logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poradnik: Skuteczne działania w mediach społecznościowych

  PR 09.08.2019, przeczytano 1050 razy
ilustracjastrzałka

Newspoint przygotował poradnik „Skuteczne działania w social media” dla każdego marketera prowadzącego działania promocyjne na platformach social media. W 8 rozdziałach zostały zawarte porady mające na celu poprawne zdefiniowanie celów i KPI, zwiększenie skuteczności, polepszenie widoczności, prowadzenie systematycznej analityki i pomiaru efektów, poprawę spraw organizacyjnych i ustalenie polityki bezpieczeństwa. E-book został okraszony poradami ekspertów branżowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poradnik%3A-skuteczne-dzialania-w-mediach-spolecznosciowych,383533,artykul.html

Numerem jeden w całkowitym budżecie na działania online, przeprowadzane przez polskich marketerów w 2018 roku, były media społecznościowe, które stanowiły blisko 23%. Ponad 21% trafia na rzecz SEO, a ponad 19% na SEM. Większość marketerów biorących udział w badaniu wskazała, że wydatki na media społecznościowe (ponad 58% wskazań), SEO (ponad 54%), content marketing (blisko 50%) oraz SEM (blisko 48%) w przyszłości także będą rosły.

Coraz większe budżety i koncentracja na social media powodują, że na znaczeniu zyskują też określenie celu, strategii i pomiar wybranych wskaźników ich analiza oraz raportowanie. Kierowanie się na każdym etapie eksperckimi radami to już nie tylko dobra praktyka, ale coraz mocniej „must have” każdej osoby odpowiadającej za promocję i reklamę marki w social media. Z takim poradami wychodzi Newspoint i jego eksperci.

W poradniku „Skuteczne działania w social media” można znaleźć wskazówki dotyczące:

  • celu obecności w social media (co marka chce zyskać pojawiając się w social media?),
  • dostosowaniu formatów grafik (wstawianie obrazków w złych proporcjach czy rozdzielczościach powoduje utratę ich jakości albo wyświetlanie się tylko części obrazka),
  • ustalania KPI zgodnie z modelem SMART,
  • stosowania wezwań do działania (tzw. Call To Action),
  • analizowania źródeł leadów (lepiej inwestować w efektywniejsze platformy społecznościowe),
  • ustalenia polityki organizacyjnej (dostosowanie i koordynacja pracy wszystkich działów, które mają styczność z social media),
  • analizowania trendów branżowych,
  • monitoringu konkurencji.

Poradnik „Skuteczne działania w social media” można pobrać pod podaniu adresu e-mail z: https://www.newspoint.pl/poradnik-skuteczne-social-media/

Źródło: Newspoint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Werbe!Punkt zadebiutował na rynku niemieckim
Pierwszy numer Werbe!Punkt trafil już na biurka 5000 aktywnych agencji reklamowych i dystrybutorów w Niemczech. Jesteśmy przekonani, że to wydawnictwo stanie się cennym źródłem wiedzy i inspiracji dla wszystkich zaangażowanych w świat reklamy.
Short social video i budowanie obecności marki w mediach społecznościowych
150 miliardów dolarów rocznie – tyle w 2028 roku mają wynosić rosnące systematycznie nakłady na reklamy w formie short videos[1]. Wprowadzone przez TikTok krótkie filmy kręcone w orientacji pionowej szybko awansowały z referencyjnej formy komunikacji Generacji Z na jedną z najbardziej atrakcyjnych także...
Krok po kroku przez przetargi z influencerami: przewodnik
Zapraszamy do lektury najnowszej publikacji Grupy Roboczej Influencer Marketing IAB Polska. To kolejna część dobrych praktyk z zakresu influencer marketingu, którą przygotowali najlepsi eksperci z branży. Tym razem dzielą się oni wiedzą na temat tego, jak krok po kroku prowadzic przetargi z influencerami. 
IAB Polska: Jak wykorzystać AI w marketingu w 2024 r.
Rozwój sztucznej inteligencji powoduje radykalne zmiany w światowej gospodarce, generując potencjalnie nawet 7-procentowe wzrosty światowego PKB[1]. AI otwiera również niespotykane dotąd możliwości także dla branży digitalowej. Szalona dynamika rozwoju narzędzi AI i wzrostu ich popularności sprawia, że branża zadaje sobie pytania już...
Przewodnik po sztucznej inteligencji 2024 IAB Polska
Zapraszamy do pobrania Przewodnika po sztucznej inteligencji 2024 przygotowanego przez ekspertów z Grupy Roboczej AI IAB Polska. Publikacja zawiera praktyczne porady dotyczące wdrożenia AI w firmie pod kątem  działań marketingowych. Publikacja dostępna jest w dwóch wersjach – jako interaktywny dokument online oraz klasyczny pdf.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764