logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Niestandardowe działania promocyjne db kredyt

  PR 19.09.2008, przeczytano 6180 razy

Cykl eventów organizowanych pod hasłem „Straż miejska” to jeden z pomysłów na promocję db kredytu gotówkowego bez zaświadczeń. Podczas akcji wykorzystywane będą – wzorowane na ubiorach strażników miejskich – zestawy czapek i kamizelek z logo db kredyt, znaki zakazu oraz mandaty w formie „dobrego pouczenia kredytowego”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niestandardowe-dzialania-promocyjne-db-kredyt,7856,artykul.html

Do końca października, w ramach nowej promocji „Zapraszamy po gotówkę bez zaświadczeń” można otrzymać db kredyt gotówkowy lub konsolidacyjny na podstawie wystawionego przez pracodawcę formularza PIT-11. Jest to uproszczenie procedury obliczania zdolności kredytowej oraz przyznawania kredytobiorcy środków pieniężnych. Bank nie wymaga żadnych innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie czy wysokość zarobków. Na podstawie PIT-11 można uzyskać zarówno kredyt gotówkowy, jak i konsolidacyjny.
Promocja trwa od 1 września do 31 października 2008 r.

Oprócz eventów pod hasłem „Straż miejska”, które będą akcentować „zakaz” przynoszenia zaświadczeń o zarobkach do placówki db kredyt akcja promocyjna obejmie emisje reklam w telegazetach (TVP, TVN, Polsat, Mango, TVN7, TV4), prasie (m.in. Fakt oraz TV Guide’y) oraz Internecie (e-mailing, boksy sponsorowane m.in. na portalu www.nasza-klasa.pl).

Za zakup mediów odpowiada OMD Macroscope

Źródło: Deutsche Bank PBC S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764