logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Jak zmniejszyć koszty druku UV?

  PR 26.07.2009, przeczytano 9710 razy

Każdy potencjalny nabywca urządzenia drukującego, boryka się z kłopotem właściwego wyboru urządzenia dla swoich potrzeb. Na rynku jest wiele kuszących propozycji zakupu, mamy do wyboru: rabat 50% na drukarkę, gratisowe dofinansowanie, atrakcyjny przelicznik kursu Euro, promocje targowe, specjalne ceny i inne oferty przedstawiane jako okazje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-zmniejszyc-koszty-druku-uv,9276,artykul.html

Ważną rolę odgrywa tutaj właściwe rozpoznanie oferty, ponieważ za tzw. okazyjną cenę możemy uzyskać wzrost kosztów wydruku. Wiele producentów używa np. tuszy z czipem. Zdaniem firmy TeleTRADE oferującej drukarki NEO UV-LED Evolution jest to często stosowany zabieg przy urządzeniach wielkoformatowych z "górnej półki". Wygląda to tak że kupujemy "fajną" drukarkę UV, a dodatkowo otrzymujemy smycz w postaci obowiązkowego kontraktu na zakup tuszy+czipu. TeleTRADE przestrzega przed takimi rozwiązaniami: w dłuższym czasie będziecie drukowali coraz więcej materiałów, zużycie tuszy będzie rosło i nagle może się okazać, że w ciągu kilku miesięcy możemy "na czysto" zaoszczędzić na nową maszynę. Z czysto ekonomicznego punktu korzystniejsze jest kupno maszyny drukującej z systemem ciągłego zasilania pigmentem, niż zastosowanie przestarzałego systemu kaset lub pojemników z czipem. Oczywiście w większości przypadków tusze "z litra" są wiele tańsze niż czip + mała kasetka z farbą. Zyskujemy podwójnie, może się bowiem okazać, że konkurencja wytwarza lepszej jakości tusze i jako właściciel możemy zdecydować się na zmianę dostawcy mediów.

Następną kwestią pozostaje koszt obsługi serwisowej, ale o tym i innych ciekawostkach w maszynie drukującej NEO UV-LED Evolution w następnym artykule.

Źródło: TeleTRADE


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: UV-LED

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

2 minuty, aby zrobić wrażenie na kliencie
W świecie szybko zbywalnych dóbr konsumpcyjnych szybkość, cena i wygoda są kluczowymi czynnikami, gdy chodzi o pozyskiwanie klientów przez sklep lub supermarket oraz zadbanie o ich zadowolenie. Nie jest tajemnicą, że rynek sprzedaży detalicznej zmaga się z trudnościami. Sklep ma tylko 2 minuty, aby zrobić wrażenie na kliencie1. Odliczanie rozpoczyna się od momentu...
Above and Beyond. Polskie studia kreatywne projektują wystawę astronomiczną
10 kwietnia 2019 roku w obserwatorium astronomicznym w Lejdzie w Holandii zainaugurowana została nowa wystawa Above and Beyond: Making Sense Of The Universe For 100 Years. Ekspozycję otworzył John Grunsfeld, astronauta NASA oraz nowojorska blogerka Maria Popova, autorka znanego bloga Brain Pickings.
Największym błędem w komunikacji jest jej brak. Marki są jednak coraz bardziej świadome, jak bardzo jest ważna i podejmują próby komunikowania się z odbiorcami. Czy robią to wystarczająco dobrze? Poznaj 5 najczęstszych błędów, które występują w komunikacji marek z sektora B2B.
4 mity związane z biznesowymi materiałami drukowanymi
Firmy masowo drukują katalogi produktowe, raporty czy zestawienia roczne. Brak zrozumienia konsumenta i nieznajomość technologii drukarskich często sprawia, że publikacje te nie przynoszą oczekiwanych korzyści. Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez osoby odpowiedzialne za materiały drukowane?
3 argumenty za wymianą drukarki biurowej
Wiele osób traktuje wymianę drukarki jako konieczność dyktowaną popsuciem się starego sprzętu. Skoro działa, to po co kupować nową? To duży błąd. Wykorzystywanie przestarzałego urządzenia w firmie może spowodować duże straty, wielokrotnie przekraczające cenę nowej drukarki. Oto kilka powodów dlaczego warto zastanowić się nad wymianą wysłużonego kombajnu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764