logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Niestandardowe działania promocyjne db kredyt

  PR 19.09.2008, przeczytano 6177 razy

Cykl eventów organizowanych pod hasłem „Straż miejska” to jeden z pomysłów na promocję db kredytu gotówkowego bez zaświadczeń. Podczas akcji wykorzystywane będą – wzorowane na ubiorach strażników miejskich – zestawy czapek i kamizelek z logo db kredyt, znaki zakazu oraz mandaty w formie „dobrego pouczenia kredytowego”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niestandardowe-dzialania-promocyjne-db-kredyt,7856,artykul.html

Do końca października, w ramach nowej promocji „Zapraszamy po gotówkę bez zaświadczeń” można otrzymać db kredyt gotówkowy lub konsolidacyjny na podstawie wystawionego przez pracodawcę formularza PIT-11. Jest to uproszczenie procedury obliczania zdolności kredytowej oraz przyznawania kredytobiorcy środków pieniężnych. Bank nie wymaga żadnych innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie czy wysokość zarobków. Na podstawie PIT-11 można uzyskać zarówno kredyt gotówkowy, jak i konsolidacyjny.
Promocja trwa od 1 września do 31 października 2008 r.

Oprócz eventów pod hasłem „Straż miejska”, które będą akcentować „zakaz” przynoszenia zaświadczeń o zarobkach do placówki db kredyt akcja promocyjna obejmie emisje reklam w telegazetach (TVP, TVN, Polsat, Mango, TVN7, TV4), prasie (m.in. Fakt oraz TV Guide’y) oraz Internecie (e-mailing, boksy sponsorowane m.in. na portalu www.nasza-klasa.pl).

Za zakup mediów odpowiada OMD Macroscope

Źródło: Deutsche Bank PBC S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764