logo
FORUM
Polska reklama i poligrafiaFORUM

Ponowne wygrzanie folii

Strona 1/3  1 2 3

| 06.11.2013 09:11

Pracownikom nie chciało się używać pirometru i efekt jest taki, że na przetłoczeniach folia wstaje. Czy mogę ją po upływie 3 miesięcy ponownie wgrzać? Czy jeśli teraz użyjemy pirometru to będzie OK?

avatar użytkownika
+ + + + +

Nysa
wiadomości: 261
w Signs.pl od 16.11.2004
IP: 77.253.227.XXX

| 06.11.2013 09:11

Oczywiście chodzi mi o takie miejsca gdzie ani woda ani kurz nie miały możliwości wejścia. Ale domyślam się, że znam odpowiedź.

avatar użytkownika
+ + + + +

Nysa
wiadomości: 261
w Signs.pl od 16.11.2004
IP: 77.253.227.XXX

| 06.11.2013 11:11

To że folia wstaje nie koniecznie jest wynikiem nie dogrzania jej przy aplikacji. Może była źle przygotowana powierzchnia, albo folia kiepska. Jak się jeszcze nie potargała to można spóbować ją podgrzać i docisnąć.

avatar użytkownika
+ + + + +

Kraków
wiadomości: 523
w Signs.pl od 02.03.2004
IP: 159.205.192.XXX

| 06.11.2013 11:11

Oklejałem 3M teraz ze względów finansowych przeszedłem na Ikonos. Muszę jednak z doświadczenia powiedzieć że jeśli folia była prawidłowo wygrzana, tj z pirometrem to nigdy nie było niespodzianek. Co do ponownego wgrzania to myślę sobie, że skoro folia ma pamięć to jeśli teraz jej "wgram" tą pamięć to powinna tak pozostać. Pytanie czy sponiewierany czasem klej będzie chciał to utrzymać.

avatar użytkownika
+ + + + +

Nysa
wiadomości: 261
w Signs.pl od 16.11.2004
IP: 77.253.227.XXX

| 06.11.2013 12:11

wiadomość usunięta z przyczyn regulaminowych
(umieszczanie odnośników do aukcji)

(Wiadomość zmodyfikowana przez: redakcja dnia 06.11.2013 21:07)

avatar użytkownika
+ + + + +

Nysa
wiadomości: 261
w Signs.pl od 16.11.2004
IP: 77.253.227.XXX

Cynik Cynik | 06.11.2013 13:11

reklamadiabolo, 2013-11-06 12:59
a teraz z serii Polak potrafi (sp......ić):
wymyśliłem sobie kupienie takiego kleju, wprowadzenie go za pomocą cienkiej rurki pomiędzy blachę a auto, a następnie przyklejenie i wygrzanie. Klej ma odporność 120 stopni więc wygrzewać będę do 110. Jeśli się uda to napiszę. http://allegro.pl/klej-kontaktowy-trim-fix-500ml-samochody-jachty-i3686741617.html


Po co kombinujesz z klejami? Jesli nie dostały sie paprochy czy płyny, to spróbuj normalnie przykleic i wygrzać. Jak już musisz cos wstrzykiwać, to raczej primer 94 z 3m, a nie jakieś fixy.

Cynik

| 06.11.2013 13:11

Dzięki za odpowiedź. Myślisz, że może się udać samo wgrzanie?

avatar użytkownika
+ + + + +

Nysa
wiadomości: 261
w Signs.pl od 16.11.2004
IP: 77.253.227.XXX

| 06.11.2013 13:11

Cynik, 2013-11-06 13:04
reklamadiabolo, 2013-11-06 12:59
a teraz z serii Polak potrafi (sp......ić):
wymyśliłem sobie kupienie takiego kleju, wprowadzenie go za pomocą cienkiej rurki pomiędzy blachę a auto, a następnie przyklejenie i wygrzanie. Klej ma odporność 120 stopni więc wygrzewać będę do 110. Jeśli się uda to napiszę. http://allegro.pl/klej-kontaktowy-trim-fix-500ml-samochody-jachty-i3686741617.html


Po co kombinujesz z klejami? Jesli nie dostały sie paprochy czy płyny, to spróbuj normalnie przykleic i wygrzać. Jak już musisz cos wstrzykiwać, to raczej primer 94 z 3m, a nie jakieś fixy.


Dokladnie, tak jak napisal Cynik.
A juz nie wspomne o tym jakby klient chcial sciagnac kiedys folie...

avatar użytkownika
+ + + +

Bournemouth
wiadomości: 393
w Signs.pl od 25.04.2011
IP: 87.114.179.XXX

| 06.11.2013 13:11

Ten primer 94 to doskonała sprawa chyba. Nigdy nie używałem, ale widzę że powinno być w sam raz. Wielkie dzięki za podpowiedź.

avatar użytkownika
+ + + + +

Nysa
wiadomości: 261
w Signs.pl od 16.11.2004
IP: 77.253.227.XXX

Cynik Cynik | 06.11.2013 13:11

reklamadiabolo, 2013-11-06 13:12
Ten primer 94 to doskonała sprawa chyba. Nigdy nie używałem, ale widzę że powinno być w sam raz. Wielkie dzięki za podpowiedź.


Doskonała sprawa, tylko aplikacja trochę inaczej wygląda. On ma wyschnąć, a Tobie w tej norze może nie wyschnąć i nie rozprowadzić się tak jak powinien. Ale lepsze to niż fixy Knorra

Cynik

Strona 1/3  1 2 3
REKLAMA:

REKLAMA
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764