logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poradnik: Skuteczne działania w mediach społecznościowych

  PR 09.08.2019, przeczytano 468 razy
ilustracjastrzałka

Newspoint przygotował poradnik „Skuteczne działania w social media” dla każdego marketera prowadzącego działania promocyjne na platformach social media. W 8 rozdziałach zostały zawarte porady mające na celu poprawne zdefiniowanie celów i KPI, zwiększenie skuteczności, polepszenie widoczności, prowadzenie systematycznej analityki i pomiaru efektów, poprawę spraw organizacyjnych i ustalenie polityki bezpieczeństwa. E-book został okraszony poradami ekspertów branżowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poradnik%3A-skuteczne-dzialania-w-mediach-spolecznosciowych,383533,artykul.html

Numerem jeden w całkowitym budżecie na działania online, przeprowadzane przez polskich marketerów w 2018 roku, były media społecznościowe, które stanowiły blisko 23%. Ponad 21% trafia na rzecz SEO, a ponad 19% na SEM. Większość marketerów biorących udział w badaniu wskazała, że wydatki na media społecznościowe (ponad 58% wskazań), SEO (ponad 54%), content marketing (blisko 50%) oraz SEM (blisko 48%) w przyszłości także będą rosły.

Coraz większe budżety i koncentracja na social media powodują, że na znaczeniu zyskują też określenie celu, strategii i pomiar wybranych wskaźników ich analiza oraz raportowanie. Kierowanie się na każdym etapie eksperckimi radami to już nie tylko dobra praktyka, ale coraz mocniej „must have” każdej osoby odpowiadającej za promocję i reklamę marki w social media. Z takim poradami wychodzi Newspoint i jego eksperci.

W poradniku „Skuteczne działania w social media” można znaleźć wskazówki dotyczące:

  • celu obecności w social media (co marka chce zyskać pojawiając się w social media?),
  • dostosowaniu formatów grafik (wstawianie obrazków w złych proporcjach czy rozdzielczościach powoduje utratę ich jakości albo wyświetlanie się tylko części obrazka),
  • ustalania KPI zgodnie z modelem SMART,
  • stosowania wezwań do działania (tzw. Call To Action),
  • analizowania źródeł leadów (lepiej inwestować w efektywniejsze platformy społecznościowe),
  • ustalenia polityki organizacyjnej (dostosowanie i koordynacja pracy wszystkich działów, które mają styczność z social media),
  • analizowania trendów branżowych,
  • monitoringu konkurencji.

Poradnik „Skuteczne działania w social media” można pobrać pod podaniu adresu e-mail z: https://www.newspoint.pl/poradnik-skuteczne-social-media/

Źródło: Newspoint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport na temat zarządzania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych już na rynku
Na rynku ukazał się raport zatytułowany „Zarządzanie kryzysem wizerunkowym z perspektywy agencji public relations”. Publikacja jest efektem badania przeprowadzonego na grupie wiodących podmiotów doradczych w Polsce przez agencję Exacto we współpracy ze Związkiem Firm Public Relations. Raport jest dostępny bezpłatnie do pobrania na stronie Kongresu...
Raport na temat zarządzania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych
Na rynku ukazał się raport zatytułowany „Zarządzanie kryzysem wizerunkowym z perspektywy agencji public relations”. Publikacja jest efektem badania przeprowadzonego na grupie wiodących podmiotów doradczych w Polsce przez agencję Exacto we współpracy ze Związkiem Firm Public Relations. Raport jest dostępny bezpłatnie do pobrania na stronie Kongresu...
Aplikacje mobilne. Nowy raport Spicy Mobile dla twórców i wydawców
Na rynku jest już dostępny raport „Aplikacje mobilne” – jedyne w swoim rodzaju kompendium wiedzy dla wszystkich zainteresowanych projektowaniem, promocją i monetyzacją aplikacji mobilnych. Wraz z nim agencja Spicy Mobile ogłasza wydanie pierwszej w Polsce trylogii poświęconej marketingowi mobilnemu.
Eileen Gray. Dom pod słońcem
Opowieść o życiu i twórczości niezwykłej kobiety – ikony modernistycznego designu początku XX wieku, projektantki kultowych mebli. Jej życie prywatne było pełne zawirowań, tak samo, jak i kariera.
Z bliska / Z daleka: murale, graffiti, neony i typografia Poznania
68 punktów z muralami i graffiti, 17 działających reklam neonowych oraz 9 starych szyldów i napisów reklamowych. Tak w skrócie można podsumować 3. edycję mapy "Z bliska / Z daleka". Polsko-angielski przewodnik po poznańskim street-arcie to aż 94 powody,  by wyjść z domu i odkryć zupełnie nowe oblicze miasta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764