logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poradnik od Gridaly „Jak skutecznie organizować eventy online i hybrydowe?”

  PR 19.05.2023, przeczytano 415 razy
ilustracja

Startup Gridaly wydał poradnik, który stanowi kompendium wiedzy dla tych, którzy chcieliby organizować eventy, ale nie wiedzą, jak to zrobić. Ebook “Jak skutecznie organizować eventy online i hybrydowe?” może być też inspiracją dla profesjonalistów, którzy zawodowo zajmują się organizacją wydarzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poradnik-od-gridaly-_jak-skutecznie-organizowac-eventy-online-i-hybrydowe_,400042,artykul.html

E-book powstał wspólnymi siłami interdyscyplinarnego zespołu Gridaly. Na łamach publikacji swoją wiedzą zdobytą na przestrzeni kilkuset wydarzeń online i hybrydowych dzielą się współzałożyciele startupu, Michał Ratajczak i Bartosz Szuryga, ale znajdziemy tam też komentarze od innych ekspertów, na co dzień zajmujących się marketingiem, sprzedażą oraz utrzymaniem relacji z klientami.

E-book “Jak skutecznie organizować eventy online i hybrydowe?” podzielony jest na dwie części. Pierwsza traktuje o celach organizacji wydarzeń, korzyściach płynących z przyjęcia formy online i hybrydowej oraz o tym, dlaczego warto “uhybrydawiać” eventy stacjonarne. Dzięki szczegółowej charakterystyce różnych rodzajów realizacji wydarzeń, czytelnicy dopasują właściwą formę do swoich celów oraz możliwości.

Druga część poradnika skupia się na praktycznych i technicznych aspektach organizacji eventu: przygotowaniu briefu, wyborze technologii, opiece nad prelegentami oraz prowadzeniu dyskusji. Jak podkreślają autorzy poradnika, event nie musi kończyć się z chwilą końca ostatniego wystąpienia na scenie, dlatego ostatni rozdział e-booka został poświęcony działaniom, których wykonanie warto rozważyć po zakończeniu wydarzenia.

- Branża eventowa przeszła w ostatnich latach sporą rewolucję, a dziś coraz więcej firm nie wyobraża sobie organizacji eventów stacjonarnych bez wsparcia technologicznego - komentuje CEO Gridaly, Michał Ratajczak. Jak przekonuje autor, e-book ma edukować osoby, które szukają wiedzy o eventach, ale też poszerzać wiedzę tych, dla których organizacja wydarzeń to chleb powszedni. - To również z myślą o nich tworzyliśmy ten poradnik. Skoro branża się zmienia, to warto iść z duchem czasu, aby nie wypaść z obiegu i móc oferować klientom eventy dostosowane do potrzeb rynku - dodaje.

Źródło: Gridaly

www.ebook.gridaly.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monika Brzózka mówczynią TEDxWarsawWomen 2023
Monika Brzózka, Chief Financial & Operating Officer VMLY&R Poland, będzie prelegentką konferencji TEDxWarsawWomen 2023. 
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołączyła platforma AtomStore.
Pieniądze to wrażliwy temat w związkach, ale nie muszą być przyczyną nieporozumień. Wiele zależy od tego, jak i czy w ogóle rozmawiamy o naszych dochodach, wydatkach i zobowiązaniach. Aby to ułatwić, powstała kampania społeczna #CoZTąKasą – Jak rozmowy o kasie wpływają na nasze relacje? Ma ona na celu podniesienie kompetencji w zakresie komunikacji finansowej i...
Zamiast wyrzucić nieaktualne materiały promocyjne, Credit Agricole przetworzył je i wykorzystuje ponownie. We współpracy z Deko Eko powstały wyjątkowe notesy wykonane z rozwłóknionych ulotek.
W środę, 6 grudnia br. wraz z papierowym wydaniem „Gazety Wyborczej” ukaże się kalendarz astronomiczny na 2024 rok ze zdjęciami, które uchwyciły niezwykłe zjawiska na niebie w mijającym roku. Całoroczne kalendarium podpowie czytelnikom i czytelniczkom, kiedy warto być szczególnie uważnym, by nie przeoczyć czegoś naprawdę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764