logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponad milion złotych w eskarbonce Radia Nowy Świat i WOŚP

  PR 01.02.2024, przeczytano 648 razy
ilustracjastrzałka

Dokładnie 1 138 711 złotych zebrali Patroni, Słuchacze i zespół Radia Nowy Świat do wirtualnej puszki podczas 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, osiągając tym samym najlepszy wynik wśród eSkarbonek Mastercard i pokonując swój własny rekord z 2023 roku (700 198 złotych). Stacja, poprawiając swój zeszłoroczny rezultat, udowodniła, że ma najbardziej zaangażowanych Słuchaczy, którzy mają wielkie serca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponad-milion-zlotych-w-eskarbonce-radia-nowy-swiat-i-wosp,402949,artykul.html

Celem 32. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest zakup sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych.  29 stycznia br. o godzinie 24:00 zamknięto wszystkie eSkarbonki. Według oficjalnych danych Mastercard Poland eSkarbonka Radia Nowy Świat zajęła ponownie pierwsze miejsce. Do wirtualnej puszki Radia datki wrzuciło 10 186 osób.

- Zebrana kwota zaskoczyła nas wszystkich, choć mając tak wspaniałych Patronów i Słuchaczy nie powinnam w to wątpić. Pragnę Państwu z całego serca bardzo, bardzo PODZIĘKOWAĆ za ogromną szczodrość – mówi Magda Jethon, Redaktorka Naczelna Radia Nowy Świat.

- Jak wiemy, w Finałach Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy nie o rekordy chodzi, jednak końcowy wynik eSkarbonki Radia Nowy Świat wywołał u nas w Mastercard ogromną radość i dumę! Od początku śledziliśmy wyniki tegorocznej zbiórki Radia, pamiętając, że w 2023 roku była najbardziej pękatą eSkarbonką. Widząc absolutnie wyjątkowe zaangażowanie społeczności Radia, kreatywne pomysły na jej aktywizację oraz niesamowitą atmosferę ostatnich paru tygodni na antenie, nie mieliśmy wątpliwości, że i tym razem eSkarbonka Radia Nowy Świat będzie numerem 1, a zebrana kwota jest naprawdę imponująca. Gratulujemy! To, co się wydarzyło jest doskonałym odzwierciedleniem naszego hasła: Pomagać pełnym składem – bezcenne - mówi Anna Marciniak, dyrektorka ds. komunikacji w Mastercard.

Od początku stycznia Radio Nowy Świat bardzo mocno zaangażowało się w zbiórkę dla WOŚP. Stacja uruchomiła oficjalną eSkarbonkę i wszystkie wpłaty, zarówno te indywidualne, jak i te pochodzące z licytacji, trafiały właśnie tam, osiągając taki spektakularny wynik.

Licytacje na antenie stacji rozpoczęły się 11 stycznia i były organizowane w kolejne czwartki w audycji „Nowy świat po południu” (16:00-19:00). Najpierw zlicytowany został udział w spektaklu „NieDochodzenie” w dniach 24 i 25 stycznia w Och-Teatrze w roli okazywanego/okazywanej. Licytację wygrała Pani Katarzyna i Pan Konrad, ale swoją kwotę przekazał również trzeci zawodnik Pan Tomasz i łącznie wpłacili 6 701 złotych do naszej wirtualnej puszki.

W kolejnej licytacji (18 stycznia) do wygrania była możliwość stworzenia własnej playlisty do popołudniowego pasma. W finale licytacji udział brały 3 osoby i każda z nich nie chciała odpuścić. Ostatecznie licytujący wspaniałomyślnie podzielili się nagrodą i w sumie playlista została sprzedana za prawie 40 000 złotych (39 776 zł). Pani Joanna, Pan Krzysztof i Pan Łukasz stworzą trzy godzinne muzyczne listy według własnego uznania i własnych preferencji. Zwycięzcy mogą także skorzystać z doradztwa i wsparcia naszych redaktorów muzycznych: Jana Janczego i Macieja Jankowskiego, którzy na co dzień układają muzykę do pasm.

W ostatnim tygodniu przed finałowym rozdaniem (25.01) Radio Nowy Świat zaplanowało trzecią licytację, w której do zdobycia był dzień z Klaudiuszem Slezakiem w Sejmie RP. Ta licytacja przerosła nasze oczekiwania, osiągając kwotę 70 111 złotych. Licytujący Panowie: Andrzej, Bartek i Maciej nie dawali za wygraną i walczyli o możliwość zwiedzania Sejmu RP z redaktorem Slezakiem do samego końca.

- Tu także Słuchacze nas zaskoczyli - jednomyślnie podjęli decyzję, że jeśli Klaudiusz zgodzi się zabrać całą trójkę do Sejmu, to każdy z nich wpłaci swoją wylicytowaną kwotę, która w sumie dała 70 tys. złotych. Takie momenty pokazują, że chce nam się jeszcze bardziej i jeszcze mocniej doceniamy, że są Państwo z nami – dodaje Magda Jethon.

Równocześnie na facebooku Radia Nowy Świat toczyły się licytacje, w których fanty zgłaszali zarówno dziennikarze, jak i Patroni stacji. Zebrana tam kwota była kolejną miłą niespodzianką, np. za uwielbienie w „Porannej Mannie”, książkę Krzysztofa Grabowskiego „Przyjeżdżajcie, będzie super”, gitarę Fender Stratocaster 1994, udział w audycji „Niezapominajki", grupowy spacer do ZOO i inne pomysłowe przedmioty i oryginalne akcje zebrano 94 453 zł.

- W ubiegłym roku zebraliśmy 700 198 zł do eSkarbonki na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej i był to pierwszy wynik wśród eSkarbonek Mastercard Poland! W tym roku kończymy zbiórkę także na miejscu pierwszym i jest to dla nas oszałamiający sukces, ale przede wszystkim brawa i słowa uznania należą się najlepszym na świecie Patronom i Słuchaczom RNŚ. Dla nas jako Radia utrzymującego się z dobrowolnych wpłat naszych Darczyńców, zaangażowanie i pomoc na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy jest rzeczą naturalną i bezdyskusyjną. Tegoroczna zbiórka pokazała, że hojność naszych Patronów i Słuchaczy, ale też zaangażowanie naszego zespołu nie zna granic. Wspólnie dokonaliśmy czegoś ważnego i pięknego – podkreśla Magda Jethon

Organizatorzy WOŚP poinformowali, że wolontariusze zebrali ponad 175 mln zł. Wynik będzie jeszcze lepszy, ponieważ w Internecie wciąż toczą się wirtualne zbiórki i aukcje. Niektóre z nich potrwają do 12 lutego br.

Źródło: Radio Nowy Świat

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764