z Fabryka Prezentów.

Firmy zgodnie potwierdzają, że wrzesień to najwyższy czas na powrót spotkań branżowych.

– Z niecierpliwością i ogromną radością oczekujemy na możliwość bezpośredniego spotkania z klientami oraz dawno niewidzianymi przyjaciółmi podczas FestiwalMarketingu.pl. Chcemy zaprezentować nasze produkty, pokazać nowości, podjąć owocną współpracę z nowymi klientami w tak trudnym czasie dla branży reklamowej. Planujemy przygotować atrakcyjne stoisko, które zaintryguje wielu zwiedzających, wiemy, jak ważne jest obejrzenie produktu, sprawdzenie jego wykonania, estetyki, funkcjonalności, a także możliwości personalizacji – każdy chce się wyróżnić, a my możemy w tym pomóc! Do zobaczenia! - mówi Jakub Jankowiak z NOTEDECO.

– Marka Buff od prawie 20 lat wspiera sportowców niemalże na całym świecie, dostarczając wysokiej jakości wielofunkcyjne akcesoria. Cieszymy się, że nawet w tak trudnym czasie pandemii, kiedy aktywność fizyczna nabiera często nowego znaczenia i wymiaru, możemy zaprezentować swoją ofertę na targach FestiwalMarketingu.pl Nasze propozycje stanowią odpowiedź na aktualne potrzeby entuzjastów sportu, dając jednocześnie możliwość tworzenia unikatowych spersonalizowanych wzorów. Nie możemy doczekać się spotkań twarzą w twarz, bezpośrednich rozmów i zaprezentowania nowości w ofercie. Do zobaczenia! – podkreśla Katarzyna Siwy, Przedstawiciel Handlowy w Malavi, dystrybutora marki Buff.

Swój udział potwierdzili też już AWIH Torby Reklamowe, Guapa Clean Up, Fabryka Prezentów, Friends, Headwear Polska, Inspirion Polska, MALFINI, Promonotes, SDX Group, STEFANIA, Texet Poland, The One Group, 12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics, BeJoy, Drake Krzysztof Kaczor, Adsystem, LT-1, Chocolissimo, Antyhacker, badge4u, LPP Printable, KINGCAP – czapkipromocyjne.pl, Czekolada Szorski,  Domico, AXPOL Trading, B&B Słodycze z Pomysłem, RODAN Agencja Reklamowa, Balonowe Love, COOKIE Słodycze reklamowe, Falk&Ross Group Polska, SLODKIE, Manufaktura Czekolady Chocolate Story oraz Ies Polska.

Tegoroczne wydarzenie będzie wyjątkowe, ze względu na współpracę dwóch dużych graczy na rynku eventowym i zaowocuje połączeniem 13. edycji Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl z 13. Międzynarodowymi Targami Opakowań Packaging Innovations.

Źródło: OOH magazine

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764