WIADOMOŚCI

Popularność Twitter.com spada w weekendy

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 08.08.2017, przeczytano 217 razy
ilustracjastrzałka
Popularność Twitter.com spada w weekendy

W lipcu 2017 roku stronę internetową Twitter.com odwiedzało codziennie średnio 1,4 proc. polskich internautów. Zdecydowanie mniejszą ochotę na ćwierkanie użytkownicy mieli w weekendy. Rekordowym dniem w ubiegłym miesiącu był 25 lipca, gdy serwis odwiedziło 2,6 proc. użytkowników sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/popularnosc-twitter.com-spada-w-weekendy,33347,artykul.html

W ostatnim miesiącu Twitter.com odwiedzało dziennie średnio 372 tys. internautów – 1,4 proc. użytkowników sieci (źródło: badanie Gemius/PBI). Największą popularnością strona cieszyła się 21, 24 i 25 lipca. Dzienny rekord liczby odwiedzających serwis padł w poniedziałek 25 lipca i wyniósł 677 tys. osób (2,6 proc.). Najmniej internautów odwiedziło Twitter.com w sobotę 1 lipca ─ 184 tys. (0,7 proc.).

Weekendy z niższą odwiedzalnością

W lipcu popularność Twitter.com wśród użytkowników wyraźnie spadała w weekendy. Średnia dla sobót i niedziel w ubiegłym miesiącu kształtowała się na poziomie 298 tys. użytkowników. Oznacza to, że zaledwie prawie co setny polski internauta zaglądał w tym czasie na Twittera.

Firma Gemius poddała analizie dane z lipca 2017 roku zebrane wśród polskich internautów w wieku 7–75 lat. W analizie uwzględniono dane dla strony internetowej Twitter.com ze wszystkich urządzeń – komputerów osobistych i laptopów oraz urządzeń mobilnych. Gemius mierzy również dane dla aplikacji mobilnej Twitter i są one dostępna w ujęciu miesięcznym.

Źródło: Gemius

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
sobota 21.10.2017, 122 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone