logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poradnik: Skuteczne działania w mediach społecznościowych

  PR 09.08.2019, przeczytano 388 razy
ilustracjastrzałka

Newspoint przygotował poradnik „Skuteczne działania w social media” dla każdego marketera prowadzącego działania promocyjne na platformach social media. W 8 rozdziałach zostały zawarte porady mające na celu poprawne zdefiniowanie celów i KPI, zwiększenie skuteczności, polepszenie widoczności, prowadzenie systematycznej analityki i pomiaru efektów, poprawę spraw organizacyjnych i ustalenie polityki bezpieczeństwa. E-book został okraszony poradami ekspertów branżowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poradnik%3A-skuteczne-dzialania-w-mediach-spolecznosciowych,383533,artykul.html

Numerem jeden w całkowitym budżecie na działania online, przeprowadzane przez polskich marketerów w 2018 roku, były media społecznościowe, które stanowiły blisko 23%. Ponad 21% trafia na rzecz SEO, a ponad 19% na SEM. Większość marketerów biorących udział w badaniu wskazała, że wydatki na media społecznościowe (ponad 58% wskazań), SEO (ponad 54%), content marketing (blisko 50%) oraz SEM (blisko 48%) w przyszłości także będą rosły.

Coraz większe budżety i koncentracja na social media powodują, że na znaczeniu zyskują też określenie celu, strategii i pomiar wybranych wskaźników ich analiza oraz raportowanie. Kierowanie się na każdym etapie eksperckimi radami to już nie tylko dobra praktyka, ale coraz mocniej „must have” każdej osoby odpowiadającej za promocję i reklamę marki w social media. Z takim poradami wychodzi Newspoint i jego eksperci.

W poradniku „Skuteczne działania w social media” można znaleźć wskazówki dotyczące:

  • celu obecności w social media (co marka chce zyskać pojawiając się w social media?),
  • dostosowaniu formatów grafik (wstawianie obrazków w złych proporcjach czy rozdzielczościach powoduje utratę ich jakości albo wyświetlanie się tylko części obrazka),
  • ustalania KPI zgodnie z modelem SMART,
  • stosowania wezwań do działania (tzw. Call To Action),
  • analizowania źródeł leadów (lepiej inwestować w efektywniejsze platformy społecznościowe),
  • ustalenia polityki organizacyjnej (dostosowanie i koordynacja pracy wszystkich działów, które mają styczność z social media),
  • analizowania trendów branżowych,
  • monitoringu konkurencji.

Poradnik „Skuteczne działania w social media” można pobrać pod podaniu adresu e-mail z: https://www.newspoint.pl/poradnik-skuteczne-social-media/

Źródło: Newspoint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Siła personalizacji - ostatnie wydanie OOH magazine z 8 okładkami
Trzeci w tym roku numer OOH magazine to wyjątkowe wydanie. Zawiera nie tylko katalog targowy przygotowany specjalnie na FestiwalMarketingu.pl, ale też spectrum propozycji marketingowych, wywiady z dyrektorami marketingu uznanych marek i ciekawe propozycje na nadchodzący sezon bożonarodzeniowy.
Reklama porównawcza – jak ją stworzyć, by była zgodna z prawem?
Słynne potyczki reklamowe Coca-Coli i Pepsi czy McDonald’s i Burger Kinga często opierają się na koncepcji reklamy porównawczej, która w mniej lub bardziej jednoznaczny sposób zestawia produkty konkurencyjnych firm i wskazuje na przewagę jednego brandu nad drugim. W wielu krajach (w tym w Polsce) reklama porównawcza może stanowić czyn nieuczciwej...
Nowy numer OOH magazine już na rynku
Na rynek trafił już najnowszy numer OOH magazine, niebawem pojawi się na biurkach marketingowców w całej Polsce. Z jego zawartością będzie można zapoznać się także 18 i 19 września podczas targów reklamy FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXXI Warszawa.
Nowy Raport Dostawców z katalogiem targowym już na rynku
Kolejny Raport, który ukazał się na rynku, to jednocześnie katalog targowy największej w drugiej połowie roku imprezy branżowej – FestiwalDruku.pl. Na kolejnych stronach magazynu znajduje się szerokie kompendium informacji i zestawienie dostawców mediów i maszyn sektora poligrafii reklamowej. A na żywo będzie ich można spotkać już 18-19 września w EXPO XXI Warszawa.
E-book: Jak zbudować międzynarodową platformę e-commerce?
Według danych Eurostatu w 2018 roku aż 87 proc. obywateli UE korzystało z internetu, a z tej grupy 69 proc. dokonało tam zakupów. W efekcie e-konsumenci stanowią już 60 proc. mieszkańców krajów Wspólnoty, a co trzecia osoba w Unii kupuje poza krajem zamieszkania. Zdaniem firmy technologicznej e-point, obecna faza rozwoju e-commerce w Europie to najlepszy czas...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764