logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Brudny jak... klawiatura

   12.05.2008, przeczytano 6647 razy

Ze studium autorstwa serwisu konsumenckiego Which wynika, że klawiatury komputerowe są brudniejsze niż toalety i są siedliskiem dla milionów groźnych bakterii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/brudny-jak...-klawiatura,7256,artykul.html

Wśród nich można znaleźć tak groźne, jak E coli czy staphylococcus aureus. Badacze porównali 30 klawiatur z deskami klozetowymi i klamkami drzwi prowadzących do toalet w typowym londyńskim biurze. Jedna z klawiatur była tak zapuszczona, że stanowiła poważne zagrożenie dla zdrowia. Jak duże, niech zaświadczy fakt, że była pięciokrotnie brudniejsza od deski klozetowej.

Czynnikiem powodującym wzrost ryzyka jest jedzenie przy komputerze, ponieważ spadające pomiędzy klawisze resztki są doskonałym pożywką stymulującą wzrost populacji bakterii.

Źródło: Fudzilla

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

W związku z powyższym pracując przy takich klawiaturach uodparniamy się stopniowo na wszelkie możliwe zło...(ze wstrętem patrzę na swe klawisze)

Najnowsze w tym dziale

4 mity związane z biznesowymi materiałami drukowanymi
Firmy masowo drukują katalogi produktowe, raporty czy zestawienia roczne. Brak zrozumienia konsumenta i nieznajomość technologii drukarskich często sprawia, że publikacje te nie przynoszą oczekiwanych korzyści. Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez osoby odpowiedzialne za materiały drukowane?
3 argumenty za wymianą drukarki biurowej
Wiele osób traktuje wymianę drukarki jako konieczność dyktowaną popsuciem się starego sprzętu. Skoro działa, to po co kupować nową? To duży błąd. Wykorzystywanie przestarzałego urządzenia w firmie może spowodować duże straty, wielokrotnie przekraczające cenę nowej drukarki. Oto kilka powodów dlaczego warto zastanowić się nad wymianą wysłużonego kombajnu.
Noc Muzeów i własna siedziba w akcji promocyjnej Laveo
Łódzka marka Laveo jest producentem wysokiej klasy armatury łazienkowej i kuchennej. Prowadzone przez markę działania komunikacyjne opierają się na promowaniu dobrego designu i edukowaniu obiorców w zakresie tworzenia nowoczesnych, ale też funkcjonalnych aranżacji wnętrz. Marka skupia się na działaniach produktowych, jak też pozycjonowaniu swoich ekspertów. Czasami warto jednak...
Klasyfikacja opraw – część 2.

Publikacje książkowe (10): Klasyfikacja opraw – część 2.

Dzi­siej­szym felie­to­nem zamy­kamy cykl arty­ku­łów poświę­co­nych publi­ka­cjom książ­ko­wym. Koń­czymy prze­rwany tydzień temu wątek wykle­jek w opra­wach zło­żo­nych, a pozo­stały czas jaki zde­cy­do­wa­li­ście się prze­zna­czyć na tę cho­chli­kową lek­turę,  wypeł­nimy Wam pre­zen­ta­cją naj­cie­kaw­szych pro­jek­tów...
Jak działa reklama w Internecie? Rozmowa z Maciejem Zawadzińskim
Czy to my kupujemy w Internecie, czy nas kupują? Kto i z kim handluje naszymi danymi? Czy powinniśmy się tego obawiać? Jak zapytać, żeby dostać odpowiedź kto i co o nas wie?
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764