logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Jak zmniejszyć koszty druku UV?

  PR 26.07.2009, przeczytano 9904 razy

Każdy potencjalny nabywca urządzenia drukującego, boryka się z kłopotem właściwego wyboru urządzenia dla swoich potrzeb. Na rynku jest wiele kuszących propozycji zakupu, mamy do wyboru: rabat 50% na drukarkę, gratisowe dofinansowanie, atrakcyjny przelicznik kursu Euro, promocje targowe, specjalne ceny i inne oferty przedstawiane jako okazje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-zmniejszyc-koszty-druku-uv,9276,artykul.html

Ważną rolę odgrywa tutaj właściwe rozpoznanie oferty, ponieważ za tzw. okazyjną cenę możemy uzyskać wzrost kosztów wydruku. Wiele producentów używa np. tuszy z czipem. Zdaniem firmy TeleTRADE oferującej drukarki NEO UV-LED Evolution jest to często stosowany zabieg przy urządzeniach wielkoformatowych z "górnej półki". Wygląda to tak że kupujemy "fajną" drukarkę UV, a dodatkowo otrzymujemy smycz w postaci obowiązkowego kontraktu na zakup tuszy+czipu. TeleTRADE przestrzega przed takimi rozwiązaniami: w dłuższym czasie będziecie drukowali coraz więcej materiałów, zużycie tuszy będzie rosło i nagle może się okazać, że w ciągu kilku miesięcy możemy "na czysto" zaoszczędzić na nową maszynę. Z czysto ekonomicznego punktu korzystniejsze jest kupno maszyny drukującej z systemem ciągłego zasilania pigmentem, niż zastosowanie przestarzałego systemu kaset lub pojemników z czipem. Oczywiście w większości przypadków tusze "z litra" są wiele tańsze niż czip + mała kasetka z farbą. Zyskujemy podwójnie, może się bowiem okazać, że konkurencja wytwarza lepszej jakości tusze i jako właściciel możemy zdecydować się na zmianę dostawcy mediów.

Następną kwestią pozostaje koszt obsługi serwisowej, ale o tym i innych ciekawostkach w maszynie drukującej NEO UV-LED Evolution w następnym artykule.

Źródło: TeleTRADE


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: UV-LED

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy kobiety i mężczyźni widzą... inaczej?
Powszechnie uważa się, że mężczyźni rozróżniają o wiele mniej kolorów niż kobiety. Jednym ze schorzeń, które częściej przypisuje się mężczyznom jest daltonizm, czyli upośledzenie zdolności rozpoznawania barw. Jakie jest źródło tej choroby? Czy rzeczywiście cierpią na nią głównie mężczyźni? Na te pytania odpowiada Małgorzata...
Ile warta jest dobra reklama?
Kiedy mówimy o promocji firmy, nasuwa nam się myśl: reklama w telewizji lub bilbordy. Świadome kształtowanie wizerunku firmy to coraz ważniejszy aspekt jej obecności w przestrzeni publicznej. Jaka jest prawdziwa wartość dobrze dobranych narzędzi reklamowych i co wziąć pod uwagę przy planowaniu kampanii?
Sprzedaż sezonowa – wszystko, co musisz o niej wiedzieć
Branża e-commerce stale szuka i znajduje kolejne powody, które napędzają koniunkturę sprzedaży online. Black Friday czy Cyber Monday to początek zakupowego szaleństwa, jakie towarzyszy nam w listopadzie i grudniu. Jak wykorzystać ten czas, aby zwiększyć sprzedaż i pozyskać nowych klientów?
„Słodkie lisa ucha berety” – unikalne cechy marki w  komunikacji Aliexpress
Zakupy na AliExpress to doświadczenie niespotykane w innych sklepach internetowych. Współtworzone jest na równi przez markę, sam serwis, jego jedyny w swoim rodzaju interfejs, kolosalną bazę produktów, sposób dostawy oraz samych użytkowników. Jak AliExpress wykorzystuje to w swojej komunikacji w mediach społecznościowych?
Jak aranżacja biura zwiększa efektywność pracowników?
Przeprowadzka do nowej siedziby to szansa na modyfikacje kultury i stylu pracy w firmie – wynika najnowszego raportu pt. „Lepiej niż w domu. Jak zadbać o komfortowe i twórcze środowisko pracy”, opracowanego przez Well.hr, Colliers International i PwC. Publikacja zawiera inspiracje, jak poprzez aranżację przestrzeni wpływać na styl i kulturę pracy, oraz opisuje...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764