logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Ponadczasowość definicją luksusu - kampania Rhenium Exclusive Leathers

  PR 17.11.2023, przeczytano 300 razy
ilustracjastrzałka

Rhenium Exclusive Leathers, czyli rodzinna, ekskluzywna marka z Poznania, namawia do podejmowania przemyślanych decyzji zakupowych, promując najnowszą kolekcję hasłem: ponadczasowość definicją luksusu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/ponadczasowosc-definicja-luksusu---kampania-rhenium-exclusive-leathers,402121,artykul.html

Wyrafinowany minimalizm i ponadczasowość niezmiennie pozostają synonimami marki Rhenium Exclusive Leathers. Firma stawia na projekty, które bez wątpienia pozostaną w naszej szafie na lata. To ukłon w stronę przemyślanych decyzji zakupowych, w ramach których kupujemy już nie tak często, ale jednocześnie preferując wysokogatunkowość. Tym samym firma promuje najnowszą kolekcję hasłem: ponadczasowość definicją luksusu. Działania promocyjne są realizowane poprzez kanały w mediach społecznościowych marki, a także współprace z influencerami.

ilustracjastrzałka

– Design Rhenium Exclusive Leathers niezmiennie hołduje ponadczasowości. Wierzę, że to ona jest synonimem luksusu, a wysokogatunkowe materiały bez wątpienia pozostaną w naszych szafach na lata. Minimalizm w eleganckim, choć charakterystycznym wydaniu sprawia natomiast, że nigdy nie wyjdą z mody. Czerpiemy inspirację z sezonowych trendów, by ostatecznie zaoferować propozycje, które wpasowują się w kanony mody dzisiaj, jutro, a także za kilka lat – mówi Renata Przybylska, właścicielka marki Rhenium Exclusive Leathers.

Projektanci w swoich propozycjach wykorzystują naturalne, włoskie skóry, stawiając na najwyższą jakość i autentyczność prezentowanych form, a wszystkie wybrane materiały przechodzą kilkuetapową weryfikację. Kolorystyka najnowszej kolekcji również została zachowana w ponadczasowym wydaniu. Dominują czerń, beże, brązy oraz odcienie szarości. Marka kolejny raz udowadnia, że luksus w dzisiejszych czasach nie musi, a nawet nie powinien już krzyczeć. Design Rhenium Exclusive Leathers szepcze.

Źródło: Rhenium

www.rhenium.store

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Zwierzęta są dumne, że mogły oddać niepotrzebną skórę na tak luksusową kolekcję.

avatar użytkownika
,

Nie to co te biedne zwierzęta oddające mięso na Prawdziwe Kabanosy.  

avatar użytkownika
,

Oddawały za mało, i nie ma.  

avatar użytkownika
,

Fatalnie. Ale przepisowym kabanosem byś nie pogardził?  

avatar użytkownika
,

Zajadam się.
Nabiałem też.
  

avatar użytkownika
,

Zjadasz zarodki nie pytając zwierząt o zdanie?  

avatar użytkownika
,

A czy krokodyle pytają o zdanie, gdy zjadają turystów?  

avatar użytkownika
,

To tak samo jak amatorzy tej luksusowej kolekcji. Nie pytają.  

avatar użytkownika
,

Więc czemu ja mam pytać?  

avatar użytkownika
,

A użytkownicy Rhenium Exclusive Leathers? Mają pytać, czy nie?  

avatar użytkownika
,

Tylko jeśli zjadają.  

Najnowsze w tym dziale

Elektryczne Gitary zachęcają do jazdy elektrykami
Pod hasłem „Jedź elektrykiem jak my!” w grudniu rusza nowa kampania reklamowa Volkswagen Financial Services. Z udziałem Kuby Sienkiewicza i zespołu Elektryczne Gitary powstał klip reklamowy, a także spot telewizyjny z nową wersją przeboju „Włosy” („Noś długie włosy jak my”).
Planeta Energii uczy jak dbać o ekosystemy wodne
Czym różni się karp od tołpygi, w jaki sposób samooczyszczają się jeziora i co jest największym przysmakiem rosiczki bagiennej? Nie tylko na te, ale również na wiele innych pytań odpowie najnowsza odsłona Planety Energii, która w tym roku szkolnym skupiać będzie się na bioróżnorodności ekosystemów wodnych.
Uniqa walczy z hejtem i powołuje fundację
Co czwarty uczeń deklaruje, że czuje się źle z powodu tego, co się dzieje w sieci, a co trzecia ofiara hejtu w Internecie nie dzieli się z nikim swoimi przeżyciami – to wnioski płynące z „Raportu o cyberprzemocy w szkołach podstawowych – edycja 2022”, opracowanego przez UNIQA i Instytut Lema. W odpowiedzi na rosnącą skalę zjawiska, UNIQA wzmacnia...
Kampania #mniejplastiku wyróżniona w raporcie „Odpowiedzialni za przyszłość”
Kampania edukacyjna #mniejplastiku została przedstawiona jako jeden z dobrych przykładów działalności biznesu na rzecz środowiska w raporcie „Odpowiedzialni za przyszłość”. 
Rebranding Project Management
Firma Project Management, koordynująca i optymalizująca realizację inwestycji budowlanych zaprezentowała swoje nowe logo. Nowoczesne i eleganckie, kolorystyką nawiązuje do profesjonalizmu, z jakim firma podchodzi do wykonywania swoich obowiązków. Jak podkreślają jej przedstawiciele, to pierwszy krok ku kompleksowej zmianie identyfikacji wizualnej, która wkrótce...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764