logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Porada: Niestandardowe działania promocyjne db kredyt

  PR 19.09.2008, przeczytano 5836 razy

Cykl eventów organizowanych pod hasłem „Straż miejska” to jeden z pomysłów na promocję db kredytu gotówkowego bez zaświadczeń. Podczas akcji wykorzystywane będą – wzorowane na ubiorach strażników miejskich – zestawy czapek i kamizelek z logo db kredyt, znaki zakazu oraz mandaty w formie „dobrego pouczenia kredytowego”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/porada%3A-niestandardowe-dzialania-promocyjne-db-kredyt,7856,artykul.html

Do końca października, w ramach nowej promocji „Zapraszamy po gotówkę bez zaświadczeń” można otrzymać db kredyt gotówkowy lub konsolidacyjny na podstawie wystawionego przez pracodawcę formularza PIT-11. Jest to uproszczenie procedury obliczania zdolności kredytowej oraz przyznawania kredytobiorcy środków pieniężnych. Bank nie wymaga żadnych innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie czy wysokość zarobków. Na podstawie PIT-11 można uzyskać zarówno kredyt gotówkowy, jak i konsolidacyjny.
Promocja trwa od 1 września do 31 października 2008 r.

Oprócz eventów pod hasłem „Straż miejska”, które będą akcentować „zakaz” przynoszenia zaświadczeń o zarobkach do placówki db kredyt akcja promocyjna obejmie emisje reklam w telegazetach (TVP, TVN, Polsat, Mango, TVN7, TV4), prasie (m.in. Fakt oraz TV Guide’y) oraz Internecie (e-mailing, boksy sponsorowane m.in. na portalu www.nasza-klasa.pl).

Za zakup mediów odpowiada OMD Macroscope

Źródło: Deutsche Bank PBC S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wkłady – część 1.

Publikacje książkowe (7): Wkłady – część 1.

Nie szata zdobi czło­wieka, ani okładka książkę. Trudno zgo­dzić się z tym stwier­dze­niem, a jed­nak w obu przy­pad­kach to, co naprawdę war­to­ściowe i trwałe, ukryte jest pod zewnętrzną, wysta­wioną na publiczny widok powłoką i zapra­sza nas do spo­tka­nia ze sobą, na zupeł­nie innym...
Nowa definicja znaku towarowego – koniec wymogu graficznej przedstawialności
Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii (MPiT) poinformowało, że Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację prawa własności przemysłowej. Jedną z najważniejszych zmian wprowadzonych przez nowelę jest nowa definicja znaku towarowego. Zgodnie z nową definicją, znakiem towarowym może być każde oznaczenie, umożliwiające odróżnienie towarów jednego...
Wielkanocne zwyczaje w wydaniu out-of-home
Wielkanoc to jedno z dwóch największych wydarzeń w roku, zaraz po Bożym Narodzeniu, które znacząco wpływa na wzrost sprzedaży detalicznej. Jak zatem wykorzystać ten czas na promowanie swoich produktów i usług? Poniżej przykłady, jak robią to liderzy w branży.
Marketing dotykowy – jak go stosować?
Dotyk to najbardziej pobudzający zmysł, który uzupełnia, a w niektórych przypadkach wręcz zastępuje wzrok. Klientom powinniśmy umożliwić fizyczny kontakt z towarem. Dzięki temu, będą mogli poczuć się jego właścicielami jeszcze przed zakupem. Coraz więcej marek zdaje sobie sprawę z tego, jak ważne jest udostępnienie konsumentowi możliwości dotknięcia...
VOD przyszłością cyfrowej reklamy
Obecnie 70% osób w wieku od 18 do 34 lat ogląda telewizję w Internecie. Tylko 33% z nich przyznaje, że zdarza im się oglądać program w telewizji na żywo. Dotyczy to głównie ważnych wydarzeń, np. sportowych. To wyraźny znak, że tradycyjna telewizja za kilka lat przeniesie się do cyfrowego świata na dobre.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764