logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pora na przygodę w nowej kampanii Cartoon Network

  PR 02.10.2015, przeczytano 2484 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji rozpoczęcia szóstego sezonu Pory na przygodę (oryg. Adventure Time) ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa promująca kultową kreskówkę kanału Cartoon Network. Kampania realizowana jest w telewizji, internecie, outdoorze, sieci kin Multikino i w salonach Empik. Kreację do kampanii stworzył Turner Broadcasting System - nadawca kanału, planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaOn. Kampania potrwa do 15 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pora-na-przygode-w-nowej-kampanii-cartoon-network,26132,artykul.html

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości i rozpoznawalności marki Adventure Time. Działania ATL zostały wzmocnione współpracą z siecią salonów Empik (220 salonów), w ramach której ruszyła sprzedaż wyjątkowej kolekcji produktów związanych z serialem, m.in: zabawki, puzzle, komiksy, magazyny Pory na przygodę z płytami DVD zawierającymi wybrane odcinki oraz słodycze. Każdy, kto w czasie trwania kampanii zakupi przynajmniej jeden produkt z wizerunkiem bohaterów kreskówki, otrzyma drobny upominek. Dodatkowo, będzie mógł wziąć udział w konkursie na najbardziej zakręcone selfie, przygotowanym na na platformie www.poranafoto.pl i wygrać między innymi walizkę wyposażoną w gadżety Adventure Time.

W ramach kampanii telewizyjnej stworzono 2 rodzaje spotów: promujący nowe odcinki Pory na Przygodę emitowany na kanałach tematycznych platformy nc+, platformie You Tube Cartoon Network i w sieci kin Multikino spot informujący o konkursie i współpracy z siecią Empik, emitowany na antenie Cartoon Network.

Kampania Adventure Time realizowana będzie również w przestrzeni miejskiej. W centralnych punktach Warszawy i Gdańska pojawią się murale zaprojektowane i wykonane przez Good Looking Studio. Działania outdoorowe widoczne będą także w innych dużych miastach w całym kraju - pobliżu szkół, kluczowych arterii komunikacyjnych oraz w wagonach warszawskiego metra.

Najnowsze odcinki szóstego sezonu Pory na Przygodę można oglądać od poniedziałku do piątku o godz. 17:20 na kanale Cartoon Network.

Źródło: Turner International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764