logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad dziesięć tysięcy materiałów w mediach o Beacie Kozidrak

  PR 10.09.2021, przeczytano 264 razy
ilustracjastrzałka

W zaledwie sześć dni od 1 września 2021 r., kiedy znana wokalistka Beata Kozidrak została zatrzymana za jazdę autem po spożyciu alkoholu, we wszystkich mediach pojawiło się na ten temat 10 tys. publikacji i wpisów z łącznym dotarciem 59,3 mln kontaktów z przekazem. Najwięcej treści odnotowano na Twitterze, Facebooku i Instagramie – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-dziesiec-tysiecy-materialow-w-mediach-o-beacie-kozidrak,392954,artykul.html

W analizowanym okresie 1-6 września br. najwięcej materiałów o sprawie Beaty Kozidrak pojawiło się na Twitterze: 6,4 tys. wpisów z dotarciem* 2 mln kontaktów. Na drugim miejscu pod względem liczby publikacji i komentarzy znalazł się Facebook i Instagram z łączną liczbą 1,7 tys., ale znacznie wyższym dotarciem niż na Twitterze – 9,6 mln potencjalnych kontaktów z przekazem. Prasa – głównie dzienniki regionalne – poświęciły temu tematowi w danym okresie 22 publikacje, co przełożyło się na stosunkowo duży zasięg na poziomie 2,8 mln kontaktów. W portalach internetowych, na forach i blogach opublikowano łącznie 1,3 tys. materiałów o zasięgu 11,9 mln, w tym 107 wpisów to same komentarze internautów zawierających wzmiankę o piosenkarce.

- Jako IMM monitorujemy większość najbardziej medialnych spraw i wydarzeń w Polsce – 10 tys. materiałów wygenerowanych we wszystkich typach mediów w zaledwie sześć dni o tak dużym zasięgu potwierdza, że o Beacie Kozidrak w kontekście tego incydentu słyszał niemal każdy dorosły Polak. To poważny kryzys wizerunkowy, którego konsekwencje najprawdopodobniej udałoby się zminimalizować jedynie uczciwym i transparentnie komunikowanym w mediach procesie sądowym – dodaje Sylwia Dobkowska, Kierownik Działu PR i Marketingu w IMM.

Stacje radiowe od ogólnopolskich, jak na przykład RMF FM, Radio Zet, Radio VOX FM, PR1, PR24 czy Radio Nowy Świat po lokalne Radio Plus Gdańsk, Radio Eska Łódź czy PR Lublin, informowały o zatrzymaniu Beaty Kozidrak 216 razy poświęcając tym samy łącznie dwie godziny czasu antenowego. Telewizja natomiast o sprawie wzmiankowała 129 razy z łącznym czasem antenowym czterech godzin. Najczęściej ten temat poruszały regionalne oddziały TVP3, lecz także Polsat News, TTV i TVN. Dotarcie wyemitowanych treści dla obu typów mediów wynosi 32,4 mln.

Źródło: Instytut Monitorowania Mediów

www.imm.com.pl

Dodatkowe informacje:

* Dotarcie informuje o liczbie potencjalnych kontaktów z przekazem mediowym, a więc o jego szacunkowym zasięgu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mariusz Puzynowicz dyrektorem sprzedaży w Grupie Hrlink
We wrześniu 2021 r. Mariusz Puzynowicz objął stanowisko dyrektora sprzedaży Grupy HRlink. W ramach swoich obowiązków nadzoruje działania sprzedażowe i marketingowe marek HRlink i Goldenline.
Już w najbliższy piątek, 24 września br. na łamach warszawskiego wydania „Gazety Wyborczej” rozpocznie się nowy cykl redakcyjny pt. „Jak mieszkasz, Warszawo”. Artykuły poświęcone tematyce mieszkaniowej, nowym zjawiskom oraz trendom specyficznym dla stolicy publikowane będą w każdy piątek oraz poniedziałek w „Gazecie Stołecznej” oraz w serwisie...
Od pół roku reżim Aleksandra Łukaszenki więzi Andrzeja Poczobuta, dziennikarza „Gazety Wyborczej" i działacza Związku Polaków na Białorusi. By oddać mu hołd, w sobotę, 25 września 2021 r. o 20:30 jego wizerunek zostanie wyświetlony na warszawskim Pałacu Kultury i Nauki. Redakcja „Wyborczej" zaprasza wszystkich do przyjścia do centrum stolicy i...
Portal WP najbardziej opiniotwórczym medium sierpnia 2021
Jak wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) ranking główny najczęściej cytowanych mediów w kraju otwiera portal WP z wynikiem 4,7 tys. powołań. Miejsce drugie zajął Onet, na który inni dziennikarze powoływali się ponad 4,2 tys. razy. Podium zestawienia zamyka dziennik Rzeczpospolita...
P4 Sp. z o.o. („P4”), będąca częścią Grupy iliad („iliad”), podpisała 22 września Umowę Sprzedaży i Nabycia dotyczącą 100% udziałów w UPC Polska Sp. z o.o. („UPC”) z UPC Poland Holding B.V., będącą częścią Liberty Global plc, za kwotę 7 mld zł. Transakcja podlega teraz zgodzie regulacyjnej Komisji Europejskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764