logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pora na przygodę w nowej kampanii Cartoon Network

  PR 02.10.2015, przeczytano 2583 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji rozpoczęcia szóstego sezonu Pory na przygodę (oryg. Adventure Time) ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa promująca kultową kreskówkę kanału Cartoon Network. Kampania realizowana jest w telewizji, internecie, outdoorze, sieci kin Multikino i w salonach Empik. Kreację do kampanii stworzył Turner Broadcasting System - nadawca kanału, planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaOn. Kampania potrwa do 15 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pora-na-przygode-w-nowej-kampanii-cartoon-network,26132,artykul.html

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości i rozpoznawalności marki Adventure Time. Działania ATL zostały wzmocnione współpracą z siecią salonów Empik (220 salonów), w ramach której ruszyła sprzedaż wyjątkowej kolekcji produktów związanych z serialem, m.in: zabawki, puzzle, komiksy, magazyny Pory na przygodę z płytami DVD zawierającymi wybrane odcinki oraz słodycze. Każdy, kto w czasie trwania kampanii zakupi przynajmniej jeden produkt z wizerunkiem bohaterów kreskówki, otrzyma drobny upominek. Dodatkowo, będzie mógł wziąć udział w konkursie na najbardziej zakręcone selfie, przygotowanym na na platformie www.poranafoto.pl i wygrać między innymi walizkę wyposażoną w gadżety Adventure Time.

W ramach kampanii telewizyjnej stworzono 2 rodzaje spotów: promujący nowe odcinki Pory na Przygodę emitowany na kanałach tematycznych platformy nc+, platformie You Tube Cartoon Network i w sieci kin Multikino spot informujący o konkursie i współpracy z siecią Empik, emitowany na antenie Cartoon Network.

Kampania Adventure Time realizowana będzie również w przestrzeni miejskiej. W centralnych punktach Warszawy i Gdańska pojawią się murale zaprojektowane i wykonane przez Good Looking Studio. Działania outdoorowe widoczne będą także w innych dużych miastach w całym kraju - pobliżu szkół, kluczowych arterii komunikacyjnych oraz w wagonach warszawskiego metra.

Najnowsze odcinki szóstego sezonu Pory na Przygodę można oglądać od poniedziałku do piątku o godz. 17:20 na kanale Cartoon Network.

Źródło: Turner International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Instytut Monitorowania Mediów – wiodąca firma, która od niemal 25 lat analizuje medialny wizerunek marek – rozszerza swoją ofertę. Do bazy monitorowanych mediów zostało właśnie dodanych aż 95 stacji radiowych z całej Polski. Wśród nowych źródeł znajdują się zarówno media lokalne jak i tematyczne.
PB Nieruchomości: piąty podcast Pulsu Biznesu
Od jutra, w każdy wtorek, „Puls Biznesu” zaproponuje swoim czytelnikom i słuchaczom treści audio kolejny podcast. Audycja PB Nieruchomości, którą poprowadzi dziennikarka Anna Gołasa, stanowić będzie przewodnik po rynku nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Podcast uzupełni dynamicznie rozwijaną ofertę audio „Pulsu Biznesu”.
4 dni, 14 specjalnych paneli eksperckich i wyjątkowe wydanie DGP w języku angielskim – to atrakcje czekające na gości Polish Business Hub w Davos, gdzie właśnie rusza coroczna konferencja Światowego Forum Ekonomicznego. Partnerem Medialnym jedynej polskiej jednostki w Szwajcarii jest Dziennik Gazeta Prawna.
Rolnik Info z rekordowymi wynikami i nowymi formatami wideo
Serwis RolnikInfo umacnia swoją pozycję w segmencie mediów rolniczych. W grudniu serwis odnotował 312% wzrostu zaangażowania na Facebooku, co pozwoliło mu awansować na drugie miejsce wśród najbardziej angażujących serwisów newsowych w Polsce (za Goniec.pl, przed TVN24, Telewizją Republiką i Gazeta.pl).
Antyradio z kampanią promującą poranną audycję Desperanos
16 stycznia br. wystartuje nowa kampania Antyradia, nawiązująca do porannej audycji "Desperanos" z Michałem Figurskim i Piotrem Kędzierskim w rolach głównych. Reklamy będzie można zobaczyć na billboardach w polskich miastach, a także w sieci kin Helios i social mediach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764