logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Niestandardowe działania promocyjne db kredyt

  PR 19.09.2008, przeczytano 5858 razy

Cykl eventów organizowanych pod hasłem „Straż miejska” to jeden z pomysłów na promocję db kredytu gotówkowego bez zaświadczeń. Podczas akcji wykorzystywane będą – wzorowane na ubiorach strażników miejskich – zestawy czapek i kamizelek z logo db kredyt, znaki zakazu oraz mandaty w formie „dobrego pouczenia kredytowego”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/niestandardowe-dzialania-promocyjne-db-kredyt,7856,artykul.html

Do końca października, w ramach nowej promocji „Zapraszamy po gotówkę bez zaświadczeń” można otrzymać db kredyt gotówkowy lub konsolidacyjny na podstawie wystawionego przez pracodawcę formularza PIT-11. Jest to uproszczenie procedury obliczania zdolności kredytowej oraz przyznawania kredytobiorcy środków pieniężnych. Bank nie wymaga żadnych innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie czy wysokość zarobków. Na podstawie PIT-11 można uzyskać zarówno kredyt gotówkowy, jak i konsolidacyjny.
Promocja trwa od 1 września do 31 października 2008 r.

Oprócz eventów pod hasłem „Straż miejska”, które będą akcentować „zakaz” przynoszenia zaświadczeń o zarobkach do placówki db kredyt akcja promocyjna obejmie emisje reklam w telegazetach (TVP, TVN, Polsat, Mango, TVN7, TV4), prasie (m.in. Fakt oraz TV Guide’y) oraz Internecie (e-mailing, boksy sponsorowane m.in. na portalu www.nasza-klasa.pl).

Za zakup mediów odpowiada OMD Macroscope

Źródło: Deutsche Bank PBC S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

4 mity związane z biznesowymi materiałami drukowanymi
Firmy masowo drukują katalogi produktowe, raporty czy zestawienia roczne. Brak zrozumienia konsumenta i nieznajomość technologii drukarskich często sprawia, że publikacje te nie przynoszą oczekiwanych korzyści. Jakie są najczęstsze błędy popełniane przez osoby odpowiedzialne za materiały drukowane?
3 argumenty za wymianą drukarki biurowej
Wiele osób traktuje wymianę drukarki jako konieczność dyktowaną popsuciem się starego sprzętu. Skoro działa, to po co kupować nową? To duży błąd. Wykorzystywanie przestarzałego urządzenia w firmie może spowodować duże straty, wielokrotnie przekraczające cenę nowej drukarki. Oto kilka powodów dlaczego warto zastanowić się nad wymianą wysłużonego kombajnu.
Noc Muzeów i własna siedziba w akcji promocyjnej Laveo
Łódzka marka Laveo jest producentem wysokiej klasy armatury łazienkowej i kuchennej. Prowadzone przez markę działania komunikacyjne opierają się na promowaniu dobrego designu i edukowaniu obiorców w zakresie tworzenia nowoczesnych, ale też funkcjonalnych aranżacji wnętrz. Marka skupia się na działaniach produktowych, jak też pozycjonowaniu swoich ekspertów. Czasami warto jednak...
Klasyfikacja opraw – część 2.

Publikacje książkowe (10): Klasyfikacja opraw – część 2.

Dzi­siej­szym felie­to­nem zamy­kamy cykl arty­ku­łów poświę­co­nych publi­ka­cjom książ­ko­wym. Koń­czymy prze­rwany tydzień temu wątek wykle­jek w opra­wach zło­żo­nych, a pozo­stały czas jaki zde­cy­do­wa­li­ście się prze­zna­czyć na tę cho­chli­kową lek­turę,  wypeł­nimy Wam pre­zen­ta­cją naj­cie­kaw­szych pro­jek­tów...
Jak działa reklama w Internecie? Rozmowa z Maciejem Zawadzińskim
Czy to my kupujemy w Internecie, czy nas kupują? Kto i z kim handluje naszymi danymi? Czy powinniśmy się tego obawiać? Jak zapytać, żeby dostać odpowiedź kto i co o nas wie?
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764