logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Poradniki Radia Tok FM - na każdy dzień w nowej rzeczywistości

  PR 24.03.2020, przeczytano 768 razy

"Przewodnik Higieniczny", "Kultura w Domu", "NieFerie" oraz "Fakt, nie mit" - to specjalne antenowe poradniki Radia TOK FM przygotowane na wymagający czas izolacji i dostosowania się do nowej sytuacji związanej z pandemią. Dziennikarze stacji codziennie pomagają słuchaczom być dobrze poinformowanymi i dbać o bezpieczeństwo, a także podpowiadają, jak spędzać czas wolny w domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/poradniki-radia-tok-fm---na-kazdy-dzien-w-nowej-rzeczywistosci,386224,artykul.html

W ramach specjalnej serii Radia TOK FM na antenie od poniedziałku do piątku pojawiają się nowe poradniki.

Tuż przed 7:00 rano stacja emituje "Przewodnik Higieniczny" Ewy Podolskiej. Autorka w przystępny sposób opowiada o sprawach na pozór banalnych, a dziś bardzo ważnych, jak właściwe mycie rąk czy używanie masek.

Zostajemy w domu? Tak, ale w kulturalny sposób! Od poniedziałku do piątku, po informacjach po 10.20 i po 14.20 namawiają do tego Marta Perchuć-Burzyńska, Filip Kekusz i Łukasz Wojtusik. "Kultura w Domu" to krótki felieton o tym, jak nie stracić kontaktu z kulturą, będąc w domu.

"NieFerie" to cykl dla rodziców i uczniów, który można usłyszeć w eterze tuż przed 12:00. Aleksandra i Piotr Stanisławscy radzą w nim, jak mądrze i ciekawie spędzić czas w domu.

Natomiast w poradniku "Fakt, nie mit" ci sami autorzy - od poniedziałku do piątku przed godz 17:00 - wyposażają słuchaczy w wiedzę, która nie pozwoli im się złapać na fake newsy o trwającej pandemii.

Oprócz tego zespół Radia TOK FM zachęca wszystkich do słuchania nowego podcastu pod tytułem "Koronawirus. Podsumowanie dnia", w którym znajdzie się wszystko, co danego dnia warto wiedzieć o wydarzeniach w Polsce i na świecie związanych z pandemią i jej konsekwencjami. Specjalna audycja internetowa dostępna jest bez opłat codziennie o godz. 20.00 na Tokfm.pl i w aplikacji TOK FM.

W związku z sytuacją związaną z koronawirusem Radio TOK FM zaprasza wszystkich do skorzystania ze swojej unikalnej bazy 80 tys. podcastów TOK FM i dołączenia do grona subskrybentów oferty Premiurm TOKFM. Teraz można zrobić to przez 30 dni za darmo - Radio TOK FM włączyło się w ten sposób w akcję #zostanwdomu.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764