Z okazji rozpoczęcia szóstego sezonu Pory na przygodę (oryg. Adventure Time) ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa promująca kultową kreskówkę kanału Cartoon Network. Kampania realizowana jest w telewizji, internecie, outdoorze, sieci kin Multikino i w salonach Empik. Kreację do kampanii stworzył Turner Broadcasting System - nadawca kanału, planowanie i zakup mediów zrealizował dom mediowy MediaOn. Kampania potrwa do 15 listopada.
Celem kampanii jest zwiększenie świadomości i rozpoznawalności marki Adventure Time. Działania ATL zostały wzmocnione współpracą z siecią salonów Empik (220 salonów), w ramach której ruszyła sprzedaż wyjątkowej kolekcji produktów związanych z serialem, m.in: zabawki, puzzle, komiksy, magazyny Pory na przygodę z płytami DVD zawierającymi wybrane odcinki oraz słodycze. Każdy, kto w czasie trwania kampanii zakupi przynajmniej jeden produkt z wizerunkiem bohaterów kreskówki, otrzyma drobny upominek. Dodatkowo, będzie mógł wziąć udział w konkursie na najbardziej zakręcone selfie, przygotowanym na na platformie www.poranafoto.pl i wygrać między innymi walizkę wyposażoną w gadżety Adventure Time.
W ramach kampanii telewizyjnej stworzono 2 rodzaje spotów: promujący nowe odcinki Pory na Przygodę emitowany na kanałach tematycznych platformy nc+, platformie You Tube Cartoon Network i w sieci kin Multikino spot informujący o konkursie i współpracy z siecią Empik, emitowany na antenie Cartoon Network.
Kampania Adventure Time realizowana będzie również w przestrzeni miejskiej. W centralnych punktach Warszawy i Gdańska pojawią się murale zaprojektowane i wykonane przez Good Looking Studio. Działania outdoorowe widoczne będą także w innych dużych miastach w całym kraju - pobliżu szkół, kluczowych arterii komunikacyjnych oraz w wagonach warszawskiego metra.
Najnowsze odcinki szóstego sezonu Pory na Przygodę można oglądać od poniedziałku do piątku o godz. 17:20 na kanale Cartoon Network.
Źródło: Turner International