logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad dziesięć tysięcy materiałów w mediach o Beacie Kozidrak

  PR 10.09.2021, przeczytano 377 razy
ilustracjastrzałka

W zaledwie sześć dni od 1 września 2021 r., kiedy znana wokalistka Beata Kozidrak została zatrzymana za jazdę autem po spożyciu alkoholu, we wszystkich mediach pojawiło się na ten temat 10 tys. publikacji i wpisów z łącznym dotarciem 59,3 mln kontaktów z przekazem. Najwięcej treści odnotowano na Twitterze, Facebooku i Instagramie – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-dziesiec-tysiecy-materialow-w-mediach-o-beacie-kozidrak,392954,artykul.html

W analizowanym okresie 1-6 września br. najwięcej materiałów o sprawie Beaty Kozidrak pojawiło się na Twitterze: 6,4 tys. wpisów z dotarciem* 2 mln kontaktów. Na drugim miejscu pod względem liczby publikacji i komentarzy znalazł się Facebook i Instagram z łączną liczbą 1,7 tys., ale znacznie wyższym dotarciem niż na Twitterze – 9,6 mln potencjalnych kontaktów z przekazem. Prasa – głównie dzienniki regionalne – poświęciły temu tematowi w danym okresie 22 publikacje, co przełożyło się na stosunkowo duży zasięg na poziomie 2,8 mln kontaktów. W portalach internetowych, na forach i blogach opublikowano łącznie 1,3 tys. materiałów o zasięgu 11,9 mln, w tym 107 wpisów to same komentarze internautów zawierających wzmiankę o piosenkarce.

- Jako IMM monitorujemy większość najbardziej medialnych spraw i wydarzeń w Polsce – 10 tys. materiałów wygenerowanych we wszystkich typach mediów w zaledwie sześć dni o tak dużym zasięgu potwierdza, że o Beacie Kozidrak w kontekście tego incydentu słyszał niemal każdy dorosły Polak. To poważny kryzys wizerunkowy, którego konsekwencje najprawdopodobniej udałoby się zminimalizować jedynie uczciwym i transparentnie komunikowanym w mediach procesie sądowym – dodaje Sylwia Dobkowska, Kierownik Działu PR i Marketingu w IMM.

Stacje radiowe od ogólnopolskich, jak na przykład RMF FM, Radio Zet, Radio VOX FM, PR1, PR24 czy Radio Nowy Świat po lokalne Radio Plus Gdańsk, Radio Eska Łódź czy PR Lublin, informowały o zatrzymaniu Beaty Kozidrak 216 razy poświęcając tym samy łącznie dwie godziny czasu antenowego. Telewizja natomiast o sprawie wzmiankowała 129 razy z łącznym czasem antenowym czterech godzin. Najczęściej ten temat poruszały regionalne oddziały TVP3, lecz także Polsat News, TTV i TVN. Dotarcie wyemitowanych treści dla obu typów mediów wynosi 32,4 mln.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

Dodatkowe informacje:

* Dotarcie informuje o liczbie potencjalnych kontaktów z przekazem mediowym, a więc o jego szacunkowym zasięgu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gameset partnerem Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej
Gameset nawiązał długofalowe partnerstwo z Anzu, najbardziej zaawansowaną na świecie platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie. Tym samym polska agencja gaming i metaverse marketingu została partnerem agencyjnym firmy w Europie Środkowo-Wschodniej.
Platforma VOD Flixclassic dostępna w Samsung Smart TV
Platforma VOD FlixClassic, która gromadzi klasyki kina z całego świata jest już dostępna jako aplikacja na Samsung Smart TV z systemem Tizen.
AUDIENCE CPC to nowa oferta reklamowa Grupy ZPR Media wykorzystująca potencjał 1st party data, czyli danych własnych wydawcy. Mając świadomość zmian zachodzących w podejściu do prywatności w sieci i ograniczeń możliwości „obserwowania” zachowań Użytkownika w Internecie, proponujemy zakup przestrzeni reklamowej w oparciu o zweryfikowane wskaźniki jakościowe oraz...
Podcasty są medium coraz chętniej wybieranym nie tylko przez polskich słuchaczy, ale też przez reklamodawców. Sprzyja temu wysoki poziom akceptacji treści promocyjnych związanych z seriami podcastowymi, co potwierdzają wyniki trzeciej edycji raportu „Słuchacz podcastów w Polsce”, stworzonego przez zespół Tandem Media z Grupy Radiowej Agory.  
Wyborcza.pl i Storytel łączą siły. Od sierpnia 2022 r. dwie subskrypcje - pakiet Premium Wyborcza.pl i pakiet Unlimited Storytel dostępne będą w atrakcyjnej, konkurencyjnej cenie 55 zł*. W ramach łączonej usługi subskrybenci będą mogli sięgnąć do sprawdzonych informacji, nagradzanych reportaży, wywiadów z nietuzinkowymi gośćmi i wielu innych tekstów w serwisach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764