logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poradnik Antykryzysowy – nowa odsłona informatora Gazety Wyborczej i Wyborcza.pl

  PR 13.05.2020, przeczytano 583 razy
ilustracjastrzałka

Jak zmieni się rynek pracy? Jak ratować swój biznes? Komu należą się pieniądze z tarczy antykryzysowej i jak po nie sięgnąć? Odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań związanych z nadchodzącym kryzysem gospodarczym, można znaleźć w „Codziennym Poradniku Antykryzysowym” – „Praca, Zdrowie, Pieniądze” od 11 maja br., na łamach „Gazety Wyborczej” oraz w serwisie Wyborcza.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poradnik-antykryzysowy-%E2%80%93-nowa-odslona-informatora-gazety-wyborczej-i-wyborcza.pl,386997,artykul.html

Epidemia koronawirusa i związana z nią izolacja oraz zakaz poruszania się w ostatnich dwóch miesiącach zaburzyła życie całemu społeczeństwu. Zamknięcie centrów handlowych, restauracji czy odwołanie wydarzeń kulturalnych spowodowały, że część branż, w tym rozrywkowa, gastronomiczna, turystyczna czy usługowa przeżywa poważną recesję. Z tego powodu wiele osób straciło pracę bądź otrzymuje niższe wynagrodzenie, a jeszcze inni musieli zamknąć lub zawiesić prowadzoną działalność gospodarczą. Dla tych, którzy już teraz zaczęli odczuwać skutki kryzysu, skierowany jest cykl „Codzienny Poradnik Antykryzysowy”, który ukazuje się na łamach „Gazety Wyborczej” oraz w serwisie Wyborcza.pl.

Codzienny Poradnik Antykryzysowy – Praca, Zdrowie, Pieniądze” to nowa odsłona cyklu, w ramach którego od 11 maja br. zespół „Gazety Wyborczej” na łamach papierowego i cyfrowego wydania dziennika, publikuje rzetelne informacje dotyczące pomocy, dopłat, preferencyjnych pożyczek dla osób, które straciły pracę i jak w obecnej sytuacji korzystać z możliwości przekwalifikowania się oraz z pomocy, którą oferuje państwo. Dziennikarze gazety na bieżąco piszą również o kolejnych o etapach odmrażania gospodarki, służby zdrowia i edukacji.

„Codzienny Poradnik Antykryzysowy” ukazuje się w papierowym wydaniu „Gazety Wyborczej” oraz serwisie specjalnym na Wyborcza.pl, gdzie na bieżąco publikowane są wiadomości o przebiegu epidemii zarówno w Polsce, jak i na świecie. Dodatkowo, każdego dnia redakcja wysyła swoim czytelnikom bezpłatny newsletter o koronawirusie.

Akcje wspiera kampania promocyjna w internecie, radiu, telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej, a także autopromocja w papierowym wydaniu „Gazety Wyborczej” i na Wyborcza.pl. Działania promocyjne przygotował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764