logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Poradnik Newspoint - Audyt Mediowy

  PR 22.05.2019, przeczytano 195 razy

Firma Newspoint, specjalizująca się w monitoringu mediów, przygotowała obszerny poradnik o audytach mediowych przeznaczony dla każdego, idącego z duchem czasu marketera i PR-owca. Zawiera on wszystkie informacje, jak analizować aktywność mediową własnej firmy oraz marki i porównywać się z konkurencją. Co mierzyć w poszczególnych kanałach, żeby wiedzieć, czy dany materiał lepiej skonwertował od poprzedniego. To baza wiedzy o miarach sukcesu w najważniejszych obszarach biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poradnik-newspoint---audyt-mediowy,382567,artykul.html

Audyt mediowy określa słabe i mocne strony komunikacji marketingowej oraz wskazuje wszystkie parametry, które wymagają usprawnienia. Audyt jest kluczowym narzędziem w momencie powstawania nowej strategii komunikacji i promocji marki lub w przypadku jej modyfikowania. Profesjonalne badanie dystrybuowanych materiałów pozwala na analizę aktywności medialnej audytowanej firmy czy marki. Dodatkowo umożliwia pozyskanie danych na temat aktywności marketingowej konkurentów.

Audyt pomoże usprawnić procesy, zidentyfikować trendy i dowiedzieć się, co jest potrzebne, aby zwiększyć wartość firmy czy marki. Badanie wskaże, na jakie wątki kładzie się nacisk w kontekście danej firmy lub marki. Jaki jest ich wydźwięk, ekwiwalent, jakie wzbudza zainteresowanie, które źródła są zaciekawione danym zagadnieniem, którzy dziennikarze i influencerzy najczęściej piszą na dany temat, o naszej branży czy konkurencji.

Poradnik Newspoint Audyt Mediowy obejmuje najczęściej wykorzystywane przez marketerów kanały:

  • content marketing,
  • wyszukiwarki,
  • social media,
  • portale i blogi,
  • ogłoszenia,
  • mailingi,
  • wideo marketing,
  • influencer marketing,
  • prasa i rtv.

Poradnik Newspoint został wzbogacony o wyniki światowych badań i raportów, wykresy i infografiki. Dodatkowo swoje opinie i komentarze przedstawili krajowi TOP eksperci z różnych branż.

  • Poradnik można pobrać TUTAJ

Źródło: Newspoint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wybory 2019: jak wygrać, łącząc materiały drukowane i kreatywność
Materiały drukowane uchodzą za najbardziej prozaiczną część kampanii wyborczej. W rzeczywistości tegorocznej, wyjątkowo krótkiej kampanii wyborczej jest inaczej. Materiały wyborcze muszą być odpowiednio zaprojektowane, potrzebny jest też pomysł ich wykorzystania.
Katy Perry a sprawa polska
Dyskusję w mediach wzbudził niedawno* teledysk Katy Perry, w którym wokalistka wykorzystała wizerunek Stadionu Narodowego w Warszawie. Co prawda, na obiekt nałożono fikcyjną nazwę „Bingo's Bail Bond Stadium”, niemniej jednak ujęcie prezentowane na tle panoramy Warszawy nie budzi wątpliwości, że to właśnie stołeczna arena. Czy wokalistka miała prawo...
Jak marki skracają dystans z klientem?
"Aby połączyć się z konsultantem, naciśnij zero" - niedługo to zdanie będzie budzić równie silny przypływ nostalgii jak walkmany i kasety VHS. Niektórzy już wolą czatować z firmami zamiast wisieć na infolinii. Marki śledzące zmiany na rynku to rozumieją i szykują się na zmiany w komunikacji na linii biznes - klient.
Dynamiczny rynek e-commerce wymaga dużej elastyczności, a pojawiające się nowe zarówno potrzeby jak i problemy klientów wymagają szybkiej reakcji. W dzisiejszych czasach stworzenie dobrego produktu i pozostawienie go samemu sobie nie wystarcza do tego, by  dobrze się sprzedawał. Wraz z upływem czasu wymagania użytkowników wzrastają, dlatego istotnym elementem rozwoju serwisu...
Marketing referencyjny - nowy i tani sposób na zwiększenie sprzedaży
Chip Bell stwierdził kiedyś, że „Lojalni klienci nie tylko wrócą, nie tylko polecą Cię innym, ale ZMUSZĄ swoich przyjaciół do robienia interesów z Tobą”. Środki przymusu nie muszą być jednak drastyczne, a twoja firma może wręcz „bezboleśnie” i w tani sposób zwiększyć sprzedaż. Wystarczy wykorzystać jedno nowe narzędzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764