logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad 800 tys. użytkowników śledziło wyjazdy Ekipy ekstremalnej w Sport.pl

  PR 24.03.2017, przeczytano 468 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z końcem lutego br. zakończyła się, trwająca od lipca 2016 r., druga edycja niestandardowej akcji promocyjnej prowadzonej przez Sport.pl dla marki Renault. Projekt pod hasłem "Ekipa Ekstremalna" śledziło w internecie ponad 800 tys. użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-800-tys.-uzytkownikow-sledzilo-wyjazdy-ekipy-ekstremalnej-w-sport.pl,31929,artykul.html

Podczas drugiej edycji akcji „Ekipa Ekstremalna” dwie ekipy dziennikarzy wyruszyły samochodami Renault na ekstremalne wyprawy, którymi zainspirowały czytelników Sport.pl. Projekt promował modele samochodów Renault z segmentu crossover: Kadjar i Captur.

Od lipca 2016 r. do lutego br. dwa zespoły złożone z redaktorów Sport.pl pojechały łącznie na 8 ekstremalnych wyjazdów, podczas których wzięły udział m.in. w triatlonie, maratonie rowerowym MTB czy wyścigu psich zaprzęgów, a także latały paralotnią i pływały katamaranem po Bałtyku. W akcję byli zaangażowani także ambasadorzy Renault - żeglarz Roman Paszke, lekkoatleta Maciej Lepiato i aktorka Katarzyna Glinka.

Za pośrednictwem strony www.sport.pl/ekipa-ekstremalna-2016przygody „Ekipy Ekstremalnej” śledziło w sumie ponad 800 tys. użytkowników (UU), którzy wykonali w serwisie ponad 3,2 mln odsłon. Stworzyli również „Mapę Miejsc Ekstremalnych", na której oznaczyli i opisali aż 117 miejsc i aktywności podnoszących poziom adrenaliny.

Wszystkim wyjazdom „Ekipy Ekstremalnej” towarzyszyły konkursy dla użytkowników, do których zgłosiło się w sumie ponad 680 osób. Do głównego konkursu, w którym do wygrania była wyprawa marzeń z „Ekipą Ekstremalną”, zgłoszonych zostało ponad 200 pomysłów. Zwyciężczyni akcji pojechała na ekstremalny spływ pontonowy Przełomem Bardzkim.

Koncepcję akcji stworzył zespół Sport.pl. Za planowanie mediów odpowiedzialna była komórka działań niestandardowych domu mediowego OMD.

Źródło: Sport.pl

www.sport.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764