logo
WIADOMOŚCI

Poni nowym Członkiem PIAP

  PR 21.08.2018, przeczytano 224 razy

PONI to nowa firma Członkowska PIAP, która w trzecim kwartale br. zdecydowała się dołączyć do grona Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Marzipan Books –  marka firmy PONI, która zajmuje się produkcją artykułów promocyjnych m.in. kalendarzy, notesów i akcesoriów biznesowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poni-nowym-czlonkiem-piap,37638,artykul.html

- Przystępując do PIAP, mamy nadzieję, że nasza kreatywna produkcja przyciągnie uwagę i wzbudzi zaufanie polskiego rynku reklamowego oraz potencjalnych partnerów - mówi Jana Rothschild Brand Manager Marzipan Books.

Firma od niedawna działa na polskim rynku artykułów promocyjnych. W swojej ofercie posiada m.in. kolekcję kalendarzy książkowych, notesów i akcesoriów biznesowych, o wysokiej jakości i przystępnej cenie.

PONI, od 2001 roku jest skoncentrowana na produkcji indywidualnych wyrobów na rynek b2b.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Sukces Seminarium Wielkoformatowego Atrium i Ikonos
Ogromnym sukcesem zakończyło się Seminarium Wielkoformatowe Atrium Centrum Ploterowe i Ikonos. 140 uczestników, 10 prelegentów, liczne prezentacje i pokazy oraz muzyczne atrakcje. Tak w skrócie można podsumować to wydarzenie.
Samsung przedłuża współpracę z MKOl do 2028 roku
Międzynarodowy Komitet Olimpijski (MKOl) i firma Samsung Electronics podczas oficjalnej ceremonii w Seulu ogłosiły przedłużenie swojego globalnego olimpijskiego partnerstwa do roku 2028.
Nowa reklama aplikacji mobilnej Banku Millennium
Rozpoczyna się emisja nowej reklamy Banku Millennium, w której Radek Kotarski opowiada o wygodzie korzystania z aplikacji mobilnej, przywołując historię jednego z najpopularniejszych na świecie dań.
Kampania #Zaparkuj telefon i jedź skupia się na problemie nagminnego korzystania z telefonów komórkowych za kierownicą, w tym pisania SMS-ów. Jej celem jest uświadomienie kierowcom ryzyka i wyeliminowanie niechlubnej praktyki patrzenia w ekran smartfona zamiast na drogę. Santander Bank Polska realizuje kampanię w ramach projektu edukacyjnego Jak Jeździsz,...
Tymczasem jest Prosto – loteria w streetowym stylu
Właśnie wystartowała loteria Tymczasem jest PROSTO, w której do wygrania są nagrody pieniężne oraz wyjątkowe zestawy ciuchów stworzone we współpracy z kultową marką PROSTO Klasyk ze specjalnie zaprojektowanym motywem graficznym Tymczasem.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone