logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Kontrola zużycia silników w ploterach Roland CX300, CX400 i CX500

   13.12.2009, przeczytano 6594 razy

Plotery tnące Roland serii CX 300,400,500 i nowsze maja silniki o określonej żywotność (tak jak każdy ploter wyposażony w silnik szczotkowy z encoderem ustalającym jego ruch) - da się odczytać ich zużycie i przebieg w menu serwisowym. Należy o tym pamiętać i kontrolować ich stan.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kontrola-zuzycia-silnikow-w-ploterach-roland-cx300%2C-cx400-i-cx500-,9926,artykul.html

Brak konserwacji plotera w serwisie w odpowiednim momencie (w praktyce co najmniej co 2 lata wykonanie prawdziwego przeglądu i czyszczenia całego plotera oraz kontroli stanu silników i ewentualnej wymiany zużytych elementów ) może doprowadzić do spalenia układów sterujących znajdujących się na płycie głównej.


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: CezaryBusko

(Cezary Buśko)

CezaryBusko o sobie:

Od 1997 roku zajmuję się serwisowaniem ploterów tnących, drukujących i grawerujących Roland przez kilka lat pracy w firmie PolCom Polska przekształconej potem w Epcot Polska. Zajmowałem się ploterami ENCAD, Summagraphics, XEROX. Do 2002 roku byłem jedyną osobą, która miała pod opieką serwisową wszystkie sprzedane w Polsce przez autoryzowana sieć dystrybucji plotery Rolanda i większą część skanerów wielkoformatowych Contex. Przez rok pracowałem w OCE Polska zajmując się tam ploterami i skanerami.

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy memy podlegają prawu autorskiemu?
Autorem pojęcia „mem” jest najprawdopodobniej Richard Dawkins – brytyjski teoretyk ewolucji biologicznej, związany z Uniwersytetem Oxfordzkim. W morzu definicji, najbardziej intrygująca jest ta, mówiąca że „mem” to „podstawowa jednostka informacji kulturowej, która, podobnie do genów, powiela się, mutuje i podlega działaniu doboru naturalnego” 1 Kto by...
Content marketing w social mediach – o czym warto pamiętać?
Jednym z największych mitów na temat content marketingu jest przekonanie, że metoda ta ogranicza się jedynie do tworzenia artykułów blogowych. Tymczasem, popularnym miejscem rozpowszechniania wartościowych treści są m.in. social media. Od dłuższego czasu cieszą się one niesłabnącą popularnością ze strony marketerów, którzy włączają je do systemu...
Gen Z - być offline w świecie, w którym króluje online
O pokoleniu Z mówi się, że telefon w dłoni trzymają nieustająco. Ale czy nie jest tak, że opinię wyrabiamy sobie na podstawie jednostkowych zaobserwowanych przypadków? Z badań przeprowadzonych przez Dentsu Aegis Network Polska oraz infuture hatalska foresight institute na potrzebę raportu Gen Z. Jak zrozumieć dziś pokolenie jutra wynika, że większość ankietowanych...
Aż 70% marketerów nie wie jak zmierzyć efektywność swoich kampanii content marketingowych. Czy oznacza to, że 70% budżetów jest zmarnowanych? Co gorsza, więcej niż połowa z nich przyznaje, że nie dostrzega tego, by ich działania miały wpływ na przychody firmy - wynika z raportu “Content Fitness Report” przygotowanego przez PAN Communications. Jednak nie wszystko stracone, z...
Ponad 3 razy więcej leadów przy 5-krotnie mniejszych wydatkach – taki wynik biznesowy osiągnęła kampania Facebook Ads prowadzona przez Bluerank dla Promedica24. Facebook właśnie opublikował studium przypadku tej kampanii jako ciekawy przykład sukcesu biznesowego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764