logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poradnik dobrych praktyk projektowych dla targowiska w Orłowie

   21.11.2019, przeczytano 974 razy
ilustracja

Targowisko miejskie to przestrzeń, która rządzi się innymi prawami niż ulice centrum miasta. Dlatego, tym razem Stowarzyszenie Traffic Design postanowiło działać w Orłowie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poradnik-dobrych-praktyk-projektowych-dla-targowiska-w-orlowie,384801,artykul.html

Projektanci wzięli na warsztat tamtejsze targowisko, nadając jego elewacji całkiem nowe oblicze. Graficy stworzyli również przewodnik dla przedsiębiorców, który ma na celu uporządkowanie warstwy wizualnej przestrzeni Placu Górnośląskiego.

ilustracjastrzałka

Pod koniec roku estetyczną metamorfozę przejdzie elewacja frontowa targowiska, widoczna z jednej z ważniejszych arterii dojazdowych miasta. Za pomocą systemowej instalacji uspójnione zostaną szyldy widoczne od ulicy Wielkopolskiej.

- Bardzo się cieszymy, że młodzi ludzie ze Stowarzyszenia Traffic Design wzięli na warsztat nasze Targowisko w Gdyni Orłowie. Nowe szyldy dla przedsiębiorców będą świetnym przykładem piękna w mieście dla Gdyni i całej Polski. Mamy nadzieję, że nowy front Targowiska spodoba się odwiedzającym tak samo jak nam. - Ireneusz Karpluk, prezes Gdyńskich Pasaży Handlowych

Dodatkowo zespół grafików przygotował dla użytkowników boksów dedykowany poradnik szyldowy z opisem zastosowanych krojów pisma i praktycznymi poradami, jak prawidłowo umieszczać informacje wizualne. Poradnik można znaleźć na stronie trafficdesign.pl oraz TUTAJ.

ilustracjastrzałka

- Wybraliśmy font dostępny w wolnej domenie, dlatego kupcy będą mogli korzystać z niego bez obaw o naruszanie praw autorskich. Mamy nadzieję, że użytkownicy będą chętnie go używać, co pozytywnie wpłynie na wygląd także wewnętrznej części targowiska. - Monika Domańska, Stowarzyszenie Traffic Design

To kolejne działanie stowarzyszenia na rzecz lokalnych przedsiębiorców i małego biznesu. W ostatnich latach Traffic Design zrealizowało kilkadziesiąt szyldów dla rzemieślników w różnych miastach w Polsce.

ilustracjastrzałka

Projekt został zrealizowany w ramach otwartego konkursu ofert dla podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego o wsparcie lub powierzenie zadań z zakresu wdrażania dobrych praktyk projektowych w 2019 roku.

Źródło: Traffic Design

www.trafficdesign.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Restart branży za nami – Festiwaldruku.pl oczami wystawców targów
Blisko 1300 zwiedzających i prawie 130 wystawców – tak w liczbach można podsumować zakończony w zeszłym tygodniu FestiwalDruku.pl. Ale liczby nie wyrażą wszystkiego. Szczególnie w przypadku tej wyjątkowej edycji w niecodziennych czasach. O opinię organizator poprosił więc głównych zainteresowanych – czyli wystawców.
Solidność i bezpieczeństwo współpracy z partnerami z branży reklamowej
O jakości udanej współpracy między partnerami biznesowymi w dużej mierze przesądza rzetelność każdego z nich. Każdy, kto aktywnie działa na polu zawodowym, wie, że zdarzają się przypadki, gdy kontrahent nie wywiązuje się z poczynionych ustaleń. Jak zadbać o bezpieczeństwo transakcji na rynku reklamowym?
Performics z akcją „Wspomóż doga za hot-doga” w nowej odsłonie
Już w poniedziałek - 21 września - pierwszy live stream ze zbiórką datków na rzecz podopiecznych Fundacji Tymmmczasy
The Dumplings w intrygującym coverze towarzyszącym kampanii #Jabłonki
#Jabłonki to projekt, którym Fundacja State of Poland rozpoczyna wieloletnią kampanię wzmacniania wizerunku marki Polska. Do współpracy zaprosiła zespół The Dumplings, który przygotował cover legendarnego utworu Maanam. Nowa aranżacja oddaje intrygujący klimat spotu promującego akcję.
Lovebrands Medical - nowa marka na rynku marketingowym i komunikacyjnym
LoveBrands Relations ma w dziedzinie zdrowia ogromne doświadczenie. Od lat współpracuje zarówno z instytucjami działającymi w ochronie zdrowia, jak i firmami farmaceutycznymi oraz medycznymi. Zna potrzeby środowiska medycznego i farmaceutycznego oraz  pacjentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764