logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad milion połączeń miesięcznie do sieci Justwifi

  PR 10.05.2016, przeczytano 696 razy
ilustracjastrzałka

JustWIFI - sieć reklamowa oparta o wi-fi - odnotowała ponad milion połączeń miesięcznie do sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-milion-polaczen-miesiecznie-do-sieci-justwifi,28488,artykul.html

JustWIFI jest siecią reklamową docierającą do mobilnych użytkowników przy wykorzystaniu publicznych hotspotów. Jest dostępna w ponad 600 premium lokalizacjach na terenie całej Polski, tj. na lotniskach, dworcach kolejowych w centrach handlowych, hotelach, arenach sportowych czy w szeroko pojętych środkach transportu (pociągach oraz autobusach międzymiastowych).

Milion połączeń do sieci przekłada się na potencjał kilku milionów kontaktów reklamowych miesięcznie – mocno sprofilowanych i spersonalizowanych co do miejsca, czasu czy intencji klientów.

Siłą JustWIFI jest dotarcie do konsumenta, który jest w ruchu – przemieszcza się. Już teraz 94% wszystkich połączeń pochodzi z urządzeń mobilnych. To idealny klient – świadomy, lubiący nowości i chętnie wchodzący w interakcję z produktem.

Stworzyliśmy mobilną sieć reklamową, która dostarcza angażujące i precyzyjne dotarcie do użytkownika,  spotykając się z coraz większym zainteresowaniem ze strony reklamodawców. Milion – mocno targetowanych - połączeń miesięcznie to był nasz cel i krok milowy w rozwoju firmy, który osiągnęliśmy w niecały rok od komercyjnego startu. Współpraca z nowymi partnerami, kampanie reklamowe z największymi markami, angażujące i dopasowane treści oraz wyniki kampanii wyższe niż w rich mediach – to wszystko zaprocentowało sukcesem, z którego jesteśmy dumni – komentuje Marcin Langowski, CEO JustWIFI. Jednak nie zwalniamy tempa - przed nami kolejne wyzwania, na realizacji których zamierzamy się skupić – dodaje Langowski.

JustWIFI współpracuje m. in. z takimi markami jak: BMW, Nike, Allegro, nc+ czy Virgin Mobile.

Źródło: JustWIFI

www.justwifi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764