logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poni nowym Członkiem PIAP

  PR 21.08.2018, przeczytano 247 razy

PONI to nowa firma Członkowska PIAP, która w trzecim kwartale br. zdecydowała się dołączyć do grona Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Marzipan Books –  marka firmy PONI, która zajmuje się produkcją artykułów promocyjnych m.in. kalendarzy, notesów i akcesoriów biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poni-nowym-czlonkiem-piap,37638,artykul.html

- Przystępując do PIAP, mamy nadzieję, że nasza kreatywna produkcja przyciągnie uwagę i wzbudzi zaufanie polskiego rynku reklamowego oraz potencjalnych partnerów - mówi Jana Rothschild Brand Manager Marzipan Books.

Firma od niedawna działa na polskim rynku artykułów promocyjnych. W swojej ofercie posiada m.in. kolekcję kalendarzy książkowych, notesów i akcesoriów biznesowych, o wysokiej jakości i przystępnej cenie.

PONI, od 2001 roku jest skoncentrowana na produkcji indywidualnych wyrobów na rynek b2b.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM w ofercie Foxfoto
Z radością prezentujemy Państwu nowy obiektyw Voigtlander Nokton Vintage Line 75 mm F1.5 Aspherical VM łączący klasyczny, ponadczasowy styl z najnowszymi osiągnięciami technologii optycznej.
Inauguracja „wyspy świetlnej” – AMS rozpoczyna rewitalizację wiat przystankowych w Łodzi
Wiaty przystankowe wyposażone w ładowarki do telefonów i panel cyfrowy informujący o utrudnieniach w ruchu miejskim to już nie tylko domena Krakowa i Poznania. Nowoczesna wiata pojawiła się również w Łodzi. To na razie pilotażowe rozwiązanie. Jednak swój wygląd w ciągu roku zmieni aż 250 przystanków. Firma AMS rozpoczyna właśnie rewitalizację łódzkich wiat.  Każda z...
„Żyj, jak chcesz, bo ja już nie mogę” – VMLY&R Poland dla HBO
Ruszyła nowa kampania promująca trzeci sezon serialu „Opowieść podręcznej”. Serial jest adaptacją klasycznej powieści Margaret Atwood o życiu w totalitarnym, dystopijnym świecie Republiki Gilead, w którym kobiety stanowią własność państwową. Za kreację aktywności realizowanych w social mediach i OOH odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Iiyama wprowadza nowe 22-calowe monitory biurowe
Są to modele biurowe z matrycą ekranu IPS i VA o rozdzielczości Full HD, polecane szczególnie grafikom oraz projektantom. Występują w wersjach z lub bez Pivota i stopki z regulacją wysokości.
Bezpłatne spotkania z doświadczonymi fotografami, wywiady online oraz ciekawe wydarzenia branżowe to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekają na miłośników fotografii z okazji 10-lecia obecności Akademii Nikona w Polsce. Od momentu powstania w 2009 roku, w organizowanych przez Akademię Nikona kursach i warsztatach udział wzięło już ponad 15 000 uczestników....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764