logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Kontrola zużycia silników w ploterach Roland CX300, CX400 i CX500

   13.12.2009, przeczytano 7104 razy

Plotery tnące Roland serii CX 300,400,500 i nowsze maja silniki o określonej żywotność (tak jak każdy ploter wyposażony w silnik szczotkowy z encoderem ustalającym jego ruch) - da się odczytać ich zużycie i przebieg w menu serwisowym. Należy o tym pamiętać i kontrolować ich stan.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kontrola-zuzycia-silnikow-w-ploterach-roland-cx300%2C-cx400-i-cx500-,9926,artykul.html

Brak konserwacji plotera w serwisie w odpowiednim momencie (w praktyce co najmniej co 2 lata wykonanie prawdziwego przeglądu i czyszczenia całego plotera oraz kontroli stanu silników i ewentualnej wymiany zużytych elementów ) może doprowadzić do spalenia układów sterujących znajdujących się na płycie głównej.


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: CezaryBusko

(Cezary Buśko)

CezaryBusko o sobie:

Od 1997 roku zajmuję się serwisowaniem ploterów tnących, drukujących i grawerujących Roland przez kilka lat pracy w firmie PolCom Polska przekształconej potem w Epcot Polska. Zajmowałem się ploterami ENCAD, Summagraphics, XEROX. Do 2002 roku byłem jedyną osobą, która miała pod opieką serwisową wszystkie sprzedane w Polsce przez autoryzowana sieć dystrybucji plotery Rolanda i większą część skanerów wielkoformatowych Contex. Przez rok pracowałem w OCE Polska zajmując się tam ploterami i skanerami.

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764