logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poradnik: Jak skutecznie sprzedawać w internecie?

  PR 03.07.2012, przeczytano 2675 razy

W branży e-commerce czekają jeszcze duże pieniądze do wzięcia. Serwis Interaktywnie.com podpowiada przedsiębiorcom, jak po nie sięgnąć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poradnik%3A-jak-skutecznie-sprzedawac-w-internecie,16002,artykul.html

Handel internetowy jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się branż. W polskiej sieci działają już tysiące sklepów, a mimo to na tym perspektywicznym rynku ciągle jest miejsce dla nowych podmiotów. Dwie trzecie polskich internautów robi zakupy nie wstając od komputera. Bo jest szybciej, taniej i wygodniej. Oferta tez jest większa niż w tradycyjnych sklepach.

Prawie połowa Polaków w wieku 16-34 lata deklaruje, że w internecie kupuje. Mężczyźni, zdecydowanie wyraźniej niż kobiety, zwracają uwagę na jakość produktów. Panie chętniej dadzą się skusić niższej cenie. Nie zależy im z kolei tak bardzo na szybkich zakupach, a raczej na przyjemnym spędzeniu czasu - pisze Interaktywnie.com w poradniku.

Autorzy publikacji - specjaliści branży internetowej, praktycy i dziennikarze portali Interaktywnie.com i Money.pl - radzą, jak stworzyć dobry, przyjazny użytkownikom sklep internetowy. Podpowiadają też, jak skutecznie promować go w sieci: jak pozyskiwać klientów z Google czy z porównywarek cen, jak budować wizerunek, jak wykorzystać potencjał Allegro i Facebooka do promocji sprzedaży.

Pełna wersja raportu: http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/raporty-interaktywnie-com/poradnik-interaktywnie-com-jak-skutecznie-sprzedawac-przez-internet-23739

Źródło: Interaktywnie.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764