logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Porada: Jak zmniejszyć koszty druku UV?

  PR 26.07.2009, przeczytano 9666 razy

Każdy potencjalny nabywca urządzenia drukującego, boryka się z kłopotem właściwego wyboru urządzenia dla swoich potrzeb. Na rynku jest wiele kuszących propozycji zakupu, mamy do wyboru: rabat 50% na drukarkę, gratisowe dofinansowanie, atrakcyjny przelicznik kursu Euro, promocje targowe, specjalne ceny i inne oferty przedstawiane jako okazje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porada%3A-jak-zmniejszyc-koszty-druku-uv,9276,artykul.html

Ważną rolę odgrywa tutaj właściwe rozpoznanie oferty, ponieważ za tzw. okazyjną cenę możemy uzyskać wzrost kosztów wydruku. Wiele producentów używa np. tuszy z czipem. Zdaniem firmy TeleTRADE oferującej drukarki NEO UV-LED Evolution jest to często stosowany zabieg przy urządzeniach wielkoformatowych z "górnej półki". Wygląda to tak że kupujemy "fajną" drukarkę UV, a dodatkowo otrzymujemy smycz w postaci obowiązkowego kontraktu na zakup tuszy+czipu. TeleTRADE przestrzega przed takimi rozwiązaniami: w dłuższym czasie będziecie drukowali coraz więcej materiałów, zużycie tuszy będzie rosło i nagle może się okazać, że w ciągu kilku miesięcy możemy "na czysto" zaoszczędzić na nową maszynę. Z czysto ekonomicznego punktu korzystniejsze jest kupno maszyny drukującej z systemem ciągłego zasilania pigmentem, niż zastosowanie przestarzałego systemu kaset lub pojemników z czipem. Oczywiście w większości przypadków tusze "z litra" są wiele tańsze niż czip + mała kasetka z farbą. Zyskujemy podwójnie, może się bowiem okazać, że konkurencja wytwarza lepszej jakości tusze i jako właściciel możemy zdecydować się na zmianę dostawcy mediów.

Następną kwestią pozostaje koszt obsługi serwisowej, ale o tym i innych ciekawostkach w maszynie drukującej NEO UV-LED Evolution w następnym artykule.

Źródło: TeleTRADE


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: UV-LED

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wkłady – część 1.

Publikacje książkowe (7): Wkłady – część 1.

Nie szata zdobi czło­wieka, ani okładka książkę. Trudno zgo­dzić się z tym stwier­dze­niem, a jed­nak w obu przy­pad­kach to, co naprawdę war­to­ściowe i trwałe, ukryte jest pod zewnętrzną, wysta­wioną na publiczny widok powłoką i zapra­sza nas do spo­tka­nia ze sobą, na zupeł­nie innym pozio­mie. Nawet naj­pięk­niej wyko­nana okładka, nie...
Nowa definicja znaku towarowego – koniec wymogu graficznej przedstawialności
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii (MPiT) poinformowało, że Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację prawa własności przemysłowej. Jedną z najważniejszych zmian wprowadzonych przez nowelę jest nowa definicja znaku towarowego. Zgodnie z nową definicją, znakiem towarowym może być każde oznaczenie, umożliwiające odróżnienie towarów jednego...
Wielkanocne zwyczaje w wydaniu out-of-home
Wielkanoc to jedno z dwóch największych wydarzeń w roku, zaraz po Bożym Narodzeniu, które znacząco wpływa na wzrost sprzedaży detalicznej. Jak zatem wykorzystać ten czas na promowanie swoich produktów i usług? Poniżej przykłady, jak robią to liderzy w branży.
Marketing dotykowy – jak go stosować?
Dotyk to najbardziej pobudzający zmysł, który uzupełnia, a w niektórych przypadkach wręcz zastępuje wzrok. Klientom powinniśmy umożliwić fizyczny kontakt z towarem. Dzięki temu, będą mogli poczuć się jego właścicielami jeszcze przed zakupem. Coraz więcej marek zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest udostępnienie konsumentowi możliwości dotknięcia...
VOD przyszłością cyfrowej reklamy
Obecnie 70% osób w wieku od 18 do 34 lat ogląda telewizję w Internecie. Tylko 33% z nich przyznaje, że zdarza im się oglądać program w telewizji na żywo. Dotyczy to głównie ważnych wydarzeń, np. sportowych. To wyraźny znak, że tradycyjna telewizja za kilka lat przeniesie się do cyfrowego świata na dobre.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764