logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poradnik Newspoint „Jak odnosić korzyści z social media?”

  PR 21.08.2020, przeczytano 1235 razy
ilustracja

Newspoint przygotował poradnik o zaletach obecności marki w social media. „Jak odnosić korzyści z social media” to zbiór pomysłów na rozwój biznesu, dla każdego marketera i specjalisty ds. social media, jakie dają spotkania z użytkownikami najpopularniejszych w Polsce platform społecznościowych. E-book został wzbogacony praktycznymi poradami TOP ekspertów branżowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poradnik-newspoint-_jak-odnosic-korzysci-z-social-media_,388168,artykul.html

Poradnik ten to ponad 80 stron innowacyjnych wskazówek i pomysłów, jak skuteczni marketerzy działają w mediach społecznościowych. Dodatkowo zawarto w nim mnóstwo wyników najświeższych badań i analiz z całego świata oraz przykładów wykorzystania social media przez krajowych graczy.

Poradnik "Jak odnosić korzyści z social media" obejmuje następujące obszary:

  • co najbardziej nurtuje marketerów współcześnie,
  • etapy dojrzałości firm w social media,
  • marketingowe taktyki wspierane przez social media,
  • korzystanie z mediów społecznościowych, aby lepiej zrozumieć rynek,
  • wybór właściwych platform social media, aby dotrzeć do swoich odbiorców,
  • utrzymywanie klientów (retencja),
  • przyciąganie leadów marketingowych i sprzedażowych,
  • korzystanie z mediów społecznościowych, aby uczyć się od konkurencji,
  • dbanie o employer branding,
  • analiza aktywności konkurencji,
  • główne powody niepowodzeń start-upów,
  • monitoring social media,
  • wpływ aktywności w social media na SEO,
  • ustalanie właściwego czasu publikowania postów w social media.

Poradnik zawiera praktyczne porady i wskazówki rynkowych ekspertów z firm Bluerank, Lightness, MoreBananas, SocialMediaFAQ, Solski Communications i WhitePress. Poznanie ich pozwoli na optymalizację strategii obecności marki w social media, właściwe zarządzanie recenzjami online, radzenie sobie z negatywnymi opiniami, budowę pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy, angażowanie właściwych influencerów do współpracy oraz poznanie korzyści płynących z monitoringu mediów.

  • Poradnik „Jak odnosić korzyści z social media?” można pobrać TUTAJ.

Źródło: Newspoint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SEO Casebook: Agencja Sempai świętuje 18. urodziny
W dobie ciągłych zmian w algorytmach wyszukiwarek i rosnącej konkurencji w sieci, wielu sceptyków wieszczy zmierzch SEO. Nic bardziej mylnego! Agencja Sempai udowadnia, że SEO wciąż jest potężnym narzędziem, które może zapewnić firmom imponujący wzrost widoczności w sieci.
Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations
55% specjalistów zajmujących się komunikacją uważa, że w bieżącym roku organizacjom, dla których pracują może zagrażać kryzys.
Influenza. Mroczny świat influencerów: Jakub Wątor prześwietla branżę influencerską
10 kwietnia swoją premierę ma książka Jakuba Wątora „Influenza. Mroczny świat influencerów” wydana przez Wydawnictwo Agora. Autor prześwietla polską branżę influencerską i przygląda się karierom wpływowych twórców internetowych, m.in. Friza, Boxdela, Fagaty, Krzysztofa Gonciarza, Marty Linkiewicz, Żurnalisty, Andziax i wielu...
Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764